Mitkä ovat yleisimpiä syitä sille, että nainen pettää?
Kommentit (187)
"Ei ole kemiaa kumppanin kanssa" = Joku komeampi mies on antanut huomiota
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen pettää, mies on sika, joka ei tarjoa läheisyyttä - myös pettämiskumppani on sika. Jos sikamies pettää, mies on sika ja ikuiset traumat.
Mites Halla-aho?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen pettää, mies on sika, joka ei tarjoa läheisyyttä - myös pettämiskumppani on sika. Jos sikamies pettää, mies on sika ja ikuiset traumat.
Mites Halla-aho?
Littyy asiaan havaintojesi mukaan miten?
Minä olen suunnitellut ryhtyväni sivusuhteeseen, mies ei huomioi minua mitenkään ja seksi on usein sellaista hänen palvelemistaan. Miksen vain eroa? Mies on hyvä ja luotettava, ja arki sujuu. En vain tunne itseäni naiseksi, vaan olen enemmän joku äidin ja kodinkoneen risteytys. Arvostaisin jos mies vaikka joskus veisi minut treffeille tai laittaisi minulle kotona hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suunnitellut ryhtyväni sivusuhteeseen, mies ei huomioi minua mitenkään ja seksi on usein sellaista hänen palvelemistaan. Miksen vain eroa? Mies on hyvä ja luotettava, ja arki sujuu. En vain tunne itseäni naiseksi, vaan olen enemmän joku äidin ja kodinkoneen risteytys. Arvostaisin jos mies vaikka joskus veisi minut treffeille tai laittaisi minulle kotona hyvää ruokaa.
Oletko puhunut tunteistasi ja tarpeistasi suoraan miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Halla-aho?
Myös pettäjä, kaksi naista joista toinen oma vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Halla-aho?
Myös pettäjä, kaksi naista joista toinen oma vaimo.
Ja tämä oli jotain uutta? Kaikkihan tuon tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä petin kun mies oli kuukausia haluton eikä suostunut puhumaan aiheesta, ja sitten sain asialliselta ja hyvännäköiseltä mieheltå huomiota.
Eli mies sai helppoa pillua pikku lepertelyllä 😄
Siinäpä oppitunti myös aviomiehille. Huomiolla ja lepertelyllä saattaa saada, kannattaa valita antaako rouva miehelle vai vieraalle.
Ei se tunnu samalta.
Yhteen liian nuorena väärän miehen kanssa.
Kun niin monella on pettämisen syynä ollut vika omassa miehessä niin kerrotteko tämän syyn myös toiselle miehelle?
Tai tiesikö vieras mies sinun edes olevan varattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa on jotain pielessä ja asioista ei keskustella.
Pettäminenkö lisää keskustelua?
Kyllä voi lisätä, jos kertoo miehelleen olleensa uskoton.
Mies ei kotona huomioi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko puhunut tunteistasi ja tarpeistasi suoraan miehelle?
Olen ja tilanne paranee aina hetkeksi, sitten taas palataan hetken päästä samoihin uomiin.
Vierailija kirjoitti:
Kostoksi kun mies pettänyt ensin.
Ei siihen kostoon miehen pettämistä tarvita. Riittää ettei mies tee tarpeeksi kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni seksinpuute.
Miltä vieraan miehen saaminen ensi kerran tuntui? Pystyykö siinä nauttimaan kun tietää olevansa pahanteossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan pettänyt mutta halusin erota ja baarissa humalassa vieraan miehen kanssa hitaita tanssimalla ja kiihkeästi suutelemalla hain sitä että sain menetettyä lopunkin kunnioituksen omaa miestäni kohtaan ja eroaminen kävi helpoksi.
Mihin tarvitsit tuota? Hakeudu hoitoon!
Synnitön ja ensimmäinen kivi, oletko kuullut?
Havaintojeni mukaan nais-pettäjä ei rakasta enää puolisoaan ja haluaa erota, mutta ei syystä tai toisesta osaa/pysty.
Useat naiset haluavat lapsia ja valitsevat puolisokseen miehen, jolla potentiaali olla hyvä isä. Tietenkään liian moni ei sitä ole, mutta joka tapauksessa nainen ei etsi naisena itselleen sopivinta miestä, vaan miestä jonka kanssa perustaa lapsiperhe. Kun tämä tehtävä suoritettu, niin usein kiinnostus miestä kohtaan lopahtaa, kun ei ole tarpeeksi yhteistä ilman lapsia ja sitten jotkut lähtevät pettämään.
Niin, se ei meille käy, terkuin pörrö