Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei tykkää kondomeista?

Vierailija
04.01.2025 |

Kauhean vaikeaa on saada miehiä käyttämään kondomia. Mielummin sitten ovat ilman jos en anna panna ilman ja tuntuu, että vaihtavat mut naiseen joka ei vaadi kumia. Miksi?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisetkaan kondomeista yleensä tykkää. Usein pyytävät ottamaan pois kesken aktin. Ainakin näin omalla kohdallani.

Vierailija
42/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja me ei käytetä kortsua koska mulla on pillerit. Jos mulla on seksiä jonkun muun kanssa, niin sitten pitää olla kortsu. 

Seksi tuntuu paremmalta ilman kortsua.

Miksi te huo rat tungette itseänne varattuihin suhteisiin? Eikö sinkkumiehiä muka riitä teille pantavaksi? Alinta ongelmajätettä olette, kun pitää rikkoa perheitä omien himojen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ihmiset oikeasti niin avuttomia sopimaan keskinäisen parisuhteensa asioista, että Hesarissa täytyy tehdä asiasta haloo?

Uutiset taitaa olla loppu vaan...

Vierailija
44/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ihmiset oikeasti niin avuttomia sopimaan keskinäisen parisuhteensa asioista, että Hesarissa täytyy tehdä asiasta haloo?

Miesvihan tulee levitä tehokkaammin. 

Vierailija
45/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys monella, jos ei ole lapsi kiikarissa. Me ei oltu vielä edes kihloissa, mutta rouva halusi että vedetään paljaalla. Itteä vähän jännitti kun pelkään tauteja, mutta toisaalta molemmat haluttiin lasta ja nyt meillä on kiva taapero.

Mutta sitten on juttuja näistä miehistä, jotka käyvät maksullisissa eivätkä halua kondomia. En voi tajuta. Maksullisista voi saada mitä tauteja hyvänsä ja jos joku antaa panna ilman, niin silloin nainenkaan ei liene penaalin terävimpiä kyniä mitä tulee sukupuolitauteihin ja pitäisi hälytyskellojen soida. Tällöin käytännössä voi olettaa saavansa mitä hyvänsä tauteja. Ja toisaalta myös antavansa toiselle mahdolliset omat taudit, mitä ei tiedä kantavansa.

Jossain uutisessa maksullista seksiä tarjoava nainen kertoi miehestä, joka salaa otti kondomin pois, koska oli haaveillut nuoren naisen siittämisestä. Siinä ei mies kyllä ajatellut muuta kuin himojaan. Jos olisi tullut herpes seurauksena niin en tiedä, olisiko noin tyhmä mies edes harmitellut asiaa.

Vierailija
46/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisetkaan kondomeista yleensä tykkää. Usein pyytävät ottamaan pois kesken aktin. Ainakin näin omalla kohdallani.

Toivottavasti eivät valita jälkikäteen, jos saavat jonkun taudin tai tulevat raskaaksi. Yh-äippänä on sitten kiva olla.

Vierailija
47/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja me ei käytetä kortsua koska mulla on pillerit. Jos mulla on seksiä jonkun muun kanssa, niin sitten pitää olla kortsu. 

Miksi te huo rat tungette itseänne varattuihin suhteisiin? Eikö sinkkumiehiä muka riitä teille pantavaksi? Alinta ongelmajätettä olette, kun pitää rikkoa perheitä omien himojen takia.

Aikuinen ihminen etkä tiedä mikä on huo ra? Huo ra on maksullinen nainen ja mä en ole sellainen. Mä en tässä riko mitään perhettä vaan mies itse altistaa parisuhteensa rikkoutumiselle pettämällä. Yhteisiä lapsia tuolla pariskunnalla ei ole. Mä en ole miestä mihinkään pakottanut. 

Mua ei kiinnosta alkaa seksisuhteeseen sinkkumiesten kanssa kun heistä tulee liian helposti ongelma ja alkavat vinkua muutakin kuin pelkkää seksiä. Varatun miehen kanssa tätä ongelmaa ei tule. Lisäksi tämä varattu mies on erittäin taitava seksissä ja sovimme seksuaalisesti erittäin hyvin yhteen. Meillä on ollut seksiä ensimmäisen kerran jo kauan sitten, ennen miehen nykyistä parisuhdetta. Seksuaalinen vetovoima on niin kova välillämme. 

Vierailija
48/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eivät valita jälkikäteen, jos saavat jonkun taudin tai tulevat raskaaksi. Yh-äippänä on sitten kiva olla.

Miten sinä jaksat yh-äitejä dissata kokoajan? Suurin osa on yh koska on eronnut miehestään, jonka kanssa ne lapset on ihan parisuhteessa tehty. Ja yleensä se syy eroon on siinä miehessä. 

Vierailija
49/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole suhdetta varattuun, mutta olen itse pettänyt exääni sinkun kanssa. Syy ei ole  toisessa naisessa/miehessä, vaan päätöksen tekee aina parisuhteessa oleva. Itse en kadu pettämistäni yhtään, joten mitään moraalisaarnaa en kaipaa. Se oli yksi elämäni järkevimpiä päätöksiä.

Vierailija
50/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä kondomi seksistä, olen nainen. Kyllä se vie sitä tuntoa pois minultakin, ei vain tunnu samalta, kuin paljaalla. 

Sinänsä asialla ei ole merkitystä, koska en irtosuhteita suuremmin harrasta, vaikka nyt olenkin sinkku. Kyllä se kumi välissä vaan vie fiiliksen, ja sen parhaan tunnun, ei sille voi mitään. 

Vierailija
51/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunto heikkenee merkittävästi. Pelkkä se kumin rullaaminen ehtii jo lopahduttaa parhaat fiilikset. Ymmärrän kumit jos panee jatkuvasti ympäriinsä, mutta en muuten. Jos mä nyt olen tapaillut samaa naista, laadukasta naista, niin erittäin isolla todennäköisyydellä hänellä on pillerit. Noi seksitaudit leviää lähinnä vain tietynlaisten miesten ja naisten keskuudessa. Itselläni ei ole sellaisia ollut, eikä kertaakaan kumppanillakaan. En jotenkaan koe järkeväksi alkaa vetämään kumia ihan vain koska niin muka kuuluu tehdä.

Vierailija
52/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunto heikkenee merkittävästi. Pelkkä se kumin rullaaminen ehtii jo lopahduttaa parhaat fiilikset. Ymmärrän kumit jos panee jatkuvasti ympäriinsä, mutta en muuten. Jos mä nyt olen tapaillut samaa naista, laadukasta naista, niin erittäin isolla todennäköisyydellä hänellä on pillerit. Noi seksitaudit leviää lähinnä vain tietynlaisten miesten ja naisten keskuudessa. Itselläni ei ole sellaisia ollut, eikä kertaakaan kumppanillakaan. En jotenkaan koe järkeväksi alkaa vetämään kumia ihan vain koska niin muka kuuluu tehdä.

Käytkö säännöllisesti testeissä? Jos et, niin et voi tietää onko sulla jokin tauti nytkin. Ei ne taudit mitään piirejä katso ja taudit voivat olla oireettomia.

Vierailija
53/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy nyt kuitenkin, että onhan sillä naisella ne pillerit. Moni ei niitä pysty syömään, (esimerkiksi minä en pysty), toki asia on miehellä sitten tiedossakin, kun  seksin aika on. 

Vierailija
54/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän vitsin kerroit. Hpv on 80 prosentilla ihmisistä. Itse sain sen ekalta poikaystävältäni, jonka kanssa olin seurustellut 5 kk ennen yhdyntää. Miehillä hpv on yleensä oireeton. Klamydiakin on ihan yleinen seksitauti.

Vierailija
55/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos kumppanille ei sovi hormonaalinen ehkäisy eri syistä? Kortsu sillon ainut jos ei haluu lapsia

Vierailija
56/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se liian hyvää ole paljaaltaankaan.

Niin, se hiekkainen ja kuiva outie nyt muutenkaan niin kovin ihmeellinen ole, mitä keskiverto suomalaiselta demarimummolta löytyy. Noin niin kuin kusiseksi suolenpätkäksi, melko ilmanaikoinen ja täysin ylihypetetty...

Vierailija
57/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä jaksat yh-äitejä dissata kokoajan? Suurin osa on yh koska on eronnut miehestään, jonka kanssa ne lapset on ihan parisuhteessa tehty. Ja yleensä se syy eroon on siinä miehessä. 

Siksi, kun yh-akat on biologista kuonaa, jotka on huijanneet sen kersan kun Easy Modet & KELA-mealticket on pitänyt saada.

Vierailija
58/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksissä kondomi on must, koska muuten jää kastiketta esinahan väliin tai terskan reunoille, kun nuohoaa kieli pitkällä ja hampaat irvessä toista reikää. Voi olla tosi sottaista puuhaa, mutta yleisesti maailma hehkutettua suosittua ja muodikasta harrastetta, jota kaikki tekee.

Siksi kondomi ja lähelle talouspaperirulla sekä liukastepurkki.

Vierailija
59/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi tykätä kondomeista kun en edes seksiä harrasta? M34v

Vierailija
60/79 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tykkää, että niitä käytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi