Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen
Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista.
Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta.
Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.
Kommentit (356)
Kuka muu muka taikoo hienot panosukat,
metsästäjä parka on niin kylmän arka.
Tee mieluummin villasukat isällesi tai isoisällesi. Myös vanhustenkodit vastaanottavat mieluusti villasukkia, jos kerran haluat villasukkia neuloa.
Jos kertoo olleensa metsätöissä, kun yhtäkkiä liukastui sukkiin, jolloin housut valahtivat liukastumisen seurauksena nilkkoihin ja koko mies lennähti siitä suoraan haarojesi väliin?
Siis näitä kutojii on aina useampi rinnakkain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi saada todella hyvää ja nautinnollista seksiä omalta puolisolta myös, oletko kokeillut? Ei tule näitä muita mt ongelmia kaupan päälle
Mä en halua parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa eikä mulla ole mitään mt-ongelmia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että olet ollut isätön ja nyt sitten tämmöinen juttu.Jotain vailla kasvu jäänyt.
Laita sukka ainakin yhteen jalkaan ei taudit leviä. Voi olla useampi kutoja kiikarissa
En ole isätön. Mulla on hyvä isä.
Ap
Niin hyvä, että petti äitiäsi?
Ei pettänyt.
Ap
Kuka voisi kutoa mulle metsästäjän sukat? Mielellään Vantaalta ja halvalla pitäis saada.
Vierailija kirjoitti:
Tee mieluummin villasukat isällesi tai isoisällesi. Myös vanhustenkodit vastaanottavat mieluusti villasukkia, jos kerran haluat villasukkia neuloa.
Mä olen tehnyt sukkia isälleni. Hautaan en viitsi sukkia tehdä isoisille. Ei mulla ole pulaa siitä mihin sukkia saan.
Ap
Kudo joku kaupallinen logo sukkiin tyyliin LIDL, Alko, R-kioski, niin voi selittää että jaettii ilmaiseksi kylillä.
Jos tekisit kalukukkaron, niin ei tule kysymyksiä? Eiks se oo tärkeetä ettei paikat metsätöissä palele?
Oliko isälläsi aina uudet villasukat? Arvonnasta voitettu, vai Naapurin naima-tätyli tehnyt.
Onpa outo porvoolainen salasutina.
Vierailija kirjoitti:
panovillasukat
Vierailija kirjoitti:
Oliko isälläsi aina uudet villasukat? Arvonnasta voitettu, vai Naapurin naima-tätyli tehnyt.
Nyt repesin lopullisesti... Koira ihmettelee mitä nauran
Mene soittamaan tyypin ovikelloa ja annat sukat hänelle. Ei siitä sen vaikeampaa kannata tehdä...
Vierailija kirjoitti:
Kuka voisi kutoa mulle metsästäjän sukat? Mielellään Vantaalta ja halvalla pitäis saada.
Pitääkö niiden olla yhteensopivat Munsalan kansallispuvun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kudo joku kaupallinen logo sukkiin tyyliin LIDL, Alko, R-kioski, niin voi selittää että jaettii ilmaiseksi kylillä.
Alibi-logo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
panovillasukat
Mistä saa panovillaa? Ei kai se ole tehty alakarvoista?
Koko aloitus on provo mutta tee ihmeessä sukat ja kirjo teidän molempien nimet niihin. Pääsee sen miehen avovaimo vihdoin eroon luuserimiehestä. Sun ei ap sitten tarvitse enää olla salarakas, pääset itse avokiksi! Tai ainakin siihen asti kunnes pukkiukko löytää uuden sutturan.