Miksi kovin moni nainen ei halua eron jälkeen enää avoliittoa? Miehet taas haluaa.
Olen huomannut että tosi moni nainen haluaa asua yksin/lasten kanssa. Miehet sen sijaan etsivät yhä asuinkumppania.
Minä olen itse tuo eronnut nainen, ja tapaillutkin miehiä. Missään nimessä en halua ketään asumaan kanssani. Tuntuu että niin moni on huonossa liitossa vain koska rahan takia ollaan yhdessä ja halutaan hienommat puitteet elämälle.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkaa ilmaisena piikana?
Ei nainen ilmainen ole, itseasiassa maksettu seksi ammattilaisen tulee miehille halvemmaksi
Minun miesystäväni ovat kyllä varmasti jääneet taloudellisesti voiton puolelle.
Ai sillä 2x vuodessa määrällä minkä te naiset haluatte huonojen miesten kanssa?
Selvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on liikaa itsetunto-ongelmia. Tulotasosta riippumatta ne on aina jollain tavalla katkeria tai loukkaantuneita. Minulla on omistusasunto maksettuna, oma mökki (ei exän tms), yksi lapsi ja pari koiraa. Moni mies on sanonut, että minun elämä näyttää niin valmiilta, ei oo mitä antaa ja tuntee itsensä arvottomaksi. Eikä ne silti tajua viedä niitä helvetin roskia. Ei kukaan nainen kaipaa mitään supermieskaapuista kehonrakentajaa vaan aitoa läsnäoloa ja esimerkiksi vaikka apua kotitöissä oli ne siivoamista tai remonttihommia.
Viimeisin mieskokelas oli varakas, omisti useamman mökin jne ja oma elämä oli kasassa, mutta jostain syystä syytti minua mustasukkaiseksi, toksiseksi ja sanoi ettei kestä. En oikeen sisäistänyt tota väitettä ja mistä se tuli, koska en ollut mustasukkainen enkä ollut antanut aihetta niin olettaakaan. Noh, ainoa asia j
Tämähän on mielipide- ja keskustelupalsta. Mielipide on kuin maku: siitä ei tarvitse olla samaa mieltä, se on yksilöllinen, sille ei tarvitse löytää tieteellistä vertaisarvioitua artikkelia todisteeksi. Lisäksi jos on esitetty väitteitä, kuten tässä lainatussa kommentissa, on perusteltu se väite omakohtaisella kokemuksella. Se lienee palstan toinen funktio: vaihtaa kokemuksia toisten kanssa. Siitä voi keskustella, tietenkin, miten yleisiä ja kokonaistilannetta kuvaavia eri kokemukset ovat, mutta tällaisella keskustelupalstalla tai vastaavalla, jossa ei pyritä tuottamaan tieteelliset kriteerit täyttävää tietoa, samankaltaisten kokemusten määrä yleensä kertoo kuvatun ilmiön yleisyydestä. Samoin kuin MeToo-liike osoitti, että seksuaalisen häirinnän kokemukset ovat erittäin yleisiä.
Tämä ei ole tiedekeskustelupalsta eikä täällä käydä akateemista keskustelua, joten vaatimukset vertaisarvioiduista lähteistä menevät täysin metsään.
Ehkä kannattaisi lukea ajatuksen kanssa sellaisten ihmisten kommentteja, jotka eroavat itsestä ja omista ajatuksista paljon. Siinä voisi oppia jotain, sen sijaan, että jankkaa joidenkin lähteiden perään. Eihän tuo jankkaus vie sinuakaan yhtään minnekään.
NÄissä väitteissä puhutaan miehistä, ei omista kokemuksista.
sama paska eri paketissa! kiitos ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen ilmainen ole, itseasiassa maksettu seksi ammattilaisen tulee miehille halvemmaksi
Ja koska miehet ajattelevat naisia enemmän exceleitä ja rahaa, miehet eivät halua enää sitoutua eikä Suomeen synny vauvoja. Jes.
