Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen
Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista.
Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta.
Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.
Kommentit (356)
Kyllä kuule selitys vaimolle villasukista on vielä pientä muun valehtelun rinnalla, joten ihan rauhassa voit kutoa sukat tai muutakin mieltä lämmittävää🤣 Itse en tuollaista ukkoa vilkaisisikaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.
No mies on kyllä itse sanonut, että hän tarvitsisi villasukat jos toisetkin. Ei meidän suhde pelkkää seksiä ole.
Ap
Ehkä kudot sukat myös vaimolle, tulee asiat reilusti selväksi.
Olis ap:sta hyötyäkin, eikä pelkkää iloa. Kannatan! Ukkelin puolisolta vois kysyä, onko hänellä toivomuksia sukkien suhteen. Ap laittaa puikot sauhuamaan pelkästä ilosta, että pian on patukkaa tarjolla. Sääli vaan vanhaa miestä vaivata pelkkien villasukkien takia.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Myönnän. Aloitus oli trolli ja hyvin otti tulta alleen pienen alun kankeuden jälkeen. Juttu on siis osittain totta. Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja se on kestänyt n. puolitoista vuotta. Totta on sekin, että mä neulon villasukkia. Miehelle en kuitenkaan ole tekemässä sukkia enkä tiedä hänen villasukkatilannettaan. Mies käy kyllä metsässä, mutta huolehtikoot itse sukistaan. Äitinsä on iäkäs toki, mutta asuu edelleen yksin. Sitä en tiedä osaako tai pystyykö tekemään sukkia enkä tiedä osaako miehen avovaimo tehdä sukkia.
Totta on sekin, että en halua miestä omakseni. Kuka muka haluaisi tuollaista pettävää miestä? Mä haluan hyvää seksiä mieheltä ja en mitään muuta.
Mies on vielä tänään tulossa käymään. Naidaan oikein kunnolla, saunotaan ja naidaan uudestaan. Miehen puoliso on toisella paikkakunnalla aikuisten lastensa luona joten meillä on mukavasti aikaa miehen kanssa.
Pus pus.
Ei hyvältä trollaukselta saa tällä lailla vetää mattoa alta. Ihan niin kuin hyvissä kauhuleffoissakin kauhu jää elämään, pitää trollitarina jättää henkiin. Eihän se muuten ole yhtään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole huoletta ap. Asioilla on taipumus järjestyä. Hyvä esimerkki on ihan sinun tilannettasi vastaava tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Siis salarakkaan pitäisi tehdä kissakeittoa puolisolleen ja siitä keskustellessa sitten villasukkien alkuperä unohtuu?
Vierailija kirjoitti:
Okei. Myönnän. Aloitus oli trolli ja hyvin otti tulta alleen pienen alun kankeuden jälkeen. Juttu on siis osittain totta. Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja se on kestänyt n. puolitoista vuotta. Totta on sekin, että mä neulon villasukkia. Miehelle en kuitenkaan ole tekemässä sukkia enkä tiedä hänen villasukkatilannettaan. Mies käy kyllä metsässä, mutta huolehtikoot itse sukistaan. Äitinsä on iäkäs toki, mutta asuu edelleen yksin. Sitä en tiedä osaako tai pystyykö tekemään sukkia enkä tiedä osaako miehen avovaimo tehdä sukkia.
Totta on sekin, että en halua miestä omakseni. Kuka muka haluaisi tuollaista pettävää miestä? Mä haluan hyvää seksiä mieheltä ja en mitään muuta.
Mies on vielä tänään tulossa käymään. Naidaan oikein kunnolla, saunotaan ja naidaan uudestaan. Miehen puoliso on toisella paikkakunnalla aikuisten lastensa luona joten meillä on mukavasti aikaa miehen kanssa.
Pus pus.
Ei ollut oikea ap tämä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vielä tänään tulossa käymään. Naidaan oikein kunnolla, saunotaan ja naidaan uudestaan. Miehen puoliso on toisella paikkakunnalla aikuisten lastensa luona joten meillä on
Kyllä oli oikea ap. Mä olen ap ja mä illalla myönsin, että trollasin. Älä sä yritä esittää ap:ta kun et kerran ole ap.
Mies kävi illalla. Sukista ei puhuttu mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vielä tänään tulossa käymään. Naidaan oikein kunnolla, saunotaan ja naidaan uudestaan. Miehen puoliso on toisella paik
Höps :-D Jos vaan sukista keskustelu miehen kanssa oli provoa, taidat olla aika syvällä ihastuksessasi. Että piti oikein pitkä ketju värkätä, että saisit mehustella huo*raamistasi varatun kanssa. Eipä taida olla pelkkä seksi nyt enää mielessäsi vaan pitäisi sinun päästä ihan viralliseen ja vakituiseen suhteeseen sukkinesi ja ukkoinesi. Säälittävä oot!
Höps :-D Jos vaan sukista keskustelu miehen kanssa oli provoa, taidat olla aika syvällä ihastuksessasi. Että piti oikein pitkä ketju värkätä, että saisit mehustella huo*raamistasi varatun kanssa. Eipä taida olla pelkkä seksi nyt enää mielessäsi vaan pitäisi sinun päästä ihan viralliseen ja vakituiseen suhteeseen sukkinesi ja ukkoinesi. Säälittävä oot!
Ei ole ukon ensimmäinen etkä viimeinen salarakas, kyllä se ukko osaa valehdella ihan ilman ap:n apua. :D Hyvä trolli! Näin tyhmiä ihmisiä ei voi olla olemassa??
Vierailija kirjoitti:
Jos se puhui yöjalasta? Olet käsittänyt asian ihan väärin.
:DD
On tää parisuhteissa elävien elämä hirveetä kun villasukkiakaan ei voi pitää jos vaimo ei tiedä mistä ne on peräisin. Ihminen on ainoa eläin, joka vapaaehtoisesti laittaa häkin oven kiinni.
Mulla ois täällä yksi mies, jonka salarakkaaksi saisit ruveta. Ei myöskään haittaa, jos teet villasukkia. Tekee myös metsätöitä ja tarttee huomiota. Multa ei sitä enää saa. Asutaan Porvoossa.
No älä nyt noin ikävästi sano. Kyllä minusta tuo olisi ihanaa, ja ylipäätään jos tekee mieli haalia useampia naisia elämäänsä niin kyllä siinä suurta osaa näyttelee se että ne kaikki ovat suloisia ja niiden kanssa on niin mukavaa olla tekemisissä. Paljon syvemmän jäljenhän sellainen rakastajatar tekee sydämeen joka on tuollainen kiltti ja ajattelevainen ja säteilee lämmintä energiaa, mitä sellainen jonka kanssa tehtäis vaan kylmä suoritus.