Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luksusmerkkien vaatteet ja laukut ovat noloja.

Vierailija
05.01.2025 |

Ihmiset maksavan tuhansia, jopa kymmeniä tuhansia jostain laukuista jotka tehdään kiinassa liukuhihnalta työntekijöitä riistäen. eikä laatu eroa peruslaukusta mitenkään. Dior jopa laittoi pystyyn oman hikipajan Italiaan, laittomilla kiinalaisilla työntekijöillä, jotka tekivät kellon ympäri töitä ja nukkuivat työpaikalla. Made in italy. Siinä teille luksusta. Sama laatuongelma vaatteissa, mikään niiden valmistuksessa ei oikeuta niistä pyydettyä hintaa. Ja sitten ihmisiä syyllistetään, kun ostavat pikamuotia. 

Kommentit (311)

Vierailija
301/311 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se onkin Michael.

Vierailija
302/311 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon on sellaisia meekkilaukkuja, jossa merkki ei näy. Celinellä, Diorilla, Rowlla jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/311 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on meekkilaukku?

Vierailija
304/311 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guess on pissisten noloin merkki.

Noloa on luokitella ja nimitellä ihmisiä pissiksiksi. Mitän vatun väliä!! Yrität vain nostaa omaa itsetuntoasia ja haluta näemmä että me kaikka näemme sen ja tajuat mikä surkimus olet. PÄteä voisi omilla saavutuksilla, mutta säälittävintä on yrittää päteä painamalla alas toista halveksimalla sitä mitä hän ostaa. Normaalilla aikuisella ihmisellä ei ole tuollaiseen tarvetta, joten joko olet joku teini tai muuten jälkeenjäänyt.

Vierailija
305/311 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaah, kyllä mä ainakin kannan mun Michael Korsin laukkuani ihan ylpeydellä;) 

Korsin laukku on sama kuin Esprit 😭

Entä sitten, oli tai ei?! Mitä tällaisella haetaan? Lapsellista.

Vierailija
306/311 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno, kouluttautunut av-mamma käyttää prisman muovipussia. Juhlapäiväkin lidlkin menee, jos sopii asuun.

Vierailija
307/311 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tampereella on kirppiksillä myynnissä halvalla ihan uusia Pradan ja Louis Vuittonin tuotteita. Ne on siellä muiden rihkamakauppiaiden tavaroiden joukossa. Taitavat vastata laadultaan lähelle aitoja esikuviaan niin, että melkeinpä voi noiden nimien kohdalla jättää  lainausmerkit poist, niin kuin nyt teinkin.

Vierailija
308/311 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikilla on Louis Vuitton-merkeillä varustetut laukut. Itsekin kerään pulloja ja tölkkejä semmoiseen.

Vierailija
309/311 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan itsekin ommella hienon laukun, johon kuin myös osaan valmistaa itse hienon firman logon :)

Se vaan ongelma, että näiden kanssa kadulla kulkiessa saattaa joku teini tulla repimään sen minulta pois ja laittaa sitten "aitona" myyntiin eteenpäin...

Vierailija
310/311 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih hih

Vierailija
311/311 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikilla on Louis Vuitton-merkeillä varustetut laukut. Itsekin kerään pulloja ja tölkkejä semmoiseen.

Mä voin myydä sulle vähän edullisemmin kun mulle niitä,on kertynyt useampia.