Niin no, mitäs mies tuosta saakaan.
Suuri rakkaustarina
Nainen porsii ja lopettaa seksin (leikitään että se oli nyt se ainoa asia)
Läheisyys ja kaikki muukin loppuu koska ei jaksa (ennen jaksettiin mutta nykynainen on heikompi kuin esiäitinsä)
Miehelle jää maksajan rooli ilman mitään positiivista hänen elämään.
Miehen pitäisi siis tehdä naiselle vauvoja ja se siitä.
Ei
Harmi ettei ne omat lapsetkaan siis ole teille minkään arvoisia. Ja se on kyllä nähtykin. Voi voi.
Miksi olisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö ne miehet eivät halukaan vain p*llua.
Ihan sama, miten ristiriitaisesti miehiä mollataan, uppoaa av mammoihin aina.
Joo, tärkeintä on haukkua miehiä.
Kelatkaa... onnelliset, eronneet naiset eikä niillä ole muuta tekemistä elämässään kuin viettää aikaa vauva-palstalla haukkumassa miehiä.
Kyllä nyt se onnellisuus näkyy
Yhtä hauskaahan tää on kuin se kun miehet haukkuu naisia saunailloissaan ja ryyppyporukoissaan. Naiset ei vaan tunne tarvetta tuppautua sinne kuuntelemaan, vaan antaa miesten päästellä höyryjä rauhassa.
Ei sinuakaan kukaan tänne pakota.
Saunailta tai kavereiden kanssa vietetty aika on kyllä yleensä aivan vihoviim
Epäilemättä 🙂. Joissain porukoissa ei toki ole naisia, joista edes puhua.
Varmasti näinkin, miten se eroaa naisista joilla ei ole miehiä haukuttavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se jo julkkismiehistäkin huomaa, että ex on lähtenyt ja perävalot näkyy, niin jo seuraavalla viikolla etsitään uutta taloudenhoitajaa. Ei kiinnosta sukkien pesut ja ruoan laitot. Nautin vapaudestani täysin. Yököttää kaikki äijät toiveineen...
Ei julkkismiesten tarvitse mitään etsiä, jono on jo ovella
Tuohon on varsin yksinkertainen selitys.
Ainoa syy miksi naiset alun perinkään halusivat avioliittoa tavismiehen kanssa oli perheen perustaminen.
Kun naisella ei ole tarvetta miehelle perheen perustamista varten, ei naisella ole haluja tavismiestä kohtaan. Jos naisen taso ei riitä huippumieheen, nainen on mieluummin yksin.
Miehet puolestaan etsivät uutta naista, mutta ilman joutumista käveleviksi työkalupakeiksi ja naisen haaveiden mahdollistajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy miksi naiset alun perinkään halusivat avioliittoa tavismiehen kanssa oli perheen perustaminen.
Kun naisella ei ole tarvetta miehelle perheen perustamista varten, ei naisella ole haluja tavismiestä kohtaan. Jos naisen taso ei riitä huippumieheen, nainen on mieluummin yksin.
Miehet puolestaan etsivät uutta naista, mutta ilman joutumista käveleviksi työkalupakeiksi ja naisen haaveiden mahdollistajiksi.
Ehei. Minä halusin avioliiton siksi, että kuvittelin miehen rakastavan minua. Toki valitsin sellaisen miehen, jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja lapsiakin saimme.
Mies ei suhteessa halua läheisyyttä, keskustelua, hellyyttä jne. Ainoa toimiva asia arki ja lastenhoito, mutta toivoisin nimenomaan romanttista parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista suhtautumista vastakkaisiin sukupuoliin... Mieheni on PARAS ystäväni.
Ei tuossa ole mitään kummallista. Suomalaiset naiset vihaavat miehiä.
Tuollainen lause on paitsi valheellinen, myös lapsellinen väittämä. Suurimmalla osalla naisista on useita läheisiä miehiä elämässään, esim, puoliso, veljiä, poikia, isä jne. Näiden miesten puolesta mennään vaikka tuleen.
