Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen

Vierailija
04.01.2025 |

Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista. 

Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta. 

Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.

Kommentit (356)

Vierailija
241/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen jankkaaja h # ora 

Huo ra on maksullinen nainen ja mä en ole sellainen.

Ap

Olet mällitynnyri. 

Sitten olet säkin.

Ap

Vierailija
242/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin teet salarakkaasi vaimokullalle samanlaiset pitkävartiset metsästyssukat. Näin yhteinen rakkaanne voi helposti selittää ne rehellisesti itse hankkimikseen joululahjoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lupaavalta. Kudotko mullekin?

Jos hinnasta sovitaan.

Ap

Pitääkö sua kyntää myös b-rappuun?

Seksillä ei multa sukkia saa enkä anna seksiä rahasta. Sukkia myyn rahalla. Olet kuvottava paskapää.

Ap

Saahan se sun salarakkaasiki sun nylpyttämisestä sukat.

Sunko mielestä lahjat on vain vastapalvelusten saamista varten?

Ap

Mällivadin lahjasukat. 😂🤣😂🤣

Vierailija
244/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pitäisi valita vaimonsa vai sinut, niin mitä veikkaat, kumpaan teistä valinta päätyisi?

Outo kysymys ja outoja yläpeukkuja. Tietenkin mies on vaimonsa kanssa eikä ap halunnut tuota miestä.

Vierailija
245/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis me tehtiin mun miehen kans silleen, että me otettiin tuo salarakas meille asumaan.

Raivattiin siivouskomerosta tilaa (meillä on iso komero), ja levitettiin soma pieni heteka sinne. Ostettiin kirppikseltä sellainen jalkalamppu sinne ja matkaradio kans viihdykkeeksi. Siellä hän sai kutoa meidän koko perheelle sukkia.

Mies kävi sitä salarakasta siellä kyntämässä silloin, kun mulla oli menkkakipuja tai muuta menoa. Ostettiin sille black friday -alesta joululahjaksi jotain helyjä, että pysyy tyytyväisenä - jotkut naiset on niinkuin harakoita, tykkäävät kiiltävistä asioista.

Siellä se nyt kutoo jotain, puikot kilisee vaan. Me katotaan olkkarissa leffaa, juodaan viiniä ja syödään teeripataa. Tosi lepponen lauantai!

Tää olisikin hemmetin hyvä järjestely. Ei tarvis isännän lähteä mukamas metsälle tai lenkille tai muualle, vaan otetaan kakkonen kotiin.

Vierailija
246/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet mällitynnyri. 

Sitten olet säkin.

Ap

En voi olla kun minua ei kukaan kulliteline käytä hyväkseen kuten sinua.

Vierailija
247/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun teet sukkia. Miehen asia sitten, mitä niillä tekee ja mitkä selitykset  keksii.

Vierailija
248/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pitäisi valita vaimonsa vai sinut, niin mitä veikkaat, kumpaan teistä valinta päätyisi?

Outo kysymys ja outoja yläpeukkuja. Tietenkin mies on vaimonsa kanssa eikä ap halunnut tuota miestä.

Joillakin on ihmeellinen ajattelutapa, että varatun kanssa vehtaava aina haluaa sen varatun itselleen. Miksi ihmeessä haluaisin itselleni miehen joka pettää puolisoaan kun en edes halua parisuhdetta kenenkään kanssa.

Ap

Vierailija
249/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet mällitynnyri. 

Sitten olet säkin.

Ap

Ei mua mukaan käytä hyväkseen vaan saan hyvää ja nautinnollista seksiä. Surullista, että sulle seksi on sitä, että naista käytetään vain hyväkseen.

Ap

Vierailija
250/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sillä sun mielestä jotain väliä? 

Vierailija
251/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulo nyt stana sukkia sen m u l k k u s i postilaatikko täyteen. Tee koko perheelle ja suvulle kerralla sukat. Tee itsellesikin sukat. Samallaiset kaikille. Loppuu se kysely. 

Vierailija
252/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.

Ja sinäkö et ole? Sinä olet se, jota petetään. 🤣 Joka pidetään vain siksi, että arki hoituu.

Mä en edes ymmärrä tuollaista asennetta, että nainen on vain joku mälli ämpäri. Meillä on miehen kanssa nautinnollista seksiä ja molemmat saa sen mitä haluaa. Miksi vain mies olisi saavana osapuolena? Eikä salasuhde tarkoita aina sitä, että kyse olisi pelkästä seksistä.

Ap

Ethän parisuhdetta tahdo, unohda se kotileikki. Tee sukkia vaikka sairaalaan, jos hoivavietti vaivaa. Metsämies tietää mistä löytää kunnon sukkia.

Vierailija
253/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on ihmeellinen ajattelutapa, että varatun kanssa vehtaava aina haluaa sen varatun itselleen. Miksi ihmeessä haluaisin itselleni miehen joka pettää puolisoaan kun en edes halua parisuhdetta kenenkään kanssa.

Ap

Parempi kysymys on että miksi joku haluaa seksiä, yhdessäoloa ja lahjoja tuollaiselta ihmiseltä? Miksi haluaa tietoisesti satuttaa toisen puolisoa?

Vierailija
254/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana on kaikkia aikuisten päristimiä kaupan ja vaikea uskoa että olis parempi vaihtoehto ottaa joku varattu kulahtanut ukko köyrimään itseään ja saatana virkata sille villasukat kiitokseksi. Huh huh.

Vierailija
255/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa sitä miestä. Suomessa on nyt pakkasta kaikkialla ja mies ilman lämpimiä sukkia. Peräti kahdet on pyytänyt saada, mutta ap vaan jahkaa ja jahkaa eikä ole edes vielä aloittanut neulomista (otsikon mukaan "haluaisin tehdä", eli vielä ei varmaan ole lankojaan varannut). Voi olla, että mies kuolee hypotermiaan ennen kuin sukat valmistuvat. 

Vierailija
256/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et haluaisi niin tuskin tänne kirjoittelisit asiasta? Olen pahoillani puolestasi, voimia sinulle <3 Tee ennemminkin ne sukat sellaiselle joka oikeasti tarvitsee, esim lapsellesi? 

Vierailija
257/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No minun haaruksiini ei varatut sukella. En katso varattua päinkään. Ei kiinnosta. Vastenmielistä ajatuskin että olisin jonkun toinen nainen aka. Mällisanko.

Vierailija
258/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa sitä miestä. Suomessa on nyt pakkasta kaikkialla ja mies ilman lämpimiä sukkia. Peräti kahdet on pyytänyt saada, mutta ap vaan jahkaa ja jahkaa eikä ole edes vielä aloittanut neulomista (otsikon mukaan "haluaisin tehdä", eli vielä ei varmaan ole lankojaan varannut). Voi olla, että mies kuolee hypotermiaan ennen kuin sukat valmistuvat. 

Käy niinku Hohdossa. Naama jää niinku olikin.

Vierailija
259/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet mällitynnyri. 

Sitten olet säkin.

Ap

Ei mua mukaan käytä hyväkseen vaan saan hyvää ja nautinnollista seksiä. Surullista, että sulle seksi on sitä, että naista käytetään vain hyväkseen.

Ap 

Kato peiliin reppana.

Vierailija
260/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve selittää ettei käytetä hyväksi?