Miksi miehet ei tykkää kondomeista?
Kauhean vaikeaa on saada miehiä käyttämään kondomia. Mielummin sitten ovat ilman jos en anna panna ilman ja tuntuu, että vaihtavat mut naiseen joka ei vaadi kumia. Miksi?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan kivempi panna paljaalla. Kun nainen hoitaa lapsen, jos sellainen sattuu alulle pääsemään.
T. 3 lapsen isä ja kaikki lapset olen siittänyt eri naisille.
Joo, näitä naikkosia olen tavannut paljonkin, joille on ihan sama käytänkö kumia vai en... Siis ihan yhden illan juttuja. Luulisi naisille olevan sen verran järkeä päässä, että ymmärtävät millaisen taakan itselleen siitä saavat, jos tulevat raskaaksi hauskanpitoa harrastuessa.
Tuollaiset naiset ovat miesten "patjoja", kun eivät halua käyttää kumia. Varmaan lapsille tulee kiva tunne, kun saavat selville äidin olleen koko kylän "panopatja" ja isä on joku kassien tyhjentäjä.
Olen nainen. En itsekään tykkää kondomeista, koska niiden kanssa yhdyntä ei tunnu yhtä hyvältä kuin ilman. Mutta vielä vähemmän tykkään raskaaksi tulemisesta tai sukupuolitaudeista, joten vaadin kondomin käyttöä aina sellaisen kumppanin kanssa, jonka terveydestä ei ole mustaa valkoisella ja/tai joka mahdollisesti harrastaa seksiä muidenkin kanssa.
Miks pitäis? Oon työtön ja mulle siitä on vaan plussaa, jos nussin paljaal. Voin saada näin jälkikasvuu, jonka kela maksaa. Win - win tilanne mulle.
Koska minä tahdon! Siksi en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieniä!
Nyt jos sä oot taas se kaikissa ketjuissa spämmäävä MySize-kumikauppias niin en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan kivempi panna paljaalla. Kun nainen hoitaa lapsen, jos sellainen sattuu alulle pääsemään.
Kai sentään maksat kunnon elarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset on niin vaikeita saada käyttään kondomia? Atoteekista niitä kuitenkin saa,vastuu käyttää molemmilla
Maksaa ihan eri summia kuin miesten
Naiset ottaa myös suuremman riskin seksissä joten luulisi kuitenkin kiinnostavan.
Niinpä! Raskaus ja lapsi jäävät kokonaan naisen harteille. En voi ymmärtää niitä naisia, jotka eivät vaadi mieheltä kumin käyttöä. Sitten jälkikäteen inisevät yh:na ollessaan.
Moni nainen ei tulekaan ajatelleeksi tätä. Vasta sitten kun lapsi on siinä sylissä ja huomaa olevansa aivan yksin lapsen kanssa. Mutta omapa on heidän valintansa ollut.
No se ei tunnu niin hyvältä. Ja kokemusten perusteella ei ne naisetkaan niistä kauheasti tykkää
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. En itsekään tykkää kondomeista, koska niiden kanssa yhdyntä ei tunnu yhtä hyvältä kuin ilman. Mutta vielä vähemmän tykkään raskaaksi tulemisesta tai sukupuolitaudeista, joten vaadin kondomin käyttöä aina sellaisen kumppanin kanssa, jonka terveydestä ei ole mustaa valkoisella ja/tai joka mahdollisesti harrastaa seksiä muidenkin kanssa.
Ilonpilaaja 🤬🤬🤬
Vuosikausia kanniskelin kondomia reissuillani, käyttö tarvetta ei tullut. Sen kerran kun se unohtui kotiin, olisi ollut tarvetta. 😁
Ei vainen, aina olen käyttänyt. Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, näitä naikkosia olen tavannut paljonkin, joille on ihan sama käytänkö kumia vai en... Siis ihan yhden illan juttuja. Luulisi naisille olevan sen verran järkeä päässä, että ymmärtävät millaisen taakan itselleen siitä saavat, jos tulevat raskaaksi hauskanpitoa harrastuessa.
Tuollaiset naiset ovat miesten "patjoja", kun eivät halua käyttää kumia. Varmaan lapsille tulee kiva tunne, kun saavat selville äidin olleen koko kylän "panopatja" ja isä on joku kassien tyhjentäjä.
Olipas törkeä kommentti. Mitäpäs ne koko kylän miehet sinusta ovat? Ja mitä heidän lapsensa ajattelevat, kun ei äijää näy missään?
Melkoista pakotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tulee kysymään "äiti äiti kerro mulle miten sä ja isi oikein tapasitte?" Siinä on äidillä selittämistä sitten.
Estetiikan sekä tunnon takia. Sekstatessa kun huljuttelee terskaa ja munan vartta kosteilla häppäreillä ja välillä koko munan laittaa syvälle pilluun, niin sitä samalla katselleessa himot vain yltyy.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja me ei käytetä kortsua koska mulla on pillerit. Jos mulla on seksiä jonkun muun kanssa, niin sitten pitää olla kortsu.
Seksi tuntuu paremmalta ilman kortsua.
Eikö se riitä kun vähän rapistelee karkkipaperia selän takana?
Minä ainakin rakastelen vaimoani aina paljaalla ja päästän spermat sisään. Minä olen mies 43v, vaimo on 38v ja esikoinen on 24v. Kuopus syntyi jouluna.
Ovatko ihmiset oikeasti niin avuttomia sopimaan keskinäisen parisuhteensa asioista, että Hesarissa täytyy tehdä asiasta haloo?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin rakastelen vaimoani aina paljaalla ja päästän spermat sisään. Minä olen mies 43v, vaimo on 38v ja esikoinen on 24v. Kuopus syntyi jouluna.
Toivottavasti sun vaimo ei ole sun esikoisen äiti.
Parisuhteessa on täysin normaalia, että seksiä harrastetaan ilman kortsua.
Typerykset ei tajua että taudit leviää ilman kondomia. Ei kumia, ei seksiä.
Se on naisen biologiaa. Naisilla saattaa itkeä voimakas vauvakuume, joka ei sitten lähde mitenkään. Varmaan se on merkki siitä, että nyt on heti milloin saada jälkeläisiä. Näin luonto on naiset ohjelmoinut jatkamaan sukuaan.