Nainen ehdotti treffejä Rossoon!!!
Voitteko kuvitella:
Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen naiseen. Nainen on ihan hyväpalkkaisessa työssä. Hän kutsui minut treffeille ja lupasi tarjota. Hän ehdotti, että mentäisiin treffeille Rossoon! Siis kenen mielestä Rosson kaltainen ketjumättöruokapaikka voi olla paras paikka ensitreffeille, varsinkin jos haluaa tehdä vaikutuksen treffikumppaniin? En tiedä onko se nainen ihan mun tyylinen kuitenkaan...
Kommentit (72)
Oletpa nirso. Mulle kelpaa vaikka hampurilaispaikka. Seura on tärkeämpää.
Repesin 😂
Hitto mitkä treffit. Kauhea kitinä vain kuuluu pöydässä kun tää ukkeli ulisee miten pahaa pitsaa ja heittäytyy lattialle potkimaan ja sätkimään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä..
Lähtiskö joku nainen Rossoon treffeille?
Aika harvassa taitaa sellaiset naiset olla.
Naisilla kun tuo vaatimustaso on aika paljon korkeampi kuin miehillä.
Minä voisin lähteä jos joku ehdottaa. En ole vaativa ihminen.
I think i like you 🤗
Mun mielestä Rosso on ihan ok paikka. Hyvää pizzaa ja joskus oon ottanu lihapullat ja muusi annoksen ja lihapullat oli ihanan isoja ja itsetehtyjä laadukkaan olosia ja kastike hyvänmakuinen siinä. Kerran jouduttiin Rossossa odottaa yli tunti ruokia, niin saatiin jälkiruuat ilmaiseksi. Kyllä lähtisin Rossoon ensitreffeille. Sitten jos synkkais tosi hyvin, niin tokat treffit vois olla jossain hienommassa paikassa.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä AP itse ehdottaa jotain hienompaa ravintolaa, mutta sitten sun pitää itse maksaa oma ruokasi ja myös tarjota naiselle.
Se nainen varmaan ehdotti Rossoa siksi, koska hänellä ei ole varaa viedä miestä treffeille kalliimpaan paikkaan.Rosso on kuitenkin kohtuuhintainen paikka. Mun mielestä sekin on varsin anteliasta tarjota 30€ hintainen ateria tuntemattomalle miehelle.
Joillekin se on jo monen päivän ruokaraha kaikkki päivän ateriat mukaanlukien. Taitaa olla aika monen budjetti tämän päivän Suomessa.
Budjetit on niitä omia valintoja tai niiden seurausta. Ihminen joka valittaa omista valinnoistaan on todella typerä ja lapsellinen. Tämän päivän suomessa, niin kuin eilisen päivänkin suomessa on kaikille annettu täsmälleen ne samat mahdollisuudet heti jo syntymästä alkaen. Se mitkä valinnat tekee itse on yksilön oma asia. Jos joku on päättänyt olla pienituloinen niin se hänelle sallitaan ja hänen sallitaan myös vaihtaa elämänsä suuntaa aivan vapaasti. Turhaa valittamista ihan oikeasti.
Miksi?
Miksi tämä nainen ylipäätään järjestää treffit ja vieläpä maksaa kaiken?
Enpä ole koskaan ennen tuollaisesta järjestelystä edes kuullut.
Miten tuo hyvätuloisuus tässä kontekstissa pitäisi ymmärtää?
Onko mies vanhempiensa yläkerrassa asusteleva työtön vinttimörkö jonka tuloihin nähden naisen 1532,64 € kuukaudessa saama palkkio osa-aikaisesta siivoustyöstä kuvastaa sitä hyvätuloisuutta?
Se, onko nainen sinun tyylisesi ei taida tarkoittaa minkälainen hän on ulkonäöltään taikka luonteeltaan vaan sitä paljonko hänellä on rahaa sijoittaa sinuun ja sinun palvelemiseen?
Villisti veikkaan, että sinun tyyliisi sopiva nainen olisi edunvalvojan työtä tekevä , ehkä hieman dominoivakin nainen, mutta vain etäsuhteeseen. Kirjekaveri joka kerran kuukaudessa lähettää sinulle tiliotteen ja kululaskelman taas seuraavalle kuukaudelle.
Rosson ruoka maistui hyvältä 80-luvulla, kun sille ei ollut kilpailijaa. Mutta se ehkä sopii makaronilaatikkotyyppisille ihmisille. Muilla menee joka penni hukkaan. Muuten kivoja, viihtyisiä paikkoja. Jos vaihtoehto on Kotipizza tai Mäkkäri, niin ennemmin Rossoon treffeille.
Helsingistä Rossot kadonneet täysin, myös ainoastaan yksi Chicos enää jäljellä. :(
Kaikki eivät halua tehdä vain vaikutusta, vaan tutustua ilman keskittymistä haittaavaa osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä..
Lähtiskö joku nainen Rossoon treffeille?
Aika harvassa taitaa sellaiset naiset olla.
Naisilla kun tuo vaatimustaso on aika paljon korkeampi kuin miehillä.
Minä voisin lähteä jos joku ehdottaa. En ole vaativa ihminen.
I think i like you 🤗
Thanks 😊
Kyllä mä lähtisin