Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen

Vierailija
04.01.2025 |

Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista. 

Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta. 

Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.

Kommentit (356)

Vierailija
221/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lupaavalta. Kudotko mullekin?

Jos hinnasta sovitaan.

Ap

Pitääkö sua kyntää myös b-rappuun?

Seksillä ei multa sukkia saa enkä anna seksiä rahasta. Sukkia myyn rahalla. Olet kuvottava paskapää.

Ap

Saahan se sun salarakkaasiki sun nylpyttämisestä sukat.

Vierailija
222/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole saanut siis tehtyä puolessatoista vuodessa, niin tuskin tulee enää valmista.

Mä olen tehnyt aika monet sukat viimeisen puolentoista vuoden aikana. Miehen kanssa sukista tuli keskustelua ennen joulua.

Ap

Miten se keskustelu meni, kun ette ilmeisesti kuitenkaan pystyneet puhumaan siitä, miten mies piilottaa sukkansa vaimoltaan?

Voi miten miehekästä 😂Minäkin haluan villasukkia piilottelevan salarakkaan 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä puuttuu enää kissanlihakeitto kurkkuyrtillä ja liemikuutiolla.

Vierailija
224/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen jankkaaja h # ora 

Vierailija
225/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Otsikossa kysyt että voitko tehdä sukat, kun et tiedä mitä mies kertoo vaimolleen. Sitten monta kertaa julistat ettei sinua kiinnosta vaimon tunteet, ja että ne on miehen vastuulla.

Tee ne sukat äläkä vikise jos sua ei kerran kiinnosta.

Mä olen yleensä sitä mieltä että pettäminen on vain pettäjän vastuulla ja sivusuhde ei ole se ketä näissä pitäisi syyttää. 

Aloittajan kohdalla olen valmis tekemään poikkeuksen. Jos joku noin tietoisesti haluaa suhteen juuri varatun miehen kanssa, sinkut ei kelpaa ja haluaa n***a miestä tämän ja tämän puolison kotona, suunnittelee onnessaan miehelle lahjoja ja sen jälkeen on sitä mieltä että miehen puolison tunteet eivät hänelle kuulu ja mies on yksin niistä vastuussa niin tässä näen aloittajan yhtä lailla vastuullisena pettämiseen. 

Vierailija
226/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hinnasta sovitaan.

Ap

Otatko poskeen ja nieletkö? Montako kertaa pitää pökkästä? Pitääkö pistää paljaalla?

En ole mikään huo ra. Sukkia teen maksusta eli rahaa vastaan. Seksiä multa ei saa maksusta koska en ole huo ra. 

Ap

Vierailija
227/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran haluat tehdä sukkia miehelle kenelle sinä olet pelkkä mällisanko niin siitä vaan. 

Tämä on köyhällistön puhetta.

Totuus sattuu myös porvaria, vai mitä?

Vierailija
228/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo ra on maksullinen nainen ja mä en ole sellainen.

Ap

Vierailija
229/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me tehtiin mun miehen kans silleen, että me otettiin tuo salarakas meille asumaan.

Raivattiin siivouskomerosta tilaa (meillä on iso komero), ja levitettiin soma pieni heteka sinne. Ostettiin kirppikseltä sellainen jalkalamppu sinne ja matkaradio kans viihdykkeeksi. Siellä hän sai kutoa meidän koko perheelle sukkia.

Mies kävi sitä salarakasta siellä kyntämässä silloin, kun mulla oli menkkakipuja tai muuta menoa. Ostettiin sille black friday -alesta joululahjaksi jotain helyjä, että pysyy tyytyväisenä - jotkut naiset on niinkuin harakoita, tykkäävät kiiltävistä asioista.

Siellä se nyt kutoo jotain, puikot kilisee vaan. Me katotaan olkkarissa leffaa, juodaan viiniä ja syödään teeripataa. Tosi lepponen lauantai!

Vierailija
230/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hinnasta sovitaan.

Ap

Pitääkö sua kyntää myös b-rappuun?

Seksillä ei multa sukkia saa enkä anna seksiä rahasta. Sukkia myyn rahalla. Olet kuvottava paskapää.

Ap

Saahan se sun salarakkaasiki sun nylpyttämisestä sukat.

Sunko mielestä lahjat on vain vastapalvelusten saamista varten?

Ap

Vierailija
231/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en varmaan huomaisi miehen uusia sukkia, niitä nyt joulun aikaan on tullut paljon lahjaksi. 

No tälle miehelle niitä ei ole tullut ja hän oikeasti tarvitsisi villasukkia. Äitinsä teki ne aiemmin, mutta ikää sen verran eikä kunto enää salli neulomista. Puolisonsa ei osaa sukkia tehdä.

Ap

Kaikki tuollaiset tuntemani vanhat äidit hankkii pojilleen sukat myyjäisistä. Ei ne jätä lapsia ilman sukkia,vaikka ei enää neulo.

No tämä äiti ei enää ole siinä kunnossa, että voisi kulkea missään myyjäisissä. Mennyt nopeasti huonoon kuntoon.

Ap

Sitten tilanne on vielä oudompi. Äideillä on tapana kuolinvuoteellakin huolehtia lapsistaan,

Normaalia ihmistä ei tartte lähettää sukanostoon. Menee itse jos menee.

Vierailija
232/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöt kunniaan. Nyt teet ne sukat ja sassiin. Muista vahvistettu kantapää. Ei hierrä ei kierrä.

Vierailija
233/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä nyt ole lapsellinen. Jos mies ei ole tehnyt virallista suhteestanne puoleentoista vuoteen niin ei tee koskaan.

Ei ole sinun asiasi häntä sukissa pitää. Jos tarvii oikeasti sukat niin varmasti perheessä

asiasta on mainittu ja vaimo hankkii miehelleen ne sukat.

Käyttäydyt kuin teini ikäinen joka kutoo idolilleen sukkia. Kats kun et osta nallea.

Miksi miehen pitäisi tehdä suhteesta virallista? En mä edes halua sellaista. En ole mikään teini vaan ihan aikuinen nainen joka neuloo sukkia koko ajan. 

Ap

Voi voi...onko sinulla lapsia, oletko työelämässä, onko sinulla harrastuksia? Nimittäin tuo kutominen ehkä tarvitsee jotakin muutakin ollakseen elämänsisältö. Ai niin no, sä nait varattuja miehiä. Onh

Kaikkien kirjoitustensa jälkeen aloittaja tosissaan kokee voivansa kutsua toista jakorasiaksi?

Vierailija
234/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sinun ongelmasi ole. Annat sukat ja sillä selvä. 

Vierailija
235/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis me tehtiin mun miehen kans silleen, että me otettiin tuo salarakas meille asumaan.

Raivattiin siivouskomerosta tilaa (meillä on iso komero), ja levitettiin soma pieni heteka sinne. Ostettiin kirppikseltä sellainen jalkalamppu sinne ja matkaradio kans viihdykkeeksi. Siellä hän sai kutoa meidän koko perheelle sukkia.

Mies kävi sitä salarakasta siellä kyntämässä silloin, kun mulla oli menkkakipuja tai muuta menoa. Ostettiin sille black friday -alesta joululahjaksi jotain helyjä, että pysyy tyytyväisenä - jotkut naiset on niinkuin harakoita, tykkäävät kiiltävistä asioista.

Siellä se nyt kutoo jotain, puikot kilisee vaan. Me katotaan olkkarissa leffaa, juodaan viiniä ja syödään teeripataa. Tosi lepponen lauantai!

😂

Vierailija
236/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huo ra on maksullinen nainen ja mä en ole sellainen.

Ap

Olet mällitynnyri. 

Vierailija
237/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se puhui yöjalasta? Olet käsittänyt asian ihan väärin.

Paras! Ap voi purkaa terät ja kantapäät jo kutomistaan sukista, niin riittää sille jalalle sukkia loppuelämäksi!

Vierailija
238/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin koko ketjun ja tuli mieleen täällä aikoinaan kirjoitellut ammattivalittaja.

Ei ole aikoihin kirjoitellut, vai kirjoittaakohan nykyään nimettömänä.

Vaikuttaa sen kirjotukselta 

Vierailija
239/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla.....tai koon 46 sukalla....

Kyllä tässä on niin yksinkertainen salapariskunta kyseessä, että ei mitään rajaa. AP osaa kaksi juttua: kutoa villasukkia ja n*ssia. Mies osaa metsästää ja olla naimisissa. Vaatteitaan se ei osaa itse hommata. Semmosta se on. 

Mitä nyt tuohon mukamas-kysymykseen, niin sen kun sivuhutsu kutoo vaikka tuhannet sukat, ei se suhde siitä viralliseksi muutu. 

Voisit AP näperrellä sukat myös avovaimolle? Koska kutominen ja paneminen ovat ne viestinnän muodot, jotka hallitset? Ja tuskin haluat miehen avokkia panna, joten eikun sukkatehdas pyörimään ja kusti polkee sitten ahkerasti. 

Kannatan tätä! Teet sitä mitä osaat! 

Vierailija
240/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Munsala 2.0