Tekeeko viehättävät ihmiset tosiaan sitä että pihtaavat kuukausia, koska haluavat vakavan suhteen ei yhdenillan juttua?
??? Haluavat osoittaa ja varmistaa pihtailulla että toinen on tosissaan???
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Demiseksuaalit ei hyppää sänkyyn viehättävän tyypin kanssa ennen tunnesiteen muodostumista. En itsekään ymmärrä mitä niin kivaa siinä seksissä on, että haluaa itseään tieten tahtoen satuttaa ja alistua toisen käyttöesineeksi
Mitä alistumista siinä on kun kumpikin haluaa seksiä? Halutaan saada orgasmi.
Mä en myöskään harrasta seksiä kun vasta kuukausien jälkeen/ kun suhde alkaa vakiintumaan parisuhteeksi. Kuten joku yllä sanoi ei seksi ilman tunnesidettä kiinnosta, mieluummin olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Voi vaikuttaa pihtaamiselta, mutta ehkä kyse kuitenkin siitä, että ei tunne sinuun riittävästi seksuaalista vetoa. Muistan, että nuorempana aina hätistelin nuoria miehiä pois, en todellakaan antanut, varmaan sitten jonkun mielestä pihtasin. Mutta kun nykyinen mies tuli kohdalle, niin se oli menoa ja huumaa heti ensimmäisestä illasta lähtien, ja on kestänyt jo 25 vuotta.
Eli jos hakee miehenä vakavaa suhdetta ja nainen ei anna ensimmäisenä iltana, voi unohtaa koko jutun?
Toinen pyörittää sillä välin muita ja kun pihtaaja on mielestään odottanut tarpeeksi pitkään pääsee panija hänen kanssaa yhdenillan seksisuhteeseen. Kannattiko tärvellä molempien aikaa kun olisi vain eka yönä tehnyt sen mitä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään harrasta seksiä kun vasta kuukausien jälkeen/ kun suhde alkaa vakiintumaan parisuhteeksi. Kuten joku yllä sanoi ei seksi ilman tunnesidettä kiinnosta, mieluummin olen ilman.
Mites toinen osapuoli? Odottaako muita pannen kunnes annat ja jättää sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ulkonäön viehättävyys tähän mitenkään liittyy?
No ei kai kukaan pihtaavaa tavista jaksa kauaa tapailla?
Jos ei kolmannella tapaamisella ole seksiä niin neljättä tapaamista ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei menettänyt siinä ukossa mitään, good riddance.
Seksi vallankäyttövälineenä ja selän takana pelien pelaaminen.
Siinäpä oikein mainio perusta tulevalle parisuhteelle, mikäli asia ei ole yhteisesti sovittu tapailun alussa.
T. Viehättävä mies joka ei pelaa
Ei. Kyllä sen hyvin nopeasti huomaa onko suhteella mitään toivoa.
No en tosiaan ala tunkemaan kik-keliäni mihinkään rakoon, mitä en ole vähintään puolta vuotta tuntenut. Hyhhyh, tauteja ja mielenvikoja saattaa olla, jos ei tee kattavaa esiselvitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kolmannella tapaamisella ole seksiä niin neljättä tapaamista ei tule.
Me tapailtiin miehen kanssa puoli vuotta ennen seksiä. Ollaan oltu yhdessä 25 vuotta ja edelleen rakkaus kukoistaa.
Ekassa suhteessani seksi tuli kuvioihin nopeasti ja se pilasi suhteen. En ollut valmis, mutta suostuin miehen mieliksi ja siitä sitten seurasi monenlaisia mielenterveys ongelmia.
Tämän miehen kanssa en halunnut toistaa sitä virhettä. Luottamus, läheisyys ja ystävyys pitää tulla ensin ja sitten vasta seksi. Näin se ainakin itselläni menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demiseksuaalit ei hyppää sänkyyn viehättävän tyypin kanssa ennen tunnesiteen muodostumista. En itsekään ymmärrä mitä niin kivaa siinä seksissä on, että haluaa itseään tieten tahtoen satuttaa ja alistua toisen käyttöesineeksi
Mitä alistumista siinä on kun kumpikin haluaa seksiä? Halutaan saada orgasmi.
Ei minulla kyllä seksissä suurimpana motiivina ole halu saada orgasmi. En tarkoita, etteikö se olisi tärkeä, mutta jos vain orgasmin haluan, voin hoitaa asian itsekin. Jos toisen kanssa on kemiaa ja jännitettä, ja kun toista haluaa seksuaalisesti, kyllä siinä on paljon muutakin kuin orgasmi. Mutta sinänsä samaa mieltä olen kanssasi, etten minäkään ymmärtänyt tuon yhden demiseksuaalin seksikäsitystä.
Pidättäydyn seksistä, koska en etsi vain seksiä. En pihtaa. Haluan olla rakastettu.
En objekti.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran seksissä ei ole mitään erityisen kivaa, niin miksi sitä sitten pitäisi harrastaa edes sen tunnesiteen muodostuttua?
Minä en ainakaan. Seksiä on parempi harrastaa pian jotta näkee sopiiko sillä saralla yhteen. Aviomiehenikin kanssa oli seksiä jo ekana iltana, kihloihin mentiin 7 viikkoa tapaamisesta ja ollaan pitkään oltu yhdessä.
Ei se ole mitään pihtaamista jos ei paneskele ensitapaamisella. Minulla ei ole ikinä ollut yhden yön juttua, aina ollaan tutustuttu muuten. Koskaan ei ole ollut miehelle ongelma
Itse harrastan seksiä, vasta kun olen kunnolla ihastunut ja näen, että toinenkin on. Kaipaan siis kunnon tunnesidettä. Yhden yön suhteita minulla ei ole ollut, mutta teoriassa voisin harrastaa, jos vaan tulisi sellainen tunne. Toistaiseksi ei ole tullut. Jos miehestä tämä on pihtaamista ei hän ole minua varten.
Aivan.