Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ehdotti treffejä Rossoon!!!

Vierailija
05.01.2025 |

Voitteko kuvitella:

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen naiseen. Nainen on ihan hyväpalkkaisessa työssä. Hän kutsui minut treffeille ja lupasi tarjota. Hän ehdotti, että mentäisiin treffeille Rossoon! Siis kenen mielestä Rosson kaltainen ketjumättöruokapaikka voi olla paras paikka ensitreffeille, varsinkin jos haluaa tehdä vaikutuksen treffikumppaniin? En tiedä onko se nainen ihan mun tyylinen kuitenkaan...

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ehdottanut treffejä kirjastoon!

Se karsii urpot.

Vierailija
42/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Siis kenen mielestä Rosson kaltainen ketjumättöruokapaikka voi olla paras paikka ensitreffeille, varsinkin jos haluaa tehdä vaikutuksen treffikumppaniin? En tiedä onko se nainen ihan mun tyylinen kuitenkaan...*

En tiedä millainen tossumies mahdat olla , mutta itse henk koht en edes lähtökohtaisesti lähtisi yhdenkään naisen passattavaksi. Olkoon kyseessä sitten vaikka Mc Donalds tai jokin huippuluokan ravintola. Johan siinä surkastuisi pallit tai vähintäänkin itsetunto vajoaisi olemattomiin.

Selkeästi nainen on sinun tyylinen koska kitiset kuin pikkulapsi karkkihyllyn edessä ja tarvitset äidin ruokkimaan itseäsi.

Jos olisit mies, niin ehdottaisit jotain mielestäsi hohdokkaampaa paikkaa ja hoitaisit koko tarjoilun.

Mitäpä jos kokoaisit ne miehisyyden rippeet ja ottaisit ohjat käsiisi? Tai vähintä mitä voisit tehdä, niin voisit lopettaa kitisemästä kuin pahainen kakara ja alistuen ottaa vastaan mitä mami sinulle tarjoaa.

Eipä sillä, kyllä sinusta joku hoivaviettinen nainen itselleen lemmikin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: no sitten et mene. En ymmärrä sinun kaltaisia ihmisiä ollenkaan.

Vierailija
44/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tyylinen nainen olisi pers'aukinen ja veisi viimeisillä pullonpalautus rahoillaan sinut Raxiin. 😂 Hän saisi sinusta nöyrän elätin.

Vierailija
45/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tykkää syödä Rossossa ja se on hänelle mieluisa paikka. Mitä jos vähän pelisilmää ja kohteliaasti sanoisit, että sehän olisikin kiva paikka treffata ja tarjoaisit hänelle ne pitsat. Kai sinulla nyt sen verran rahaa kuitenkin on? Jos ei, niin pyydä äidiltäsi sen verran enemmän viikkorahaa.

Voi jeeeeesus mikä pelle sinä olet.

Vierailija
46/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti "kottarainen" myös maksaa laskun kyseisessä ravintolassa.

Vierailija
47/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin provoileva ketku! Lahjahevosen suuhun ei katsota.

Eo tuossa hevoisesta motään puhetta ollut😆

Vierailija
48/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin just, että jos pitäisi alkaa seurustelemaan, niin kutsuisin treffeille just jonnekin kuppilaan ihan vaan sen takia, että näkisin miten treffikumppani suhtautuu. Jäisi kaikki hienostelijat heti kättelyssä.

Vierailija
49/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä..

Lähtiskö joku nainen Rossoon treffeille?

Aika harvassa taitaa sellaiset naiset olla.

Naisilla kun tuo vaatimustaso on aika paljon korkeampi kuin miehillä.

Vierailija
50/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mee tsi ehdota muuta, jos yököttää noin.

Vierailija
51/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä..

Minä voisin lähteä jos joku ehdottaa. En ole vaativa ihminen.

Vierailija
52/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tykkää syödä Rossossa ja se on hänelle mieluisa paikka. Mitä jos vähän pelisilmää ja kohteliaasti sanoisit, että sehän olisikin kiva paikka treffata ja tarjoaisit hänelle ne pitsat. Kai sinulla nyt sen verran rahaa kuitenkin on? Jos ei, niin pyydä äidiltäsi sen verran enemmän viikkorahaa.

