Kun 16v tyttö haluaa lapsen
Kommentit (44)
Vie tyttö Jamalin luo ja ongelma on ratkaistu.
Käyttää kumia ja jälkeen päin halaillessa sanoa, että käy nyt vaan ne koulut niin kyllä sitten voi.
Pistää se vaikka väkisin käymään koulunsa kunnialla ja työelämään ettei sitten tarvitse ulista persaukisena yyhoona eikä kadehtia paremmin toimeen tulevia koska sitä se tulee olemaan.
Lukitse tyttö komeroon partalapsosen kanssa, niin eiköhän tule raskaaksi tuota pikaa.
Estää keinolla millä hyvänsä. Tai siis lykätä.
Kertoa miltä synnyttäminen tuntuu, mitä lapsen hoitaminen vaatii ja miten paljon rahaa se vie sekä aikaa elämästä. Nuoruutta ei saa takaisin.
Kyllä 16v on sopiva äidiksi. Toivottavasti tyttö saa pian haluamansa lapsin.
Tyttökö kysyy että miten pitää toimia? Vai isäehdokas?
Vierailija kirjoitti:
Lukitse tyttö komeroon partalapsosen kanssa, niin eiköhän tule raskaaksi tuota pikaa.
Tyttö?
Pojasta on kyse.
Terapeutille, jotta voidaan selvittää mikä tässä on taustalla.
Sehän on ihanaa, että haluaa lapsen. Pyydä odottamaan, että on täysi-ikäinen.
Täällä olisi yksi 47v kiltti mies valmiiksi isäehdokkaaksi.
Hae sille metsästä 5kg puupökkelö. Kerro, että sitä pitää kantaa aina mukana ja nukkua sen kanssa. Vaihtaa sille vaipat ja kääseet 10 kertaa vuorokaudessa, joista 2 kertaa yöllä. Anna pyykkipoika, jolla voi nipistellä rinnannipukoita 3h välein ympäri vuodokauden aina tunnin verran kerrallaan. Jos viikon päästä vielä haluaa samaa, niin valmis on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi yksi 47v kiltti mies valmiiksi isäehdokkaaksi.
Ei! Sillä tämä tyttö kuuluu minulle.
Näpit irti omaisuudestani. Tyttö on mun ja vaan mun!
Tietääkö se 16 v. että jos saa lapsia, ne pitää myös elättää ja eli miten 16 v. aikoo tämän hoitaa?
Yhdessä voisi katsoa synnytysvideon ja sen jälkeen kirjoittaa kuukausibudjetin yhden vauvan yksinhuoltajaperheelle. Sen jälkeen teippaat vaikka herätyskellon 15 minuutin sykleillä babybjornin otsaan ja vuotavan tuubillisen turun sinistä sen vaippoihin ja annat teinin hoivata jälkikasvuaan vaikka viikon ajan.
Hirveitä kommentteja täällä... Ei ole mikään ihme, kun lapsia ei enää synny... Teidän pitäisi kannustaa nuorta naista lisääntymään! 😊
Ihanaa! 👴🏻💜