Miehellä 11- ja 3-vuotiaat lapset eri naisten kanssa
Olen viestitellyt Tinderissä n. Nelikymppisen miehen kanssa. Hän kertoi, että hän luonaan asuu vuoroviikoin 11- ja 3-vuotiaat lapset. Kysyin, että "lasten äiti varmaan asuu lähellä, jotta teillä onnistuu tuo vuoroviikkojärjestely?", johon hän vastasi, että lapsilla on eri äidit. Hän lisäsi, että toisella kertaa hän tuli itse jätetyksi ja toisella kertaa hän oli itse jättäjä. Lisäksi hän oli profiilinsa lisännyt valmiin töihin: "minulla on lapsia ja haluan lisää".
Sori vaan, mutta ei kauheasti herätä luottamusta, jos on kahdesti eronnut lapsensa ollessa pieni. Eihän se esikoinenkaan ole ollut kuin Max 5-6-vuotias kun on tullut ero.
Kommentit (27)
Ja kun ajattelee vielä, että millaiset kodit niillä lapsilla on äitiensä luona, että ovatko he sielläkin uusperheessö, jossa on omia , toisen ja yhteisiä lapsia. On sitä kaiken maailman perheitä olemassa.
Eihän tuo kovin vakuuttava CV ole, mutta syitä voi olla monia.
Kaikki hyvin jos vaalea iho ja karvaton ranne eikä tuon ikäisiä vaimoja.
Aika hankala varmaankin tuommoinen monen vanhemman kuvio käytännössä.
Juokse!
Ei ole neuronormaalin ja vastuullisen ihmisen merkki tuo.
Erosin vaimoni tahdosta ja pettäessä kun nuorin oli 4v. Ihan hyvin meni elämä lapsillakin. Olin sen 40v ja liian kiihkeästi etsin uutta kumppania, se kannattaa ottaa huomioon. Etene rauhallisesti.
Eikö ne naiset osaa käyttää ehkäisyä?
Jos on useammin kuin kerran eronnut lapsen ollessa pieni, pitää silloin katsoa peiliin. Kyllä niitä toivottomia miehiä on olemassa. Eivät he kykene pitkään parisuhteeseen
Haluaa lastenhoitajan susta, kun teette viel oman niin sulla ei oo pariin vuoteen edes tarvetta poistua kotoa....
LouLou kirjoitti:
Jos on useammin kuin kerran eronnut lapsen ollessa pieni, pitää silloin katsoa peiliin. Kyllä niitä toivottomia miehiä on olemassa. Eivät he kykene pitkään parisuhteeseen
?
Vedä kunnon jurrit ja anna sen jyrää sut tiineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Juokse!
Just näin. Tiedän yhden miehen, joka seilaa suhteesta toiseen, ja kaikkien näiden naisten kanssa tekee aina lapsen. En tiedä, että monesko nainen on jo nyt menossa.
On tehnyr miehen työn. Hyvällä mäihällä lisääntynyt ulkomaalaisten naisten kanssa, ettei feminatsien geenit vahingossakaan leviä.
Tommosiahan useat yh-äidit ovat. Lapsia monen eri miehen kanssa. Silti me miehet emme saa pitää heitä kakkosluokan naisina. Kiinnostavaa...🤔
Vierailija kirjoitti:
Ja kun ajattelee vielä, että millaiset kodit niillä lapsilla on äitiensä luona, että ovatko he sielläkin uusperheessö, jossa on omia , toisen ja yhteisiä lapsia. On sitä kaiken maailman perheitä olemassa.
Ollaanpas sitä nyt niin tietävinään. Tiedä vaikka ovat kuninkaallisia. Hah
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvin jos vaalea iho ja karvaton ranne eikä tuon ikäisiä vaimoja.
Sokeritautisen possunkin piti päästä sanomaan sanansa.
Vierailija kirjoitti:
Juokse!
Sanoo verovaroilla loisiva työtön läskipallo.
3-vuotias on kyllä aika pieni.