Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä 11- ja 3-vuotiaat lapset eri naisten kanssa

Vierailija
05.01.2025 |

Olen viestitellyt Tinderissä n. Nelikymppisen miehen kanssa. Hän kertoi, että hän luonaan asuu vuoroviikoin 11- ja 3-vuotiaat lapset. Kysyin, että "lasten äiti varmaan asuu lähellä, jotta teillä onnistuu tuo vuoroviikkojärjestely?", johon hän vastasi, että lapsilla on eri äidit. Hän lisäsi, että toisella kertaa hän tuli itse jätetyksi ja toisella kertaa hän oli itse jättäjä. Lisäksi hän oli profiilinsa lisännyt valmiin töihin: "minulla on lapsia ja haluan lisää".

Sori vaan, mutta ei kauheasti herätä luottamusta, jos on kahdesti eronnut lapsensa ollessa pieni. Eihän se esikoinenkaan ole ollut kuin Max 5-6-vuotias kun on tullut ero.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Jos on useammin kuin kerran eronnut lapsen ollessa pieni, pitää silloin katsoa peiliin. Kyllä niitä toivottomia miehiä on olemassa. Eivät he kykene pitkään parisuhteeseen 

Miehet haluavat lapsen, ei paeisuhdetta. Teissä suomalaisissa naisissa ei ole mitään sellaista, jonka takia teitä katselisi lapsen syntymän jälkeen muutamaa kuukautta pidempään.

Vierailija
22/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin aloitus olisi poistettu, jos joku mies olisi vastaavaa kysellyt ja kommentoinnessa olisi sitten samalla tavoin sitä kahden miehen kanssa lapsia tehnyttä naista arvosteltu!😅 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä pullat uuniin noin herkun miehen kanssa!

Vierailija
24/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on monilla akoilla ihan normaali käytäntö, että on lapsia 2-3 eri miehen kanssa. Joillain tuo suorastaan MO, eli mahdollisimman pian pulla uuniin ja ukko satimeen.

Vierailija
25/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen naisen, jolla on lapsia 4 eri miehelle.

En tiedä hänen nykyistä parisuhdetilaansa, mutta tuskin on ketään vakituista. Suurin osa noista lapsistakin on käsittääkseni vain yhden yönsuhteista.

Vierailija
26/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on monilla akoilla ihan normaali käytäntö, että on lapsia 2-3 eri miehen kanssa. Joillain tuo suorastaan MO, eli mahdollisimman pian pulla uuniin ja ukko satimeen.

😄 Tuskin on kun on pillerit keksitty!

Vierailija
27/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa on, että mies on avoin ja rehellinen asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän