Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä narsisti ajattelee kun se hylätään yllättäen?

Vierailija
04.01.2025 |

Vai ajatteleeko mitään? Ghostasin miehen täysin yllättäen, blokkasin jokaisesta mahdollisesta somesta/ viestiapista ja häivyin totaalisesti.

Viimeksi kun nähtiin vannoin rakkauttaan, mutta minä olin saanut tarpeekseni ja näyttelin osani hyvin, olin päätökseni tehnyt jo ennen viimeistä tapaamista. Pientä ryppyä oli rakkaudessa, en niistä alkanut tekemään draamaa vaan tein päätökseni ja nyt ollaan tässä. Ihmissuhteen päättäminen sattuu ja kaipaan häntä, mutta tämä oli ainoa vaihtoehto itseni säilyttämiseksi turvassa.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei kestä hylkäyksiä. Se suuttuu aivan varmasti ja voi alkaa stalkata.

Vierailija
2/62 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus nainen menee ja nussii jokaista vastaantulevaa.  Ja sitten ihmettelee kun miestä ei kiinnosta ottaa takaisin. Ja että seuraava mies ei kohtele kuin kunnigatarta.  Miehen vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
4/62 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa aina kaikki kelle on tullut nähdyksi eli saattaa ottaa yhteyttä vielä 7 vuoden päästä, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. "Hei, se on minä, etkö muista, minä! MINÄ!"

Nyt vaan tiukasti katse omaan elämään etkä mieti paskan kuulumisia ollenkaan. Hän pärjää kyllä.

Vierailija
5/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pakenin narsisti-isän luota vähän ennen kuin täytin 18. Jätin lapun pöydälle, jossa selitin miten hänen kanssaan oli aivan kammottavaa elää ja koitin herätellä vielä huomauttamalla, miten muutkin sisarukseni yhtä lukuun ottamatta olivat jo välit häneen katkaisseet. Eli vika oli tosiaan siinä, että hän on tunnekylmä, väkivaltainen raivohullu, joka ei koskaan näe omassa toimissaan mitään väärää.

isän mielestä jätin hänet äitini manipuloinnin seurauksena. (Ovat siis eronneet ajat sitten.) Yritti pitkään ja kovasti siskoni kautta päästä tapaamaan minua ja vaihdettuani puhelinnumeroa onki sen vielä esiin, mutta muuten olen päässyt aika vähällä. Pelottaa silti välillä edelleenkin, että hän alkaisi vainoamaan. Kymmeneen vuoteen en ole miestä nähty ja silti yhä näen satunnaisesti painajaisia, joissa saan kuulla kunniani väkivaltaisesti.

Vierailija
6/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suuttuu ja mustaksi muuttuu.

Vierailija
7/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti esittää, että hän oli se, joka päätti kanssakäymisen, koska toinen osapuoli toimi väärin tai siinä on jotain muuta vikaa.

Tai sitten narsisti väittää, että X ei halua olla tekemisissä, koska se on kateellinen siitä tai tästä. Tai jotain muuta scheissea.

Kummin vain, narsisti manipuloi.

Vierailija
8/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia narsistin jättämisestä?

Itsellä vaikuttaisi, että n ottanut taktiikaksi juuri tuon, että jätti minut eikä hänestä ole kuulunut mitään kohta kuukauteen. Koen olevani kuivilla asian suhteen, enkä usko että häneen enää tulen törmäämään.

Vierailija
9/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyväksy tilannetta, alkaa vainoamaan ja pyrkii aiheuttamaan elämään hankaluuksia.

Vierailija
10/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies ingooraili , oli ylimielinen viesteissään, lakkasi pitämästä yhteyttä. Ei ollut ongelmia, hän hylkäsi itse. 

Vierailija
11/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti esittää, että hän oli se, joka päätti kanssakäymisen, koska toinen osapuoli toimi väärin tai siinä on jotain muuta vikaa.

Tai sitten narsisti väittää, että X ei halua olla tekemisissä, koska se on kateellinen siitä tai tästä. Tai jotain muuta scheissea.

Noin suhteet päättyy ilman narsismiakin, kun kemiat ei pelaa. 

Vierailija
12/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei kestä kritiikkiä itsestään tai teoistaan. Maalittaa itselleen tuntemattomia.

Vierailija
13/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti  Vanhapiika   haukkuu ihan hulluna vauvapalstalla ihmisiä niinkuin nytkin. Läskit tärisee ja haisee...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Öhö öhö. Oletpas hauska. Not. 

Vierailija
14/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti  Vanhapiika   haukkuu ihan hulluna vauvapalstalla ihmisiä niinkuin nytkin. Läskit tärisee ja haisee...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Öhö öhö. Oletpas hauska. Not. 

Katkeroitunut narsku. Kun banneja tulee. Joka puolella.

Vierailija
15/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin suhteet päättyy ilman narsismiakin, kun kemiat ei pelaa. 

Kun normaali suhde loppuu, harvoin selitellään, että suhde loppui kateudesta tms. Jos suhde päättyy väkivallan (henkisen/fyysisen) takia, on uhrin hyvä kertoa muille miksi suhde päättyi. Uhri nostaa tällöin omaa suojaustaan ja rajoja, kun kertoo miten häntä ei kohdella. Psykologinen vaikutus sekä kertojalle että kuulijalle.

Vierailija
16/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se"?

Vierailija
17/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollekin muodostunut ongelma jätetystä narskusta? Minkälainen ongelma? Jatkuuko pitkään?

Vierailija
18/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoa ajattelee. Tyypillisesti tuosta seuraa mustamaalauskampanja. Silti pienempi riesa kuin jatkaa suhdetta.

Vierailija
19/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostoa ajattelee. Tyypillisesti tuosta seuraa mustamaalauskampanja. Silti pienempi riesa kuin jatkaa suhdetta.

Tämä. 

Vierailija
20/62 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Väkivaltainen ihminen on väkivaltainen: jos ei pääse purkamaan vihaansa vakkarikohteeseen, etsii uuden kohteen. Haukkuu kohdetta kavereille tai uudelle kumppanille, kunnes huomio kääntyy uuteen kumppaniin ja viha alkaa kohdistumaan enenevässä määrin tähän

Kiinnittäkää tähän huomiota jo siinä vaiheessa, kun tutustutte ihmisiin. Jos käytöksessä on vihaa, on vain ajan kysymys, kun se viha kohdistuu itseen. Ja mitä enemmän olette vihaisen henkilön huomion keskipisteenä, sitä nopeammin se tapahtuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi