Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen
Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista.
Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta.
Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.
Kommentit (356)
Luulen että olet ollut isätön ja nyt sitten tämmöinen juttu.Jotain vailla kasvu jäänyt.
Laita sukka ainakin yhteen jalkaan ei taudit leviä. Voi olla useampi kutoja kiikarissa
Kai se kuskaa edes lihaa sieltä metsästä kiitokseksi sukista??
Vierailija kirjoitti:
Luulen että olet ollut isätön ja nyt sitten tämmöinen juttu.Jotain vailla kasvu jäänyt.
Laita sukka ainakin yhteen jalkaan ei taudit leviä. Voi olla useampi kutoja kiikarissa
En ole isätön. Mulla on hyvä isä.
Ap
Vie ovelle, sano että en ukkoas vie, mutta sukat tahdot antaa. ( joskus muutakin)
Voi olla vaimolle helpotus ja eroon pääsee pettäjästä.
Tämäkin on jonkun mielikuvitus salarakas ")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan ylpeä kun sukat teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen jankkaaja h # ora
Huo ra on maksullinen nainen ja mä en ole sellainen.
Ap
Olet mällitynnyri.
Sitten olet säkin.
Ap
En voi olla kun minua ei kukaan kulliteline käytä hyväkseen kuten sinua.
Ei mua mukaan käytä hyväkseen vaan saan hyvää ja nautinnollista seksiä. Surullista, että sulle seksi on sitä, että naista käytetään vain hyväkseen.
Ap
Miten nämä samat lausahdukset toistuu aina toisten naisten puolustuspuheissa: "Saan hyvää ja nautinnollista seksiä", "me molemmat nautitaan", "minulle seksi ei ole vain antamista, surullista että se sinulle on".
Nämä oman elämänsä sankarittaret todella kuvittelevat olevansa ah-niin-superseksuaalisia seireenejä, ja vihjailevat sitten kiertoilmauksilla heitä kritisoivien muiden naisten olevan takakireitä pihtaajia, jotka eivät nauti seksistä. Joka kerta sama laulu näillä henkisesti teini-ikäisen tasolle jumittuneilla, omasta mielestään hyvällä itsetunnolla varustetuilla, moraalisesti selkärangattomilla pick-me-girleillä.
Kyllä voi saada todella hyvää ja nautinnollista seksiä omalta puolisolta myös, oletko kokeillut? Ei tule näitä muita mt ongelmia kaupan päälle
Mukavaan seksiin ja yhdessäoloon ilman sitoutumista ei tarvita toiselle puolisoa. Näitä juttuja voidaan sopia ihan sinkkujen kesken, mutta kun se ei kelpaa niin aika itsestäänselvää mikä se kiva pikkulisä sulle on.
Positiivista tässä tietty on se jos oma lapsesi joskus päätyy suhteeseen jossa kumppaninsa n***ii muita heidän yhteisessä sängyssä sä pystyt suhtautumaan siihen noin asiallisesti ja käytännönläheisesti. Pystyt ymmärtämään ettei tämä sivusuhde todellakaan siinä lapsesi sängyssä ja lahjoja tämän puolisolle suunnitellessa todellakaan halunnut satuttaa lastasi eikä lapsesi tunteet kuulu hänelle, hän haki vain nautintoa ihmiseltä joka sitä hänelle halusi antaa.
Niin naulan kantaan! Toivon todella ap:n tyttärelle hyvää elämää, mutta jos toisin käy, ap kyllä ymmärtää, että vävy haluaa tuntea myös intohimoa ja nautintoa nuoremman rakastajattaren kanssa. Saahan vävy ehkä villasukat, jos ostaa salarakkaalle ihania koruja. Jotain karmaa, että ap:lla on tytär.
Vierailija kirjoitti:
Saat upeaa seksiä joltain ikälopulta pettäjältä. Kyse on oltava yli 50v miehestä sen perusteella mitä kerroit. Eli sulla on aikuinen lapsi ja olet miestä nuorempi. Kuitenkin on niin tossu, että pitää vaimolle selittää uudet sukat, ja tarvitsee sulta vastauksen tähän? Kuulostaa joo tosi upealta.
Oliks sun jotenkin vaikea ymmärtää aloitusta? Lue uudelleen. Onko mies sanonut tarvitsevansa selityksen sukille?
Sillä miehellä on puolisolleen kyllä paljon muutakin selittämistä kuin sukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lupaavalta. Kudotko mullekin?
Jos hinnasta sovitaan.
Ap
Haittaako että olen sinkku?
Onks sulla tapana yrittää maksaa kaikki luonnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin hyvä, että petti äitiäsi?
Joko se Hohto mies sai sukkansa? Mitä vaimo sanoo?