Miksi joillain naisilla on kova tarve esitellä takapuoltaan?
Esim. Tiktokissa naiset käyttävät hyväkseen sitä että esittävät jooga-asentoja vaikkakin seksuaalisessa tarkoituksessa. Saavat siitä jollain sairaalla tavalla mielihyvää. Kuin alastomuutta mutta vaatteet päällä. Eihän siinä mitään, huomiota toki saavat kaikenlaisilta kulkijoilta ja ehkä tienaavatkin sillä. Tai se että häpeämättömästi esitellään haaroväliä hammaslankabikineissä. Huomaa ihmisten yksinkertaisuuden. Tiktokistakin on tullut Onlyfans2. Miehille hyvää runkkumatskua.
Kommentit (67)
Minkä ikänen sä oikein olet? Jos joudut tosissas kysymään tämmöstä.
Ainahan nykynuoriso ottaa selfiet perse edellä. Niillähän on kamerakin enemmän itteensä päin kuin toisinpäin.
Varmaan samasta syystä kuin monella miehellä on tarve esitellä mulkkuaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen sä oikein olet? Jos joudut tosissas kysymään tämmöstä.
Unohdit nyt tohkeissasi vastata otsikon kysymykseen.
Sillä tavalla nousee katsojamäärät, jolloin nousee tämän ihmisen tulot niistä kuvista ja videoista. Helppoa kuin heinänteko.
Mitä sä teet työksesi? Esittele p*rsettä Tiktokissa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla nousee katsojamäärät, jolloin nousee tämän ihmisen tulot niistä kuvista ja videoista. Helppoa kuin heinänteko.
Niinhän Jasmiina Yildiskin kehui että saa yhdestä kuvasta 5000 e.... huuuooohh.
Jos on vaivalla sitä persettä treenannut ja se on parhaan näköinen osa kropasta, kai sitä nyt sitten kannattaa hyödyntää.
Myös kaduilla esitellään perseitä. En tiedä miksi. Meitä on joka junaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä ihan sattumalta päädyt seuraamaan persettä esitteleviä naisia?
Niitä näkee ihan joka paikassa. Somessa, kadulla, puistossa ja kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä näkee ihan joka paikassa. Somessa, kadulla, puistossa ja kaupassa.
Kadulla kävelytyylikin on sellainen mikä tehdään esiintymistarkoituksella; hitaasti ja niin että peppuposket heiluvat. Lisäksi takapuolta korostavat vaatteet. Ap
Miehet tykkää niitä katsella ja maksaa jopa rahaa kuvista ja videoista. Naiset sitten postavaat ja myyvät kuvia muiden iloksi. Markkinatalous.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää niitä katsella ja maksaa jopa rahaa kuvista ja videoista. Naiset sitten postavaat ja myyvät kuvia muiden iloksi. Markkinatalous.
En tekisi moista mistään hinnasta, minulle itsekunnioitus on paljon tärkeämpää.
Sitä kutsutaan exhibitiomismiksi. Ihminen nauttii siitä, että häntä katsotaan. Joillakin tämä piirre on ja joillakin ei, ei siinä mitään sen kummempaa.
Itse pidän oudompana sitä, että joku haluaa katsoa, kuin sitä, että joku haluaa että katsotaan, vaikken itse pidä siitäkään, että minua katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Katson jooga-videoita mutta opetusmielessä ja sitten on näitä jotka tiukoissa trikoohousuissaan esittelevät pullottavaa cameltoeta kamera tietenkin osoittaessaan suoraan. Voihan niitä joogavideoita tehdä muutenkin kuin niin että haaroväli paistaa.
Haluavat viestittää olevansa hedelmällisessä iässä
-vauvan teko aika ! !
Vierailija kirjoitti:
Haluavat viestittää olevansa hedelmällisessä iässä
-vauvan teko aika ! !
Tämä se on miehet ! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tekisi moista mistään hinnasta, minulle itsekunnioitus on paljon tärkeämpää.
Okei, aika monet miehet näistä kuitenkin maksaa ihan mielellään.