Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotako siksi, että mies ei suostu osallistumaan päiväkotikuskauksiin?

Vierailija
03.01.2025 |

Otsikkoon noin kirjoitettuna kuulostaa ihan tyhmältä. Mutta noin se tiivistettynä on. Lapsemme isä ei suostu viemään lasta päiväkotiin koskaan aamulla eikä koskaan iltapäivällä hakemaan sieltä. Vaan joudun yksin hoitamaan kaikki päiväkotikuskaukset. Minä kuljen töihin bussilla, mies autolla. Miehen työaika on joustavampi kuin minun, päivät välillä lyhyempiä kuin minun, välillä pidempiä. Päiväkotiin on meiltä vajaa kilsa eli se onneksi on aika lähellä. Mies sanoo syyksi kaikkia mukasyitä miten ei muka ehdi tai pysty. Mikään keskustelu aiheesta ei tuota tulosta, hän pysyy kannassaan ettei vie eikä hae koska ei voi (minun mielestä voisi jos vain viitsisi tai haluaisi). Erotako tässä pitää asian vuoksi? En jaksa enää. Kellään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi mulkero, ei välitä lapsestaan eikä lapsen hyvinvoinnista, eikä yhtään enempää sinusta ja sinun hyvinvoinnista. Laita luiskaan.

Vierailija
42/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle että ensi viikolla hommat muuttuu tai haet eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa erota heti oitis mitä pikimmiten välittömästi alusta pitäen.

Vierailija
44/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä että sinä hoidat ruokaostokset kävellen lasten kanssa kun mies kököttää kotona.

Vierailija
45/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirveätä! Että ihan muutamia satoja metrejä pitää lasta viedä päiväkotiin! Ja ap:n bussipysäkki on varmaan siinä päiväkodin vieressä? 

Kai ap tietää, että päiväkotiin lasta tuovaa miestä katsellaan siellä sillä silmällä? 

Vierailija
46/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit lapsen tyhmän miehen kanssa. Olko mies komea ja luulit että on hyvä kumppani joka hoitaa lasta myös.

Vierailija
47/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi tyttö?

Asiasta ei paljon puhuta, mutta tuttavapiirissä käynyt tätä, että mies pettyy tyttölapseen ja tämä on se syy, miksi ei osallistu mihinkään lapseen liittyvään.

mä olen myös kerran kuullut tositarinan, että mies pettyi kun tuli tyttö, kun kuulemma tytöstä ei ole hänelle mitään hyötyä.

Vierailija
48/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole kasvanut aikuiseksi. Ilmeisesti lapsen turvaistuin auton takapenkillä on hänen mielestään nolo näky työpaikan parkkipaikalla. Taitaa olla joku toimiston tytöistä ukkosi haaveissa. Turhaan.

Vierailija
49/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hirveätä! Että ihan muutamia satoja metrejä pitää lasta viedä päiväkotiin! Ja ap:n bussipysäkki on varmaan siinä päiväkodin vieressä? 

Kai ap tietää, että päiväkotiin lasta tuovaa miestä katsellaan siellä sillä silmällä? 

Vtttttu sä oot tyhmä.

Vierailija
50/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies ei vaan viitsi nähdä sitä vaivaa, että veisi oman lapsensa päiväkotiin.

minunkin serkku erosi miehestään kun lapset olivat 2v ja 2kk. Isää ei paljoa kiinnostanut tavata lapsiaan ja nyt parin vuoden päästä lapset vierastavat isäänsä kun eivät ole paljoa nähneet, ettei lapset voi olla isänsä luona edes yötä.

Vierailija
51/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelkkä bussipysäkki riitä, jos busseja kulkee puolen tunnin välein tai ehkä harvemminkin.

Vierailija
52/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroatte ja tulee jokatoinen viikko vanhemmuus niin lapsen isä joutuu hoitamaan lapsen täysin omilla viikoillaan.

Minkä sanoo syyksi? Onko jotain sosialisten tilanteitten kammoa?

Vierailija
53/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Tuollainen törkeä itsekkyys miehen puolelta tekisi elämäni raskaaksi ja keräisi katkeruutta. Olin itse yksinhuoltaja ja onnellinen. Sillä on yllättävän paljon merkitystä, että elämästä puuttuu negatiivinen taakkaa. Lisäksi ap tekee kaiken yksin jo nyt, saa vain kiitolseksi siitä rankkaa alistamista ja halveksuntaa.

Vierailija
54/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos pelottaa, mutta omalta osaltani voin jälkiviisaana sanoa, että olisi pitänyt erota, kun ongelmamne ilmaantuivat. Meillä oli omat syymme, mutta hukkasin parhainta nuoruuttani kymmenisen vuotta.

Ei kannata jäädä suhteeseen, jossa toinen ei kunnioita sinua yhtään. Siitähän tässä sinun liitossa on kysymys. Tulee ihan mieleen että miehesi haluaa leikkiä jotain "melkein sinkkua"

Kova kovaa vastaan. Joko ero tai mies antaa auton sinulle käyttöön. Sinähän niitä lapsia kuskaat. Tai mikä nyt teille on se paras järjestely.

Eroa ei kannata pelätä. 

Vierailija
55/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa täydelliseltä k***päältä, jos ei osaa ottaa toisia huomioon yhtään. Sanoisin jopa että tuo on henkistä väkivaltaa. Ei tuossa ole kyse päiväkotikuskauksista vaan ihan muusta. 

Vierailija
56/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa kuka ne päiväkotikuskaukset tekis sen eron jälkeen? 

Jos tulisi vuoroviikkosysteemi, niin kyllä se ukko kuskaisi omalla viikollaan. En kyllä olisi tuollaisen juntin ukon kanssa. Järjen käyttö kehiin. T. Mummo

Vierailija
57/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi! Mikä ihme sinut on saanut alistumaan moiseen niin, että et ole hankkinut itsellesi ajokorttia ja autoa?

Lähde sinä jonakin aamuna kotoa ennen miestä ja katso ,miten käy. Onko siihen olemassa joku erityinen syy, että hän ei siihen suostu?

Vierailija
58/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista miettii, niin ei teillä rakkaus taida kukkia muutenkaan. Mutta sen kerron ettei lastenhoidon asiat koskaan parane eroamalla. Se uusi mies jaksaa kuskata lapsia kyllä varmasti sen ensimmäisen puoli vuotta, ehkä jopa vuodenkin. Sitten tajuat, että ei se uusi mies todellisuudessa sinun lapsiasi rakasta, vaan koittaa vaan alussa hurmata sinut. Se näkyy muussakin kuin vain kuskaamisissa. Uudelle miehelle tulee sellainen neutraali asenne, että tekee lasten eteen juttuja jos hän sillä saa sinut paremmalle mielelle. Mutta aidosti hän ei niistä lapsista välitä. Sen sitten tulee huomaamaan niin monen monessa asiassa.

Vierailija
59/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähteä ton takia, ei menis läpi mun perheessä.

Vierailija
60/192 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilometri on kymmenen satametristä. Entä se aika, joka kuluu päivähoitomatkoihin? Onko lainauksen kirjoittaja itse päiväkodissa töissä ja kyttää kaikkien hoitolasten isiä? Ei kannattaisi, ne ovat jo perheellisiä.

Oletettavasti aloittaja hoitaa myös kaikki kotityöt ja käy kaupassa ruokaostoksilla jalkaisin, koska miehen mielestä niin kuuluu tehdä. Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan