Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen
Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista.
Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta.
Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka voisi kutoa mulle metsästäjän sukat? Mielellään Vantaalta ja halvalla pitäis saada.
Pitääkö niiden olla yhteensopivat Munsalan kansallispuvun kanssa?
Tietysti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lupaavalta. Kudotko mullekin?
Jos hinnasta sovitaan.
Ap
Haittaako että olen sinkku?
Onks sulla tapana yrittää maksaa kaikki luonnossa?
Luontovisalla lahjasukkaa 😂😂
Ehkä sukat on hyvä tapa ilmiantaa itsesi miehesi naiselle. Sitten voit ryhtyä neulomaan villapaitaa.
Vierailija kirjoitti:
Tee pässinpökkimät pukille!
Eikun pukinpökkimät pässille.
Ei saatana - 16 sivua keskustelua miten antaa villasukat ?!
Vierailija kirjoitti:
Se on kato tää uusavuttomuus muotia tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ymmärrä tuollaista asennetta, että nainen on vain joku mälli ämpäri. Meillä on miehen kanssa nautinnollista seksiä ja molemmat saa sen mitä haluaa. Miksi vain mies olisi saavana osapuolena? Eikä salasuhde tarkoita aina sitä, että kyse olisi pelkästä seksistä.
Ap
Suurin osa keskustelijoista ajattelee, että nainen antaa ja mies saa.
Over knee sukat kun hurauttaa niin on varma saanti.
Helpompi antaa vaan sitä pesää, pysyä asiassa. Sukat jouluna pakettiin tai metsästysseuran 'pikkujoulusta' saatu.
Vierailija kirjoitti:
Pöh! Lettuasi voit tarjoilla, se ei ole kummoinenkaan asia. Mutta miten ojennat villasukat näyttämättä epäillyttävältä? Kas, siinä pulma!
Minä mietin miten saada uusi sänky naiselle, ettei sen ukko kysele. Olen itse tehnyt sen, niin huono entinen heteka heillä on. Pistän ikean pakettiin ja vaimo muka tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että olet ollut isätön ja nyt sitten tämmöinen juttu.Jotain vailla kasvu jäänyt.
Laita sukka ainakin yhteen jalkaan ei taudit leviä. Voi olla useampi kutoja kiikarissa
En ole isätön. Mulla on hyvä isä.
Ap
Niin hyvä, että petti äitiäsi?
Ei pettänyt.
Ap
Mistä tiedät pettikö- petät sinäkin iloinen antaja.
Ketä mä sinkkuihminen petän?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu muka taikoo hienot panosukat,
metsästäjä parka on niin kylmän arka.
panovillasukat
Mistä saa panovillaa? Ei kai se ole tehty alakarvoista?
Mistäpä muustakaan?
Vierailija kirjoitti:
Ole huoletta ap. Asioilla on taipumus järjestyä. Hyvä esimerkki on ihan sinun tilannettasi vastaava tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo
Vedä nyt jo w it tu päähäsi. Ketään ei sun mummosi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule haastavampaa kuin pilhun anto.
"Metsästysseuran naiset kutoi."
Mä en edes ymmärrä tuollaista asennetta, että nainen on vain joku mälli ämpäri. Meillä on miehen kanssa nautinnollista seksiä ja molemmat saa sen mitä haluaa. Miksi vain mies olisi saavana osapuolena? Eikä salasuhde tarkoita aina sitä, että kyse olisi pelkästä seksistä.
Ap
Suurin osa keskustelijoista ajattelee, että nainen antaa ja mies saa
No, nainen saa seksyä ja mies saa seksyä, ja mies lähtee kotiinsa puolisonsa luo. Nainen pesee tuheronsa, ja alkaa kutomaan sukkia rakkaalleen. =D
Mistä tiedät pettikö- petät sinäkin iloinen antaja.