Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Maaliskuun inssiläiset**

28.02.2007 |

Hei!

Täällä tomerana jo aloittelen maaliskuulle inssiläisten pinoa, jospa tästä tulisi positiivisempi kuin alkuvuoden kaksi ensimmäistä vastaavaa.

Itselläni kaksi mönkään mennyttä inssiä takana (12/06 ja 02/02) ja nyt vielä yritellään ainakin tämä. Clomeja popsittu alkukierto, ja seurantaultra maanantaina 5.3. Näillä näkymin inssi 9.3. (kp16).

Niin, ja ollaan selittämättömästi lapsettomia, minä -75 ja mies -72.

Muita maaliskuisia inssiläisiä?

Jessica (kp7/28-32)

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurensuuret ONNITTELUT Mauku! Eiköhän kaikki mene nyt mainiosti ja pääset 8 ja puolen kuukauden kuluttua tekemään ihmeitä :) Olipa upea uutinen! Nyt vaan kaikki muutkin mukaan tähän plussajunaan :)))

PITTINEN, hyvä kuulla että tuhru kuuluu asiaan inssin jälkeen. Olin jo ihan maani myynyt:" Nyt se sieltä jo tuli pois, ei taakaan mitään mahiksia..." . Nyt siis pidän hännän pystyssä ja odottelen plussaa, joka tosiaan korvaisi kyllä koko sen kopelointikärsimyksen ruhtinaallisesti.

RUUSTINNA, voi hitsiläinen. Lohdutukseen tästä virtuaalihalaus ((())). Tiedän tunteen. Voimia.

MUPPELO, joo, kannattaa olla helposta inssistä tosiaan kiitollinen, en soisi kenellekään sitä mitä jouduin käymään läpi... Tosin tuntuu hassulta sanoa, että ole kiitollinen helposta inssistä, ehheh... No, ehkä sitten kun inssi palkitaan osaa ollakin kiitollinen. Toivotaan :) sitten teidän ei tarvitsisi edes miettiä mitään muita hoitoja.

HÖNTILLE onnea oviksen metsästykseen ja TIKRU, heh, raskauspahoinvointia jo PP2, se oliskoin aika temppu :) Tosin jos siellä ne kolmoset köllii, niin ties vaikka oliskin *hui*! Meilläkin testipäivä on muuten PP16.

DIINAlle vielä pahoittelut clomien toimimattomuudesta :( Menopurin pitäisi kyllä auttaa sitten eteenpäin. Itselläni ainakin ko. aineen piikitys on sujunut ihan hyvin ensimmäisten sähläysten jälkeen... Uskoin nimittäin aina kuolevani kun ruiskuun jäi minimaalinen ilmakupla... Pregnyl kin meni ihan helposti vastanahasta sisään, joten kyllä sen homman oppii! Peukutan, että ovis tulee sieltä vielä, myöhässä. Itsellä clomiaikoina saattoi olla ovis esim. kp20 ja kierto oli silloin 34pv.

Vierailija
22/96 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaavasti näyttää nyt siltä, että clomeista huolimatta mä en ovuloinut ollenkaan... Tämä kierto meni nyt sitten hukkaan. Ensi kiertoa sitten odotellessa jolloin clomiannos tuplataan, toivottavasti se sitten tuottaisi jotain tulosta. Olo on aika pettynyt tällä hetkellä... Aika hassua, että tosiaan sain tummemman viivan ovulaatiotestiin yhtenä päivänä, mutta tarpeeksi tummaksi se ei sitten muuttunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kiire ollut viimeiset pari viikkoa. Huohh!! Oltu lomailemassa lapissa ja heti sen perään harrastusreissu, työkiireitä jne.... Kun vaan itse perässä pysyis. Se hyvä kiireessä on ollut, etten ole ehtinyt laskeskella piinapäiviä. Stressi on jäänyt vähemmälle. Joku mua oli tainnut " kaivatakin" ... oisko ollut Muppelo? Terkkuja vaan!

Olen ehtinyt vain puolihuolimattomasti lukemaan teidä kirjoituksianne läpi, joten suonette anteeksi, että olen pikkasen ulkona kuvioista. Oli siellä tullut jollekin onnellinen plussa ennen inssiä - suuret onnittelut! Ruustinnalle pahoittelut siitä riivatun negasta. Ei muutakuin katse eteenpäin.

Jaa, ja omaan napaan... : Nyt on siis mulla pyörähtänyt jo pp 15 käyntiin. Suunnuntai-illalla alkoi pienen pieni tuhrutteluvuoto ja ajattelin tietenkin, että tässä tämä sitten taas oli!!! Pientä vuotoa on jatkunut eileseen saakka. Nyt se on oikeastaan tipotiessään. EI YMMÄRRÄ. Jos nyt aamullakin se on kokonaan hävinnyt, meinaan kaiketi silloin testata. Gyne antoi kylläkin testipäiväksi perjantain, mut tosiaan teen testin aikaisemmin, jos siltä näyttää. Lugeja ei mulla nyt oo käytössä, joten se ei ainaskaan oo nyt sotkemassa tätä normaalia systeemiä. On tää kans - viime inssissä oli Luget ja ne pitkitti mun menkkojen tuloa ja nyt tää pikkuinen vuoto...

Tuun heti ilmoittelemaan tietenkin siitä, kumpaan suuntaan (Heh, tajutonta optimismia???!!!) tää homma kallistuu. Kaikille piinailijoille toivottelen stressittömiä aikoja :o/

Kuulumisiin Seri

Vierailija
24/96 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sulla normaalisti ole tuhrua, niin nythän sä olet raskaana sitten?! Mulla esikoista odottaessa tuli päivän kaksi tuhrua ja loppui sitten. Testasin plussaa kp 31 =))

Tuu pian kertomaan josko saatais onnitella!!!

Itsellä harvinaisen oireeton olo, edes luget ei aiheuta nyt harmaita hiuksia, kummallista... ei ole vilutusta, peruslämmönnousua (ainakaan huomannut), ei ole rinnat kipeät, ei juili mahassa, ei ole turvonnut olo... No tyytyväinenhän sitä vaan saa olla että edes joskus pääsee ilman sivuoireita =)

Pittinen pp 7

Ruustinna77 pe 2.3. -> nega

Seri ke 7.3.

Jessica pe 9.3

tituliini0 pe 9.3

Muppelo ti 13.3.

Simpukka76 ke 14.3

MaijaX to 15.3

Pittinen to 15.3

Tikru_26 pe 16.3

Purre pe 16.3.

Diina

Vierailija
25/96 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seri: Pidän sulle peukkja että saisit sen plussan bd.

Höntti04: Onpa harmi juttu =( toivotaan seuraavaan kiertoon enemmän onnea ja jospa se ensi kierrossa tärppäis.

Pittinen: me ollaan melkein samoissa piinapäivissä menossa. Mulla ainakin tuntuu ettei aika mee eteenpäin vaan mataa samassa päivässä koko ajan =)

Nyt on ollut jo kaksi päivää selkäkipeänä ja aivan armoton vilu/palelu. Eilen oli sitten mahakin kipeä siihen malliin että olin jo aivan varma että täti sieltä kaartaa jo ennen aikojaan mutta ei kuitenkaan, ihmeellistä. Nyt ei kyllä pieni ihminen ymmärrä tätä. Tai sitten vain alitajuisesti ajattelen tätä asiaa koko ajan ja mieli tekee tepposet mulle ku eihän vielä voi mitään raskausoireita olla=) En vain tiedä miten tämän asian sais mielestä vähäksi aikaa pois niin ei tulis ressattua/haaveiltua. Tämä on tosi PIINALLISTA!

Kaikille piinailijoille plussaonnea +++++++

Vierailija
26/96 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ilmottamaan, että taisi jäädä inssi haaveeksi taas tässä kuussa. Olen testannut ovista ke, to ja tänään, mutta tuloksetta. Jatkan testausta ihan huvikseen vielä maanantaihin, voihan se olla että se vielä sieltä ilmaantuu. Tänään on kuitenkin vasta kp 15. Alustavan suunnitelman mukaan inssin piti olla tänään.

Ensi kuussa luulisi oviksen tulevan, koska silloin alan piikittämään menopuria. Jo on kumma, jos ei ala munikset kasvamaan.

Hyvää viikonloppua kaikille! Toivottavasti teillä on POSITIIVISEMPIA uutisia, siinä sanan ihan varsinaisessa merkityksessä.

-Diina-

Vierailija
27/96 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diina, samojen juttujen kanssa sitten painitaan.... Mitä sulla lääkityksenä oviksen aikaansaamiseksi? Mulla ens kiertoon tuplataan clomien määrä, katsellaan josko se sais jotain aikaan...

Vierailija
28/96 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole helppoa yrittää kontrolloida omaa kroppaa...

Minä olen syönyt nyt kaksi kiertoa Clomeja. Ensin 1 tbl/päivä kierron päivät 3-7 ja sitten 2 tbl/päivä samat kiertopäivät. Tämä ei siis minulla ole toiminut. Ensi kierrossa syön edelleen clomit 2/päivä ja sitten alan piikittämään Menopuria vielä tueksi.

Toivottavasti sulla Höntti auttaa se tupla-annos! Oletko käynyt seurantaultrissa?

Vierailija
29/96 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin tähän kiertoon clomit kp 5.-9. nyt sitten kokeillaan kahta kp 3.-7. Seurantaultrassa kävin kp 11, silloin oli kummallakin puolella munasolu kasvamassa, kovin pieniä tosin silloin vielä. Mutta lääkäri oli toiveikas ja meinasi että kyllä sieltä jompikumpi irtoaa. Nyt seuraavaksi sitten ajoitetaan seurantaultrakin hieman myöhemmäksi, olikohan se nyt kp13, mulla kun muutenkin on kierto vähän pitkänlainen. Tulisi kuukautiset nyt vaan nopeasti, että pääsis uuden yrityksen alkuun, mutta todennäköisesti tätä kiertoa saa kärvistellä vielä ainakin pari viikkoa...

Vierailija
30/96 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp1 ;o( , eli se siitä sitten taas. Tein eilen raskaustestin ja nega tiätty. Viime yönä alko vuoto ja sitä rataa... En oo ensimmäistäkään kyyneltä vuodattanut. Olo on lähinnä tosi pettynyt ja ehkä vihainenkin. Vaikka olen tosi pessimisti tän asian suhteen, niin silti pikkuinen toivonkipinä jossain nurkan takana eli. Mutta kun ei, niin ei. Mun ikä alkaa olla jo sitä luokkaa, että tarttis alkaa unohtamaan koko lapsentekoasia, mutta ei oo niin helppoa. Jos olisin 10v nuorempi, niin en ois vielä näin suruissani tästä asiasta....

Pittinen ja muut, kiitokset kovasti tsempityksistä ja koko sydämestäni toivon teille niitä plussia. Käyn kurkkimassa tilanteiden edistymisiä! Kaikkea hyvää teille rakkaat piinasiskot ja kiitos!

Seri

Vierailija
31/96 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna parkua vaan, paskaahan tää on, mitä sitä kaunistelemaan =( En tiedä/ muista minkä ikäinen olet, mutta itsekin kohta 35v, joten ei täälläkään aikaa loputtomasti.

Mutta kyllä se käärö meille vielä tulee ihan varmasti!! Jos mennään IVF: ään niin otetaan siltä kannalta että pidot vaan paranee eli mahdolisuudet kasvaa =D

Pittinen pp 8

Vierailija
32/96 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Seri *halaus*¿ tuli itsellekkin paha mieli kun et saanut sitä plussaa. Kyllä minä ainakin oisin sinuna vuodattanut vuosisadan isoimmat krokotiilin kyyneleet. Minä ainakin uskon että me kaikki saamme vielä joskus sen oman pienen nyytin syliimme ja siitä uskosta en luovu hevilläkään =)

Miten muilla piinistelyt?

