Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~*~~¨¨¨MARRASHAAVEET keskiviikkoon!¨¨¨~~*~~

28.02.2007 |

Huomenta!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin syyn tälle vatsakivullekin, otinhan tosiaan päivällä rautatabletin ;) Ei näy tätiä vieläkään :o alkaa menemään oudoksi sillä mulla on yleensä aika säännöllinen kierto.

Vierailija
22/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi kuumeilija.. lueskellut teidän juttuja mutta en ole kirjotellut..

Onnea plussanneille ja pahottelut niille joille täti saapui ja tsemppiä seuraavaan..

Miten noi lämmöt menee.. missä vaiheessa ne ns. on korkeamalla..

Mulla on normaali lämpö yleensä 36.2 tai 36.3 nyt on 3-4 päivää ollut hirvee vilu ja lämmöt 36.8,36.9...

Eilen oli pientä nipistelyä mahassa vähän menkkamaisia, mutta ei yleensä ole viikkoa ennen vaan pari päivää ennen...

Toive on suuri et tässä kierros ois voinut onnistua mutta jaksan epäillä että ei... jotenkin tullut semmonen kanta että ei onnistu ei vaikka vasta ihan aluillaan yrittäminen on mutta esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta niin nyt on menossa neljäs kiero jo.. vaikka ei se oo montaa kierota ollut vielä yritystä mutta tulee semmonen tunne että mix ei voi näyttää plussaa...

-Illusia80

kp kait 22/28-29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa mitään outoa ole ku sä tuut tonne odottajiin, hehe. ei vaa, oikeestikki kyllä sul sillo oli selkee haamu ku kameraki suostu sen näkee ( vahvempi ku mitä sillon ihan ihan ekalla kerralla, heh, eli oviksen aikoihin testasin), mut joka tapaukessa mulla oli tota sun vahvuutta sillon se minkä testasin kp29/30, sit 30/30 oli vähän vahvepi ja viimein 33/30 se oli niin vahva että ei epäilystäkään. et kyyyllä säki :)

Vierailija
24/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut on syntynyt 22.2 joten siitä sen 8 viikkoa eli joskus huhtikuun lopulla kaiketi.

Vierailija
25/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen tulin vielä pyrähtämään..

Tulppa; Ihanaa, pääset vauvanvaateostoksille:) Ne on niin ihanan pieniä ja söpöjä..

Lastwish; Mulla kans rautatabletit tekee vatsakipuja, ja niitä pitäis kuitenkin syödä, kun mun hemppa on aina liian alhainen:( Yleensä, kun uskaltaudun sen tabun ottamaan, tankkaan eka ruokaa ja sitten vasta sen.

P02p06; Harmi, ettet oo sitä ovista löytänyt:( Peukutan silti siullekin, jospa se ovis ois tapahtunut kuitenkin:)

Omassa navassa ei uutta..Alkaa kuitenkin jännitys vähän nousemaan, vaikka en hevillä uskokaan että tälläkään kierrola ois natsannut. Tyhmä kun oon, niin toivon:( Oireita odotellen..

Nyt nukkumaan!

Vierailija
26/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kertoa teille, et nyt illasta tuli jonkin sortin mielialan taantumus tai jokin sen tapainen. Yht´äkkiä tuli pelko ja sellainen tila et apua, jos tämä ei onnistukkaan, siis tulee keskenmeno tai jotain... Olisi tehnyt mieli parkua pahaolo pois, mut olen töissä niin pitää olla hymyssä suin. Tämä on varmaankin ihan normaalia tällaiset tuntemukset.

rv4+3