~~*~~¨¨¨MARRASHAAVEET keskiviikkoon!¨¨¨~~*~~
Kommentit (26)
Se on rankkaa jos joku lähtee omankädeden kautta. mulla mun isoveli teki tuon ratkaisun myös ja oli rankkaa. Varsinkin kun olin veljeni kanssa puhunut edellisenäpäivänä ja seuraavana aamuna tulis ellanen olo, että kohta tapahtuu jotain... Ja sitten tulikin jo soitto.
Mulla on selainen olo että tärppiä ei tässä kierrossa tule.. Jotenkin tuo ovis vaan meni ohi...Tosin elän toiveessa jos vaikka olisi ollut myöhäisempi. meinnaan tässä kierossa on ovisliman tapaista tullut useampaankin otteeseen joten ei varmuutta milon se niinkuin oikeasti on ollut???
Tosin laskureitten mukaan tärppipäivä olisi ollut 26 päivä mutta touhuiltiin kyllä 27 päivä.. hmm.. saa nähdä.. jotenkin vaan tuntuu, että joulukuisiin lennän kuin leppäkeihäs..
Onnea kaikille plusanneille, tulkaahan päivitämään tietonne tuonne listaan jota saatasiin siitä mahdollisimman punainen :)
-Rölli ja kp. 16/28-30
Rölli; Kävin tuolla odotuspuolella muistuttamassa että kävisivät ilmottelemassa plussansa tännekin listaan..Kun sinnekin puolelle on porukkaa päässyt:)
ON; Miusta kyllä tuntuu etten sinne pääse..Tänä aamuna on taas ollut niin normaaliolo ettei uskoiskaan..Ja kp on kuitenkin jo 26/30-32..plääh..
ainakin toi eilinen tikku näytii hyvältä :)
Priscilla: tuo on niitä tilanteita missä ei oikein osaa sanoa mitään, koska ei mikään sana tai teko poista jo tapahtunutta todella ikävää asiaa. mutta me ollaan täällä ja jos ajattelee asian valoisaa puolta niin ainakin tämä henkilö on nyt päässy pois stressin, kiireen ja pahan olon valtakunnasta parempaan. ikävää että hän vain joutui jättää suuren tyhjän aukon ja ison ihmettelevän surun jälkeensä. kovasti voimia jaksaa katsoa huomiseen.
eppuliina: mä nyt onnittelen suo täälläkkin ;) eli. onneks olkoon :D
ja katyalle myös onneksi olkoon :)
ja nyt tää menee niistää ison turisevan nokkansa. ikään kuin tää pahoinvointi, palelu ja muut katkaravun kujeet riitäis, piti napata jostain metron oven pielestä vielä flunssaki kiusaamaan. AI JOO! hyvä ku muistutitte, pitää varmaa soitella neuvolaan päikin sitten tässä ni saattais vaikka saada ajan tän vuoden puolellekki jopa ;)
Täällä ollaan edelleen, ei mitään oireita ainoastaan rinnat ovat valtavat ja kipeät(nestettäkin sain puristettua ulos)
Kummallinen juttu kierto venyy näin pitkäksi eikä kunnon plussaa näy? Kohdunnapukka huitelee omissa ylhäisissä korkeuksissaan on kiinni ja kiinteä?
Lämmöt 36,9? AARRGH mä en kestä tätä epätietoisuutta :DD Niinkuin palstafraasi menee " niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy"
Lastwish kp 34/31 dpo18 yk2
http://www.fertilityfriend.com/home/18c670
Lastwish: Se on nyt vaan ajan kysymys koska se plussa sieltä tikkuun ilmestyy. Olihan tuo haamukin!! Odotus puolella nähdään!!!
Testasin vielä tänään sillä Clearbluella kun sellainen oli kaapissa: Taivaan sininen plussa! Ja täys tyyni olo... Ai niin LA on 9.11.07
Nyt meen hoitaan tota junjoria, paha keuhkoputken tulehdus =(
Peukkuja kaikille!!!!!!!!!!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/18ef2a
EppuLiina 3+5 =D
Niin, aamu alkoi harmillisesti, jäin ilman metallican konserttilippuja, ihan oma moka tietty, pääsin jonoon vasta puol kymmenen jälkeen. Nukuttiin muksujen kans hieman pommiin ja siksi kävi näin ikävästi, mutta elämä on .. Mulla viedään viimeistä vapaapäivää ja loppuviiikko onkin sitten töitä, joten palstailussakin varmaan taukoa ensi viikolle. Plussia on kyllä pakko käydä tiirailemassa.
Onkos lastwish vielä testaillu uudelleen?
Priscillalle voimia, sinulla on ihana mies&lapset, joista saat voimaa tulevaisuuteen!
ON: Tylsää odottelua ens viikolle, huomen aamulla meen sinne labraan prog.testiin. Lämmöt on olleet ihan kivasti (0,4-0,5ast.) koholla, joten uskon että ovis on nyt tässä kierrossa ollut vaikkei tärppiä ois tullutkaan. Niinkuin mainitsin aiemmin, jo pelkkä ovis on mulle iso juttu ;) Viikon päästä " joudun" sit testailee, saunaillan vuoksi, acon 10 testit tuli eilen.
Pitää nyt lähtee ilmoittamaan miehelle ettei keikalle päästykkään, vaikka on varmaan salaa tyytyväinen, olis lähtenyt vaan seuralaiseksi, itse ei siitä niin diggaile, mutta pakosta on joutunut näiden kaikkien yhteisien vuosien ajan sitä kuuntelemaan ; )
-poco-
Millä sivustolla ootte laskeneet tuon mahdollisen la:n?
kiitos vielä teille tytöt, tosi isosti kiitos!!
ja pocolle: mä lasken ihan tän vauvan laskurissa la:n
viime yö oli outo sen mitä nukuin, kummallisia unia... tänään menen katsomaan vielä kerran tyttöä, jättämään hyvästit.
Kyllä tämä tästä.
Otsikossahan se siis tulikin ja tuonne listallekin jo ilmoitin, ajattelin vaan täällä vielä toitottaa, kun oon täällä teitä niin viime päivinä varsinkin häiriköiny :D
Eli luteaalivaihe piteni 14 päivään ja tiputtelu 5 päivään :P Toisaalta tiputtelu oli aika vähäistä, vain vaaleanpunaista vuotoa. Illalla mua närästi pahoin, vaikka en ollu syönytkään kun kerta dieetin aloitin. mua ei närästä koskaan, en tiedä mistä johtu. Lueskelin että raskausajan närästys johtuu progesteronista joten jo mietin että oonko nyt liikaaki sitä hormonia itteeni hommannu, että siksi jo rupesi närästään. En tiiä, katsotaan tuleeko vitexin kans sama homma ensi kierrossakin.
Mutta nyt siis virallisesti yk 8 pyörähti käyntiin. Saa nähdä tuottaako se tulosta. Tuntuu kaukaiselta ajatukselta näin kierron ekana päivänä. Tätienergia jatkuu ja olen taas aamun siivonnu, täällä on kohta suursiivous tehty :D)))
Priscillalle edelleen voimahalit. Mä oon aika sanaton tuon sun tilanteen suhteen... :( Toivottavasti saat ajatuksias purettua!
Lastwish: on aika uskomatonta, ettei sulle plussaa ole vieläkään tullut, noilla dpo:illa. Toivottavasti tilanne pian ratkeaa!! Plussasäteitä!
Tärppionnea teille kaikille!
Koralli73 kp 1 yk8
joko pesun sivuja http://pesu.come.to/ sieltä lasken myös oviksia sun muuta.
Tai sitten oulun yliopistollisen laskuria. http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111
Tuosta oulunkiekosta tykkään kovasti kunsiihen voi vaihtaa tuon kierronpituudenkin :)
Sitä ei tiiä mitenkä se elämä " yllättää" .
Munki yks ystävä kuoli täs viikko sitten.Että voimia ja haleja kovasti sinne!
Sitten ne mammaksin testit tuli tänään, testasin ni ainaki nyt tuli ihan puhdas nega.
Perjantaina testaan sitten uudelleen kun mennään juhliin mun synttäreitä.
Tietää sitten olla ottamatta jos nii on.
Vielä en nyt kuitenkaan heitä pyyhettä kehiin, vasta sitten kun se täti tänne saapuu.
Kun ei ole edes oireita siihen päinkään.
Rinnat sen sijaan ovat suuremmat ja verisuonia on noussut pintaan niihin, että tiiä nyt sitten mihin suuntaan tää menee.
Nyt kuitenki päivän jatkoja kaikille!
Onnee plussanneille vielä ja lastwishillekkin tsemppejä että se testi siitä muuttuis.
Buam 32/30
Sainpas äsken siivouspuuskan:) Just vaihdoin kissoille puhtaat hiekat ja sen jälkeen koko porukalle puhtaat lakanat. Nyt pitäis vielä imuroida ja pyyhkiä pölyt, mut aattelin pitää vähän huilitaukoa:)
Ja veskissä käydessä pyyhkiessä tuli semmoinen oikeen kunnon kellahtava limapaakku, semmoista oikeen " räkälimaa" , yök,miltä kuulostaakin..sori kaikille..Mitähän se meinaa? Vai meinääko mitään..?
No, eipä muuta..jatkan siivousta, kun kerrankin on semoinen fiilis:)
Negailijoille plussaksimuuttumissäteitä:)
Täin yllättämille halit ja tsemppiä ens kiertoon!
Milenna, enpä osaa sanoa tuosta limasta..
Lastwish ja buam, plussapuhalluksia teille!!!!!
Korallille hali, täällä samaisissa tunnelmissa..
Priscilla: jos susta vaan siltä tuntuu niin voit tottakai tänne kertoilla ja parhaamme mukaan kaikki varmasti yritämme tukea.
T.Hobbie
Nyt alkoi hetki sitten vatsaan sattua, mutta oudosti kovin ylös eli suolistoon selkeästi ? Omituista mutta veikkaanpa että ferrarin ääni jo kuuluu :(
Vikkeläsormi taas painoi vahingossa ennen aikojaan. Niin siis no omaa napaahan tässä vaan kertoilen ;) Päätä särkee aika hurjasti, liekö tuon vatsakivun syy sitten aamulla juomani tuore appelsiinimehu joka närästää? Mutta on aika hurja olo :( Menkkakipujen odottaa olevan hieman alempana :D Muuten ei mitään uutta tälle suunnalle, povipommina luokses pompin näin...pong poing
Lastwish kp34/31 dpo18 yk2
Lastwish; Ompa outo tilanne sulla..Toivotaan että se plussaks muutuis:)
Samoin kun jollain muullakin oli negaa tullut..Plussatuulia sullekin..
ON; Nipukka oli kaiketi tullut vähän alaspäin:( En kyl tiiä onko siihenkään uskominen, kun muuten se ei tunnu liikkuvan yhtään..
Yritän täällä katsella et olisiko joku ahkerasti kirjoittelemassa. Mulla on tylsää täällä töissä. Katselen televisiota ja roikun netissä. Puolilta öin loppuu tämä ilta huki.
Ajattelin viikonloppuna ostaa ekat vauvan vaatteet. Lähden käymään shoppailemassa, kun pitäis kaverille käydä katselemassa hääkenkiä siinä samalla. Tiedän että on liian aikaista ostaa vauvan vaatteita, mut onhan se kiva kun kaapissa on jo jotain odottamassa.
Rölli: Jos olet käymässä täällä, niin milloin teille mäykky oli tulossa?
Plussatuulia puhaltelen kaikille++++++++++++++
rv4+2
:)
pahoittelut tädistä ja luultavasti jouluvauvaa toivovien pinossa nähdään!
En millään voi olla raskaana vaikka parhaamme on tehty joka toinen päivä mut lämmöt ei oo korkeet eikä oviksesta hajuakaan=/ Eli siinäpä kuulumiset täältä päin. Onneksi kaveri oli kyläilemässä niin sai muuta ajateltavaa. Ja ne turhauttavat koopeet 19/26-29. Anteeksi ruikutus mut ottaa päähän=( Toivon vaan et kierto olis ton lyhyemmän mukaa niin pääsis uuteen kiertoon nopeesti.
Laswishille ja Buamille plussatuulia!!
Olipas täällä taas tapahtunut paljon ja ikäviäkin asioita. :' (
Prisculle suuri halaus ja voimia kovasti. Äläkä suotta pyytele anteeksi, kyllä tänne voi kirjoittaa muistakin asioista kuin vauvakuumeesta.
Korallille hali myöskin. Miks tää on niin epäreilua, ei voi käsittää...
Eppuliina! Ihanaa, että viivasi vahvistui! Hirmu paljon onnea!
Samoin paljon onnea Katyalle!
Oma ( . ) ...aika menee niiin hitaasti. voi kun pääsis jo noille oireiden kyttäyspäiville..
Plussaonnea kaikille tasapuolisesti ja suuret pahoitteluni kaikille tippuneille.
piipaa kp 17/28 dpo4 yk19