Voi jeeeeesus mikä pelle sinä olet.

Ei ole rahaa. Kaikki ruoka pitää ostaa -60% ilta-alesta.

Vierailija
53/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no...

Vierailija
54/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Siis kenen mielestä Rosson kaltainen ketjumättöruokapaikka voi olla paras paikka ensitreffeille, varsinkin jos haluaa tehdä vaikutuksen treffikumppaniin? En tiedä onko se nainen ihan mun tyylinen kuitenkaan...*

En tiedä millainen tossumies mahdat olla , mutta itse henk koht en edes lähtökohtaisesti lähtisi yhdenkään naisen passattavaksi. Olkoon kyseessä sitten vaikka Mc Donalds tai jokin huippuluokan ravintola. Johan siinä surkastuisi pallit tai vähintäänkin itsetunto vajoaisi olemattomiin.

Selkeästi nainen on sinun tyylinen koska kitiset kuin pikkulapsi karkkihyllyn edessä ja tarvitset äidin ruokkimaan itseäsi.

Jos olisit mies, niin ehdottaisit jotain mielestäsi hohdokkaampaa paikkaa ja hoitaisit koko tarjoilun.

Mitäpä jos kokoaisit ne miehisyyden rippeet ja ottaisit ohjat käsiisi? Tai vähintä mitä voisit tehdä, niin voisit lopettaa kitisemästä kuin pahainen kakara ja alistuen ottaa vastaan mitä mami s

Joo, ap on itkevä manchild, mutta ehkä joku nuori nainen hetken jaksaa tota.keski-ikäisen en usko toisille treffeille enää lähtevän.

Vierailija
55/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä..

Naiset nyt pääsääntöisestikin etsivät vain maksumiehiä. Sellaisia rakastavia tunteellisia naisia on enää todella vähän missään.

Vierailija
56/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä vähintään pitää olla joku Tomi Björkin fine dining -ravintola, johon kehtaa sun kaltaisen upean miehen viedä treffeille.

Tomi Björck #loskatsuuhun 🤢🤮

Vierailija
57/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosson ruoka on niin surkeaa ja mautonta paskaa, että varmaan nainenklin on samanlainen eli väritön paska, jätä se sika

mieluummin ruokajonoon treffille kuin Rossoon!

Siis oikeesti. Kuka haluaa suhteesene, jossa voi joutua tekemään ruokaa noin vaativalle tyypille? Apua.

Vierailija
58/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rosson salaatti on niin urpo, porkkanaraastetta ja 2 tomaattia eikä muuta

mieluummin vaikka ABClle reffille, on siellä sentään salaatti hyvä buffetissa ja ne burgeritkin on parempia kuin jossain mcdonaldsissa

Porkkana ja tomaatti ovat perusruokaa. Aitoa ja prosessoimatonta, olettaisin.

Vierailija
59/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä..

Minä voisin lähteä jos joku ehdottaa. En ole vaativa ihminen.

Ok.

Sait ylipuhuttua. Koska mennään? 🙂 Mutta toisilla treffeillä voitais mennä johonkin parempaan paikkaan..sillä ehdolla ettet nolaa minua maksamalla laskua.

Vierailija
60/72 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä AP itse ehdottaa jotain hienompaa ravintolaa, mutta sitten sun pitää itse maksaa oma ruokasi ja myös tarjota naiselle. 

Se nainen varmaan ehdotti Rossoa siksi, koska hänellä ei ole varaa viedä miestä treffeille kalliimpaan paikkaan.Rosso on kuitenkin kohtuuhintainen paikka. Mun mielestä sekin on varsin anteliasta tarjota 30€ hintainen ateria tuntemattomalle miehelle. 

Joillekin se on jo monen päivän ruokaraha kaikkki päivän ateriat mukaanlukien. Taitaa olla aika monen budjetti tämän päivän Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi