**Maaliskuun inssiläiset**
Hei!
Täällä tomerana jo aloittelen maaliskuulle inssiläisten pinoa, jospa tästä tulisi positiivisempi kuin alkuvuoden kaksi ensimmäistä vastaavaa.
Itselläni kaksi mönkään mennyttä inssiä takana (12/06 ja 02/02) ja nyt vielä yritellään ainakin tämä. Clomeja popsittu alkukierto, ja seurantaultra maanantaina 5.3. Näillä näkymin inssi 9.3. (kp16).
Niin, ja ollaan selittämättömästi lapsettomia, minä -75 ja mies -72.
Muita maaliskuisia inssiläisiä?
Jessica (kp7/28-32)
Kommentit (96)
Muppikselle ja Maijalle lohtuhali ( ) Eikös se ole niin että kun pohja putoaa niin huonekorkeus kasvaa?! Mitä sitten lie tarkoittaakaan, uusia mahdollisuuksia?
Vaan missähän Jessica ja tituliini luurailevat. Heillä oli jo su pp 16, ei saa pitää piinailijoita näin epätietoisuudessa!!
Siis mulla ei ole vieläkään mitään oireita ja pp jo 13. No eilen vähän vihloi ja nipisteli rinnanpäitä, mutta se siitä, tuli ja meni. Nyt on ollut kyllä niin ihanat ilmat, että on ollut ihan väkisinkin muuta tekemistä ja ajateltavaa.
bd bd bd
Ruustinna77 pe 2.3. -> nega
Seri ke 7.3. -> nega
Jessica pe 9.3
tituliini0 pe 9.3
Muppelo ti 13.3. -> nega
Simpukka76 ke 14.3
MaijaX to 15.3 -> nega
Pittinen to 15.3
Tikru_26 pe 16.3
Purre pe 16.3.
Täällä näyttää siltä, että illalla tai huomenna tulee täti kyläilemään ku tänään on tullut jo pari tippaa tuhruvuotoa =( Jos huomenna alkaa menkat niin vuodatan tosi isot krokotiilinkyyneleet.
Miten muilla? Eikö ole kenelläkään vielä plussauutisia??
Eikö kellään oo mitään uutisia ??
Oon käynyt päivittäin monta kertaa pikaisesti vilkaisemassa, että oiskohan kukaan laittanut viestiä. Täällä on menossa pp14 ja tuhru lisääntynyt joten veikkaan, että huomenna tai tänään illalla pitäis tulla täti kyläilemään vaikken haluais =( On sitä aika pöhkö kun tuhruvuoto alkoi niin aloin itkeä tihruuttamaan. Vaikka kuinka yritti asennoitua tähän ettei tämä ehkä onnistukkaan niin silti itku tuli. Olipas sekavaa mutta niin on mun ajatuksetkin tällä hetkellä =)
Plussatuulia teille kaikille jäljellä oleville piinailijoille ja kirjoitelkaahan kuulumisia/uutisia!
Mutta kovasti niitä odotellaan varsinkin Jessicalta (joka tämän pinon niin tomerana aloitti...) ja tituliinilta. Simpukka oli muistaakseni työmatkalla, joten on ehkä nettipimennossa?
Mäkin olen käynyt täällä monta kertaa päivässä kurkkimassa, että joko nyt, mutta ei...
Huomenna aion testata eli sitten saadaan ainakin uutisia minulta. On ollut muuten tosi oireetonta, mutta tänään vähän tuntui siltä, että menkat alkais (mutta eihän ne mitään ala niinkauan kun luget on pelissä) ja rintoja vähän nipistelee. Niin ja tosiaan, olen pari päivää ollut kireä kuin jousipyssyn jousi, raivon partaalla saatan yhtäkkiä kiristellä hampaita, vaikkei olis mitään syytäkään... Ah, niin ihanat PMS- oireet =D
Huomiseen!
Pittinen pp 15
Vaikka olihan tuo tulos jo arvattavissa; totta puhuen mua ei enää edes jännitä tuo testin tekeminen, kun tietää mikä se on... Jee, negatiivisuus kunniaan!
Nyt sitten lopettelen luget ja laskelmieni mukaan seuraava inssi ei onneksi osu pääsiäisen kohdalle. Se onkin sitten meidän viimeinen inssi ja sen jälkeen täytyy miettiä mitä tehdään, voi olla että meidän hoidot loppuu siihen?
Mites Tikru, onko muutoksia tapahtunut? Vieläkö on tuhrua? Toivottavasti joku nyt edes saa sen plussan!
Pittinen
Täällä ei tartte edes testata enää kun alkoi menkat äsken =(
Muppelo,Tikru ja Pittinen...lohtuhalaukset, OIKEIN ISOT SELLAISET teille täältä.
Kovasti tsemppiä PITTINEN viimeiseen inssiin. Eikös se kolmas kerta... Ja kyllä kai sitten IVFää kannattaa vielä kokeilla, kerran ainakin. Sitten ainakin tietää kestääkö sitä enempää vai alkaako miettiä muita juttuja. Aurinkoista kevätpäivää suruista huolimatta.
MUPPELO, nyt vaan nauttimaan siitä ainokaisesta. Ja jaksamista vielä eteenpäin! Henkinen puoli minullekin se rankin on, vaikka fyysiset oireetkin välillä saavat hyppimään seinille.
TIKRU, häntä pystyyn sielläkin. Seuraavaan kiertoon vaan, kyllä se plussa vielä jollain konstilla napsahtaa, eiks?
Omaa napaa: ei sitten päästy heti yrittämään uusiksi, olisi mennyt juuri pääsiäiselle insii. Voitte uskoa, että itku alkoi tasan sillä hetkellä kun lääkäri tuon sanoin. Ja se samperin tunteeton akka vaan totesi, että " Ei kaikkia aina voi ottaa, ymmärrät kai." Voi hanuri, sanon minä tuollaisille. Mutta. Itkut on nyt itketty ja eteenpäin porskutetaan kuin se kuuluisa mummo siellä lumessa. Päätimme juuri, että kaksi vuotta korkeintaan olemme enää tässä rumbassa, ehdittiin sinä aikana sitten tehdä jotain tai ei. Sitten suuntana adoptio. Huojensi kovasti.
Aurinkoa ja lämpöä kaikille, oli niitä plussia sitten tai ei. Nautitaan me plikat elämästä.
eli mulla tuli noin 2 tunniksi täti kylään ja se lähti jo nyt pois. Miten ihmeessä voi olla näin lyhyet menkat...
Pitihän tuo isot krokotiilin kyyneleet valuttaa mutta nyt on ihan ok olo ja valmiina uuteen kiertoon =) mutta ei luovuta toivosta vaan yritetään viimeiseen asti, eiks niin?
Kiitos kun olette olleet tukena ja lohtuhalit kaikille negan saaneille!
eli eipä tarvinnut testailla tänään kun reissusta palasin. Oli niin paljion muuta puuhaa ja kun on poissa arkikuvioista niin ei tätä asiaa ehtinyt paljon ajatella.
Nopeesti ehdin vilaista viestejä taaksepäin ja huonoja uutisia oli siis ilmaantuinut tähän pinoon taas :(
ON:Mä tein vielä varmuuden vuoksi testin tänä aamuna kun menkat oli niin lyhyet ja niukat, oli ja meni. Negatiivistä näytti joten sen jälkeen kävin apteekissa ja aloitin tänään clomit, eli kolmatta inssiä lähdetään kokeilemaan ja otetaan avuksi ne. Aiemmat kun on tehty ihan luomusti. Laskeskelin että saattaa mennä vaan ovis viikonloppuun mutta aattelin että otetaan ainakin clomikuuri ja yritetään sitten vaikka pöllytellä lakanoita.
Positiivisiä ajatuksia kaikille neganneille, lohtuhali! Tsempitystä vielä piinalijoille.
Onpas negatiivista (taas) ollut meidän pinossa. Ja Jessica myös on aloitellut uuden kierron, eli kolmaskin inssi nega. Olin koko viime viikon vuoteen omana kauhean influenssan kourissa, niin en ole ehtinyt ilmoitella. Seuraava etappi ivf meillä.
Plussia odotellessa...
Jessica
Minullakin testi negaa eli tästä lähdetään kohti toista inssiä..
Ruustinna77 pe 2.3. -> nega
Seri ke 7.3. -> nega
Jessica pe 9.3 -> nega
tituliini0 pe 9.3 -> ????
Muppelo ti 13.3. -> nega
Simpukka76 ke 14.3 -> nega
MaijaX to 15.3 -> nega
Pittinen to 15.3 -> nega
Tikru_26 pe 16.3 -> nega
Purre pe 16.3. -> nega
Eipä kovin hyvältä näytä =(
Helmikuun inssipinossa tuli yksi plussa ja yksi haamu. Tammikuun pinoon ei yhtään. Joten tämän logiikan mukaan huhtikuun pinoon taas plussia saadaan, joten sinne ilmoittautumaan; Tikru sen jo tuossa virittelikin...
Mie en ole oikein ollu aktiivinen tämän palstan suhteen nyt... mutta negatiivistä tuli jo viime viikolla. En oikeestaan odottanutkaan mitään kun ei ollut mitään lääkkeitä mukana tässä. Mutta onnittelut kaikille niille joilla tärppäs:):) meillä tulee ´lääkkeet mukaan sitten toukokuusta alkaen. Huhtikuun kierron sekoitti pääsiäinen... Mut hyvää pääsiäistä kaikille ja mukavaa kevättä;)
Täällä yksi, jolla maaliskuun 1. eli heti ylihuomenna toinen inssi. Ensimmäinen tehtiin viime kierrossa ja puhdas nega tuli. Mukana oli silloin Menopur 75 iu alkuun ja seurantaultran jälkeen 150 iu + Pregnyl ja inssin jälkeen Luget. Nyt menossa taas Menopur 150 iu ja huomenna klo 10 Pregnyl. Yritystä ollut 09/03 asti ilman ensimmäistäkään tärppiä.
Meillä mie vuosimallia -70 ja meikkis -77.
Siis tarkoitin että inssi perjantaina 2.3.
Eli Eka inssi oli helmikuussa, nega tuli. Nyt kp 3, en vielä ehtinyt soittaa klinikalle, täytyy huomenna varata aika. Todennäköisesti seuranta ultra tehdään ensiviikon lopulla eli kp12 ja sit nähdään miten käy. Tähdätään siihen että inssi vois olla maanantaina 12.3.
Inssi tehtiin mulle luonnolliseen kiertoon, ei oo ollu mitään puhetta että miten nyt, mutta kun mitään vikaa ei kierrossani ollut niin varmaan vielä mennään näin.
että epäonnistuneet inssit 12/06 ja viime kierto eli 02/07 (ei 02/02)...
tervehys jälleen kanssasisaret. meillekin tehdään inssi maaliskuussa. se on kolmas, epäonnistuneet 01/07 ja 02/07. pinoilinkin täällä molempien kuiden inssipinoissa. niihin ei ole tullut yhtään plussaa. nyt sitten napataaan kaikki plussat tähän kuuhun ja pinoon. eikös?
tässä kierrossa clomit kierron 3.-5. pvä. eka tehtiin omaan kiertoon, toka clomeilla. silloin söin niitä kierron 3.-7. pvät. määrää vähennettiin kun reagoin niihin aika ärhäkästi, munarakkulat kasvoi tosi vauhdilla ja kierto lyheni tästä syystä.
muppelo kp4
Hyppään kyytiin maaliskuisiin. Vielä on tilaa??? ;o) . Täällä onkin jo viime kuusta tuttuja " kasvoja" ... eli Jseeica, Simpukka ja Muppelo. Piinataan taas yhdessä. Oli niin säälittävän surullinen tuo viimekuun neganneitten pino, että olis jo aika tulla plussaa. Tammikuukin tais olla täysin nega-pino??
Mulla nyt meneillään kp 7 ja ultra olis nyt tulevana tiistaina ja inssi loppuviikosta. Clomeja on mennyt muutama, eli kp 3-7 on tarkoitus niitä ottaa. Sitten Pregnyl ja tuosta Lugesta taidan luopua. Saa kattoo nyt.
Kaikille teille onnea ja jaksamista piinailuun :o)
Seri
Muppelo ja MaijaX: voi että, kun löytäisin jotain lohduttavia sanoja teille¿mutta taitaa olla niin ettei mitkään sanat saa sitä pahaa mieltä pois nyt =) Toivon teille kummallekin jaksamisia nyt todella paljon. Ei muuta kuin uuteen kiertoon ja uusia tuulia odottamaan jospa ne tuulet toisivat teille kummallekin sen plussan.
omaa napaa: menkkamaisia vatsan juilimisia ei ole nyt ollut mutta rinnat sitäkin kipeämmät¿oikein kosketusarat. No, voihan se tietenkin olla oire raskaudesta tai menkkojen alkamisesta. Ja onhan mulla tuo väsymyskin tullut kuvioihin mutta puoli vuotta mulla on ollut ennen menkkoja noin viikon verran armotonta väsymystä. Nyt ei kyllä ole kovin suuret odotukset täällä vaan taidan asennoitua siihen että menkat ne alkaa parin päivän päästä =( eipähän putoa kovin korkealta¿
Miten muilla?? Joko saataisiin niitä plussa uutisia ??