Kertokaapa tälle eka kertalaiselle, että voiko jo nyt olla oireita? Muutaman päivän on juilinut mahaa vähän niin kuin ennen menkkoja mutta paljon lievempiä on juilimiset. Ja nyt on ollut jo muutaman päivän nännit tosi arkana. Onko kukaan ottanut yhtään alkoholipitoista juotavaa piinispäivinä? Ajattelin vain kun olen tänään menossa ystävien kanssa syömään ja he kyllä totta kai juovat siellä niin pitäisköhän mun mennä autolla sinne että ois hyvä syy kieltäytyä viinistä vai mitä teen¿ vaikeaa kun ei tiedä että onko inssi onnistunut vai ei =(

Vierailija
33/96 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kovasti jaksamista jatkoon. Negauutinen on aina yhtä inhottava asia, varsinkin, kun ikä ei anna aikaa tuhlattavaksi saakka. Itselläkin jo 35 mittarissa, joten... On niin kamala tunne kun tietää, että jossain vaiheessa on vain osattava lopettaa hoidot jos tulosta ei tule. Mutta IVFää on kyllä kokeiltava, eiks vaan? Ts. häntä pystyyn vaikka hakaneulalla ja sitten munimaan!

DIINA: Käytkö ollenkaan seurantaultrassa vai etsitkö vain ovista tikkujen avulla? Toivottavasti ultraavat, sillä joillain on tosi nopea ovis, jota tikuin ei saa kiinni (puhun kokemuksesta). Onko sulla kuinka säännöllinen kierto? Jos on, on todennäköistä että ovistelet kyllä.

HÖNTTI: mullakin tehtiin juuri kuten kuvailit ja silti ovis vasta kp 20 tietämillä... Koita kestää, eiköhän se sopiva annos löydy. Hyvä kun katsovat ultralla edistymistäsi!

TIKRU: Melkein samoissa mennään, mulla (myös ekakertalaisella inssissä) tänään lauantaina pp9 ja olo on kuin menkat alkaisivat justiinsa :( Eilen sain perinteisen keltarauhasraivarin, joka yleensä tulee mulle n. viikkoa ennen menkkoja eli ihan ajallaan mennään... Aika huonot fiilikset siis täällä. Nuo menkkakivut vaan ihmetyttävät, niitä ei yleensä vielä tässä vaiheessa ole. Jos sullakin, saattavat kuitenkin vaan kuulua asiaan, harmi sinänsä. Vaan enpä heitä vielä Toivoa kaivoon, vaan uskotaan, että enteilevät plussaa. Ainakin kunnes täti saapumisellaan toisin todistaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille piinasiskoille!

Vierailija
34/96 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIKRU: en minä ainakaan ole alkoholia mitenkään kartellut, eihän se vielä mitään vaikuttaisikaan vaikka raskaana oltaisiinkin (ennenkuin näkyy testissä). Lääkäritkin kehoittaa elämään normaalia elämää, joten en jaksa siitä stressata. Toivottavasti oli rentouttavat pirskeet.

ON: Aika mataa... ja olo edelleen melkoisen oireeton, kummallista. Joskus pitää oikein miettiä, että otinkos minä sen Lugen kun on ollut niin oireetonta =)

Plussasäteitä kaikille piinistelijöille =)

Pittinen pp 10

Vierailija
35/96 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa on nimittäin niin tylsistynyt ja surkeakin: tänään PP10 ja NYT JO tuhruaa. Omituista, sillä yleensä mulla tuhru alkaa vasta 14-15 päivää oviksesta. Tää kai nyt sit oli tässä, tämä ensimmäinen inssikokeilu. Tylsää. Vielä yritän kyllä uskoa, en luovuta ennen kuin vuoto alkaa kunnolla.

Kertokaahan jotain positiivisia juttuja, jookos? Mielellään plussia, mutta jotkut muutkin käy, vaikka niin kuin nämä pöljät jutut:

Jos olemme kaikki Jumalan luomia, hänellä täytyy olla suuri naama.

Kissat protestoivat menemällä naulakkoon.

Lakimies tietää kaikenlaista.

Tyttökoiria kutsutaan haulikoiksi.

Nyrkkeilijä osti lapselleen lahjaksi leikkikehän.

Ammattipurjehtija osaa ottaa tyynen rauhallisesti.

Ehheh ... ;)

Vierailija
36/96 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittinen: Oli kyllä rentouttavat pirskeet¿ ainakin unohdin vähäksi aikaa tän piinailun.

MaijaX: älä vielä heitä toivoa kaivoon vaan jos se onkin sitä kiinnittymisvuotoa tai jotain muuta joka enteilee että olet raskaana. Pidän kovasti peukkuja sulle ettei ne menkat alkaisi vaan saisit sinäkin sen plussan.

