Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 16v tyttö haluaa lapsen

Vierailija
03.01.2025 |

Niin miten silloin tulee toimia?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö voi kutsua 100 kilttiä miestä kylään päiväksi. Varmasti joku heistä saa tytön paksuksi.

Vierailija
42/67 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kakaralle kakaraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä kommentteja täällä... Ei ole mikään ihme, kun lapsia ei enää synny... Teidän pitäisi kannustaa nuorta naista lisääntymään! 😊

Haista vttu!!! Yksikään täysijärkinen aikuinen ei kannusta lasta lisääntymään! 16v on pelkkä PENTU! Kujalla elämän realiteeteista jne. 

Kyllä äidiksi voi hankkiutua vaikka 14v!

Että älä ole noin ilkeä, sekin tyhmä persu.

Tää on se Suomen kuuluisin ma tupatja! 2 lasta alle 18v saanut ja lapsilla eri ma tu isät.

Kuka tahansa voi hankkiutua äidiksi jos biologia sitä puoltaa mutta ne lapset pitää myös hoitaa ja elättää ja sitähän tuollainen pentu ei tule tekemään välttämättä itse koskaan vaan yhteiskunnan elättinä loppuun saakka ja vtunmoinen vinkuminen omasta persaukisuudestaan jne. 

Vierailija
44/67 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä kommentteja täällä... Ei ole mikään ihme, kun lapsia ei enää synny... Teidän pitäisi kannustaa nuorta naista lisääntymään! 😊

Haista vttu!!! Yksikään täysijärkinen aikuinen ei kannusta lasta lisääntymään! 16v on pelkkä PENTU! Kujalla elämän realiteeteista jne. 

Ei saa haistaa vttu!!! Vaan sitä tulee maistaa kikkelin kärjellä. 😁

Hyppää sinä junan alle ..

Vierailija
45/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei . Olen itse 16v nuori ja ja minulla on pikkusisaruksia 5 mutta silti haluan oman vauvan eikä mikään ole muuttanut mieltäni rakastan hoitaa lapsia ja vauvoja

Vierailija
46/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 16 vuotta on juuri sopiva ikä tulla äidiksi. Naisten kuuluu synnyttää lapset nuorina.

Vierailija
47/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulee toimia? housut pois ja joku kaveri tikkaamaan haarukkaan. Tuon ikäiselle varmasti vapaaehtoisia panijoita löytyy

Vierailija
48/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16v. LASTA

Vierailija
49/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten tulee toimia? Eikö tuota mekanismia käydä nykyään peruskoulussa?

Vierailija
50/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16v. LASTA

Joka on sukukypsä eli biologian näkökannasta valmis äidiksi.

Lisäksi hän saa ottaa isäkseen vaikka 40-vuotiaan koska ei ole suojaikärajan alle.

Vierailija
51/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16v. LASTA

Joka on sukukypsä eli biologian näkökannasta valmis äidiksi.

Lisäksi hän saa ottaa isäkseen vaikka 40-vuotiaan koska ei ole suojaikärajan alle.

Vain pedosetä tarvitsee lain. Ei ymmärrä että 16v ei ole aikuinen tai kykene huolehtimaan lapsesta. 

Vierailija
52/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paltan vanhojapiikoja hirvittää ajatuskin kunnollisesta naisesta. 

Vierailija
53/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket odottaa 20-vuotiaaksi. Sen jälkeenkin ehtii hyvin hankkia vielä vaikka kymmenen muksua.

Vierailija
54/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias on oikein sopiva äidiksi, ne lapset kannattaa tehdä nuorena. Opiskella voi myöhemminkin.

Ja miettikää, kun se lapsi tulisi täysi-ikäiseksi, niin äiti olisi vasta 36-vuotias!

Vierailija
55/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli äiti 16-vuotiaana. Siirryin nettilukioon kevääksi ja kesällä avoimessa yliopistossa kauppiksen kursseja. Valinta on minulle hyvä. Nettilukiossa menee paljon paremmin. Syksystä en vielä tiedä mitään.

Vierailija
56/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-vuotias on oikein sopiva äidiksi, ne lapset kannattaa tehdä nuorena. Opiskella voi myöhemminkin.

Ja miettikää, kun se lapsi tulisi täysi-ikäiseksi, niin äiti olisi vasta 36-vuotias!

Opiskella voi myös äitinä.

Vierailija
57/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae sille metsästä 5kg puupökkelö. Kerro, että sitä pitää kantaa aina mukana ja nukkua sen kanssa. Vaihtaa sille vaipat ja kääseet 10 kertaa vuorokaudessa, joista 2 kertaa yöllä. Anna pyykkipoika, jolla voi nipistellä rinnannipukoita 3h välein ympäri vuodokauden aina tunnin verran kerrallaan. Jos viikon päästä vielä haluaa samaa, niin valmis on.

Lisäksi kannattaa laittaa puhelimeen tai läppäriin äänite koliikkivauvan itkusta ja laittaa se soimaan jatkuvalla toistolla parin tunnin välein.

Vierailija
58/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukitse tyttö komeroon partalapsosen kanssa,  niin eiköhän tule raskaaksi tuota pikaa.

Tyttö?

Pojasta on kyse.

Käy sekin. Lampaatkin käy.

Vierailija
59/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli äiti 16-vuotiaana. Siirryin nettilukioon kevääksi ja kesällä avoimessa yliopistossa kauppiksen kursseja. Valinta on minulle hyvä. Nettilukiossa menee paljon paremmin. Syksystä en vielä tiedä mitään.

Ei kannata kehua vahingolla. Ehkä myöhemmin valitsisi toisin. Palstan pedosetiä ei kannata innostaa rikoksiin. 

Vierailija
60/67 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei . Olen itse 16v nuori ja ja minulla on pikkusisaruksia 5 mutta silti haluan oman vauvan eikä mikään ole muuttanut mieltäni rakastan hoitaa lapsia ja vauvoja

Ohjaa itsesi terapiaan. Pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi