Nainen ehdotti treffejä Rossoon!!!
Voitteko kuvitella:
Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen naiseen. Nainen on ihan hyväpalkkaisessa työssä. Hän kutsui minut treffeille ja lupasi tarjota. Hän ehdotti, että mentäisiin treffeille Rossoon! Siis kenen mielestä Rosson kaltainen ketjumättöruokapaikka voi olla paras paikka ensitreffeille, varsinkin jos haluaa tehdä vaikutuksen treffikumppaniin? En tiedä onko se nainen ihan mun tyylinen kuitenkaan...
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Rosso on katoavaa kansanperinnettä. raastepöytä on cool. Stadissa niitä ei ole niinpä kun olin duunikeikalla Seinäjoellä niin pakkohan sinne oli mennä pizzalle. Ihan ok edelleen.
Isossa omenassa on Rosso. Helposti pääsee metrolla, ei tarvitse mennä seinäjoellä.
Ei varmaan halua tarjota tuntemattomalle iltaa Savoyssa.
Turhaa hienostelua tuo Rosso minusta, mutta ehkä tuon nyt ensitreffeillä ja muissa merkkitapauksissa voisi joten kuten hyväksyä.
Ota liukastin mukaan ja sit panette rosson vessas, wc koodit on jodelis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosso on katoavaa kansanperinnettä. raastepöytä on cool. Stadissa niitä ei ole niinpä kun olin duunikeikalla Seinäjoellä niin pakkohan sinne oli mennä pizzalle. Ihan ok edelleen.
Isossa omenassa on Rosso. Helposti pääsee metrolla, ei tarvitse mennä seinäjoellä.
Matinkylä ei ole Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Helppo tapaamispaikka, pääsee hyvin julkisilla tai on parkkitilaa? Menussa valinnanvaraa eikä tosiaan mikään kova hintataso - ehkei se treffikumppani ole varma oletko sä hänen tasoisensa kumppani kuitenkaan...
Ei kova hintataso? Rossohan on ihan ylihinnoiteltu ja pirun kallis! Helsingissä syö paremmin ja halvemmin neljä ruokalajia Michelin-oppaaseen päässeessä gourmet-ravintolassa kuin Rossossa!!
Mies vie ja nainen vikisee, sanoo jo vanha suomalainen sananparsikin. Vai oletko sinä mies, hyvä avaaja?
Kauheeta, miten se kehtaa? Harkitse nyt tarkkaan kannattaako jatkaa hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo tapaamispaikka, pääsee hyvin julkisilla tai on parkkitilaa? Menussa valinnanvaraa eikä tosiaan mikään kova hintataso - ehkei se treffikumppani ole varma oletko sä hänen tasoisensa kumppani kuitenkaan...
Ei kova hintataso? Rossohan on ihan ylihinnoiteltu ja pirun kallis! Helsingissä syö paremmin ja halvemmin neljä ruokalajia Michelin-oppaaseen päässeessä gourmet-ravintolassa kuin Rossossa!!
Jep. Rosso ei pystyisi kilpailemaan Helsingissä.
Rossossa on hyvät mätöt eikä se miljöönäkään oo mikään räkälä. Menisin. Kotipizza ehkä alkaisi vähän mietityttää, muttei se paikka vaan se seura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matinkylä ei ole Helsingissä.
En sitä väittänyt.
Siinäpä vuoden kohokohta: "lupasi tarjota"
Missä Sä AP sitten olet yleensä ollut ensitreffeillä, kun Rosso ei ole sinulle riittävän hieno?
Olisit iloinen ettei pancho villaan tai chicosiin.
Vierailija kirjoitti:
Typerä trolli. Tämä muuten naisen kirjoittama.
Ai, siis et usko että tuollaisia äijiä on olemassa? Kyllä niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Missä Sä AP sitten olet yleensä ollut ensitreffeillä, kun Rosso ei ole sinulle riittävän hieno?
Tämä. Varmaan jossain pikku kaupungissa rosso voi olla suhteellisen hyvä vaihtoehto, kun ne muut ravintolat on tyyliin räkälä ja ma mun pitsakebabbi. Suomalaisilla on huono maku, ei sille mitään voi.
Minä alkaisin epäillä, ettei se nainen maksakaan lopulta ruokaani ja kieltäyisin siitä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä vähintään pitää olla joku Tomi Björkin fine dining -ravintola, johon kehtaa sun kaltaisen upean miehen viedä treffeille.
😀
Christiiiina: unohdit spämmialoituksestasi artesaanipizzan :D :D