Miksi miehet ei tykkää kondomeista?
Kauhean vaikeaa on saada miehiä käyttämään kondomia. Mielummin sitten ovat ilman jos en anna panna ilman ja tuntuu, että vaihtavat mut naiseen joka ei vaadi kumia. Miksi?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunto heikkenee merkittävästi. Pelkkä se kumin rullaaminen ehtii jo lopahduttaa parhaat fiilikset. Ymmärrän kumit jos panee jatkuvasti ympäriinsä, mutta en muuten. Jos mä nyt olen tapaillut samaa naista, laadukasta naista, niin erittäin isolla todennäköisyydellä hänellä on pillerit. Noi seksitaudit leviää lähinnä vain tietynlaisten miesten ja naisten keskuudessa. Itselläni ei ole sellaisia ollut, eikä kertaakaan kumppanillakaan. En jotenkaan koe järkeväksi alkaa vetämään kumia ihan vain koska niin muka kuuluu tehdä.
Käytkö säännöllisesti testeissä? Jos et, niin et voi tietää onko sulla jokin tauti nytkin. Ei ne taudit mitään piirejä katso ja taudit voivat olla oireettomia.
Niin, HIV näkyy testissä vasta neljän kuukauden kuluttua tartunnasta. Mielestäni se on aika pitkä aika elää epätietoisuudessa. Ei kondomikaan satavarmasti taudeilta suojaa, esim. herpes on sellainen veitikka joka voi tarttua kuminkin kanssa ja aiheuttaa ikävää jäynää lopunikää ja mahdollisesti estää lasten saannin. Joku aiemmin mainitsi "laadukkaasta naisesta", ilmeisesti tarkoittaen vastuullisuutta tms. kuitenkin vahinkoja ja virhearvioita sattuu ja yksikin kerta "pelimiehen" kanssa menneisyydessä ilman ehkäisyä altistaa koko partnerin aiempien valloitusten mahdollisista taudeista kertyvälle tartuntariskille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunto heikkenee merkittävästi. Pelkkä se kumin rullaaminen ehtii jo lopahduttaa parhaat fiilikset. Ymmärrän kumit jos panee jatkuvasti ympäriinsä, mutta en muuten. Jos mä nyt olen tapaillut samaa naista, laadukasta naista, niin erittäin isolla todennäköisyydellä hänellä on pillerit. Noi seksitaudit leviää lähinnä vain tietynlaisten miesten ja naisten keskuudessa. Itselläni ei ole sellaisia ollut, eikä kertaakaan kumppanillakaan. En jotenkaan koe järkeväksi alkaa vetämään kumia ihan vain koska niin muka kuuluu tehdä.
Käytkö säännöllisesti testeissä? Jos et, niin et voi tietää onko sulla jokin tauti nytkin. Ei ne taudit mitään piirejä katso ja taudit voivat olla oireettomia.
Niin, HIV näkyy testissä vasta neljän kuukauden kuluttua tartunnasta. Mielestäni se on aika pitkä aika elää epätieto
No mä kysyin juuri tuolta laadukkaita naisia tapailevalta käykö testeissä säännöllisesti. Jotenkin niin huvittavaa ylipäätään mainostaa tapailevansa laadukkaita naisia ja että ei heillä ole tauteja. Mistä tuon voi muka tietää? Kun ei ne taudit mitään piirejä katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, HIV näkyy testissä vasta neljän kuukauden kuluttua tartunnasta.
Ei tartte jos laadukaita ja ei tautisia panee. Tosin kuin AV yh-mutsit, joilla on tauteja
Joku puhui aikaisesta tulemisesta. Miksi mies ei saisi tulla useasti? Vaihtaa vain kumin uuteen.
Menettää tykkää että peppupanossa läträtään pakan kanssa hajussa . 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei moni nainenkaa tykkää kumeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan kivempi panna paljaalla. Kun nainen hoitaa lapsen, jos sellainen sattuu alulle pääsemään.
T. 3 lapsen isä ja kaikki lapset olen siittänyt eri naisille.
Joo, näitä naikkosia olen tavannut paljonkin, joille on ihan sama käytänkö kumia vai en... Siis ihan yhden illan juttuja. Luulisi naisille olevan sen verran järkeä päässä, että ymmärtävät millaisen taakan itselleen siitä saavat, jos tulevat raskaaksi hauskanpitoa harrastuessa.
Tuollaiset naiset ovat miesten "patjoja", kun eivät halua käyttää kumia. Varmaan lapsille tulee kiva tunne, kun saavat selville äidin olleen koko kylän "panopatja" ja isä on joku kassien tyhjentäjä.
Olipas törkeä kommentti. Mitäpäs ne koko kylän miehet sinusta ovat? Ja mitä heidän lapsensa ajattelevat, kun ei äijää näy missään?
Melkoista pakotusta.
Taidat olla yksi näistä patjoista? Kuinka monta miestä sua on pannut viime vuoden aikana?
Käytän itse kumia,ei tarvi murehtia miehen halusta käyttää
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä käyttää? Ei pelota enää sairaudet ja naisella on kuitenkin pillerit.
Se, mitä minä en käsitä on että monet naiset jotka käyttävät e-pilleriä, silti vänkäävät että pitäisi vielä kondomiakin käyttää. Se on ihan järjetöntä.
Ihan järjetön on se joka tuollaisia asioita harrastelee avioliiton ulkopuolella. "Jumalattomilla on monta vaivaa."
En saa hyvää tuntumaa kalulla sulkijalihakseen jos kumi on välissä.
Raskaus ei sinänsä pelota koska vasektomia tuli teetettyä jo ajat sitten.
Jotkut jurpot "mulla seisoo aina ja panen kuin härkä" miehet pelkää, että ei seiso kumin kanssa. Tai lerpahtaa kumia laittaessa ja alkaa hävettämään. Siksi ne ei sitä halua. Vaikka mielellään käyttäisivätkin tautiriskien takia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut jurpot "mulla seisoo aina ja panen kuin härkä" miehet pelkää, että ei seiso kumin kanssa. Tai lerpahtaa kumia laittaessa ja alkaa hävettämään. Siksi ne ei sitä halua. Vaikka mielellään käyttäisivätkin tautiriskien takia.
Heikon itsetunnon saa selvitettyä sillä, että lerpahtaa kumia laittaessa.
Jos itsetunto on kunnossa ja ei ole verenkiertosairauksia, niin kyllä ottaa eteen kondomin kanssa.
Kertoo vain heikosta luonteesta jos ei seiso kumilla tai kumia pujottaessa. Psykologinen fakta.
Eikä siinä ole mitään hävettävää sinällään. Aina voi parantaa omaa itsetuntoaan ja luonnettaan.
Miehet tykkää kumeista, pojat ei!
Seksi kondomin kanssa on aika yhdentekevää. Mieluummin jätän syrjähypyt väliin kuin panen kortsun kanssa. En tiedä minkälaiset tunto tai pikemmin tunnottomuushermot peniksessä on miehillä, joille seksi tuntuu samalta kortsun kanssa kuin ilman. Maksuseksissäkin ottaisin mieluummin käsihoidon öljyllä paljaalle penikselle kuin yhdynnän kumin kanssa.
m61
Kumi on siisti homma : sinne jää soosit ja solmuun ! Käytössä oli yli 20 v
16v kun oli kulunut edellisestä käytöstä, ei ottanut eteen kortsun kanssa uuden tyttöystävän kanssa. Oltiin tehty testit niin vedettiin sitten paljaalla.
Ne ovat ravitsevaa ruokaa ja maistuvat hyvältä.