Aika menee kyllä taas niin hitaasti. Haluaisin kovasti tietää mitä tuolla mahassa tapahtuu kun tänä aamunakin oli lievät menkkamaiset vatsan juilinnat ja olin kyllä ihan varma että nyt se täti tulee mutta täti onneksi pysyi pois. Yleensä menkkakivut tulee vasta silloin kun vuotokin tulee mutta nyt näitä on ollut jo päivittäin. Tunteet kyllä heittelee nyt laidasta laitaan niin kuin teillä muillakin piinailijoilla. Välillä tuntuu ettei se onnistunut ollenkaan ja taas välillä, että taisi se sittenkin onnistua. Pitäisi vain osata olla realistinen mutta kun en osaa =) Tekis mieli jo testata¿.malttamaton kun olen.

Miten teillä muilla??

Nyt on menossa pp10 ja on todella piinallista

Vierailija
37/96 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pp10 eli Tikrun kanssa mennään täsmälleen samoissa päivissä ja tuntemuksetkin täsmälleen samat kuin Tikrulla. Välillä on menkkamaisia alavatsakipuja ja oon jo ihan varma että sieltä se täti taas tulee. Sitten välissä tätioireet on täysin pois, viluttaa ja rintoja aristaa ja ajattelen, että jos sittenkin olis onnistanut. Mulla tosin on lugesteronit ja estrogeenilaastarit sotkemassa noita tuntemuksia, joten tiiä nyt sitten mikä johtuu mistäkin. Meille määrättiin testipäiväksi 2.4 ja silloin on siis pp17. Saapa nähä malttaako olla testaamatta siihen asti.

Vierailija
38/96 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tuhru sen kun lisääntyy :( Varoitus, nyt seuraa ällöä kuvailua: kävin juuri vessassa ja tuloksena oikein kunnon limakalvoklöntti, tummanruskea yökötys. Tutut kuviot, kohta alkaa kunnon vuoto, viimeistään huomenna aamulla. *huokaisee pettyneenä*

No, seuraavassa kierrossa sitten. Harmittaa vaan, kun en yhtään tiedä miten proseduuri tästä eteenpäin menee. Pitänee soittaa huomenna klinikalle. Ja huolestuttaa, kun tuhru alkoi jo näin aikaisin eli eilen, mahtaako kertoa progesteronivajauksesta? Tiedättekö?

TIKRU: Kiitos tsemppauksesta, mutta eiköhän tää nyt ollut tässä. Parempaa onnea sinulle, plussatuulia!

PURRE: Toivottavasti testi pysyy vielä hetken laatikossa, yritä sinnitellä mahdollisimman pitkään niin tiedät sitten varmasti! Plussatuulia sinullekin!

PLUSSAONNEA myös teille kaikille teille muille piinailijoille! Plussatkaa ++++++++ te kuitenkin!

(p.s. edellisessä viestissäni väitin, että eilen olisi ollut pp10, mutta olikin JO 11. Sori sekoilu.)

Vierailija
39/96 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vuotaa jo kunnolla. Kiitos tämän kuun piinailuseurasta, vetäydyn taustalle ja toivon pääseväni heti saman tien uutta hoitoa alottamaan.

PLUSSIA TEILLE KAIKILLE!

t: Maija

Vierailija
40/96 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aivan sama tilanne kuin MaijaXllä. ei tullut plussaa. vetäydyn määrättömäksi ajaksi taustalla. palailen asiaan jos julkisella meille sitä neljättä inssiä suostutaan tekemään jossain vaiheessa kevättä tai kesää. ja jos sitä vielä haluamme. on tämä vaan niin raskasta jotta pyrin asennoitumaan niin ettei pikkukakkosta meille tule ja nauttimaan ainokaisesta päivänsäteestä. se kun on vähän niinkin ettei pidä liikaa uppoutua hoitoihin, sitä unohtaa nauttia siitä mitä elämällä on jo tarjottavana. mulle ainakin hoidot on henkisesti niin rankkoja että oikeasti pitää miettiä miettiä mitä sanoo ensikäynnillä julkisella.

tsemppiä kaikille tämän vaikean asian kanssa jaksamiseen. ja plussatuulia +++++

muppelo (nyt en kirjoita kiertopäivää, yritän unohtaa ne kokonaan)