Sujuvasti luet naisten väitteitä "miehistä" etkä kommentoi niitä mitenkään.
Hauskaa, aivan kuin sun ainoa tehtävä olisi väittää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet puolestaan etsivät uutta naista, mutta ilman joutumista käveleviksi työkalupakeiksi ja naisen haaveiden mahdollistajiksi.Ehei. Minä halusin avioliiton siksi, että kuvittelin miehen rakastavan minua. Toki valitsin sellaisen miehen, jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja lapsiakin saimme.
Mies ei suhteessa halua läheisyyttä, keskustelua, hellyyttä jne. Ainoa toimiva asia arki ja lastenhoito, mutta toivoisin nimenomaan romanttista parisuhdetta.
Halut romanttiseen suhteeseen tavismiehen kanssa heräävät vasta kun perheen perustaminen alkaa pyöriä mielessä. Voihan se olla, etteivät naiset edes tiedosta tämän olevan ainoa syy miksi tavismies alkaa vaikuttamaan kiinnostavalta.
Ihana rauha ja vapaus vallitsee kodissa jossa on vain äiti ja lapsia. Kaikki saavat rauhassa nauraa ja hupsutella joka päivä. Ja se rakkauden määrä on ääretön tälläisessä kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Naiseen tietävät että eivät tule enää koskaan saamaan niin hyvää seksiä kuin mitä mieheltään saivat. Mies taas tietää olevansa niin hyvä sängyssä että seksi kenen tahansa naisen kanssa on hänen ansiostaan aina tajunnanräjäyttävä kokemus.
💩💩💩💩💩💩💩💩💩 joka kerta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet puolestaan etsivät uutta naista, mutta ilman joutumista käveleviksi työkalupakeiksi ja naisen haaveiden mahdollistajiksi.Ehei. Minä halusin avioliiton siksi, että kuvittelin miehen rakastavan minua. Toki valitsin sellaisen miehen, jonka kanssa perheenkin voisi perustaa ja lapsiakin saimme.
Halut romanttiseen suhteeseen tavismiehen kanssa heräävät vasta kun perheen perustaminen alkaa pyöriä mielessä. Voihan se olla, etteivät naiset edes tiedosta tämän olevan ainoa syy miksi tavismies alkaa vaikuttamaan kiinnostavalta.
Mitä ainetta sinä vedät? Mulla on täsmälleen samat ihastukset, oli toiveissa perhe tai ei. En tietenkään halua perhettä miehen kanssa, johon ei ole tunteita. Tunteet eivät riipu elämäntilanteesta.
Toki jos haluaa perheen perustaa, se rajaa mahdollista joukkoa, jonka kanssa alkaa parisuhteeseen. Sen sijaan se ei laajenna joukkoa johonkin mystisiin tavismiehiin, joihin en ennen ihastunut.
Itse olen leskimies ja naimisiin en enää halua - se vain mutkistaa liikaa asioita.
Avoliittoon sen sijaan voisin vielä hyvinkin suostua, mutta se vaatisi jo aika paljon, kun on omaan ruhtinaallisen ihanaan olotilaansa jo niin tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö näihin keskusteluihin saa osallistua ihan yleisestä mielenkiinnosta? Kyllähän asiasta voi keskustella vaikkapa val
Miehethän on kautta aikain käskeneet naisia tukkimaan turpansa, siitähän tuossa vain oli kyse. Harmi heille, että enää naiset eivät tottele vaan puhuvat vapaasti.
Jep, ei ihme, että harmittaa ja tuntuu, että on menettänyt jotain.
Voi-voi, pai-pai, pikkuisia miehiä. Olisiko jo aika kasvaa aikuisiksi ja ottaa vastuu itsestään ja tunteistaan. Vaikka harmittaa, niin kyllä se siitä.
Onko miehillä oikeus puhua miltä abortit tuntuu naisista?
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista suhtautumista vastakkaisiin sukupuoliin... Mieheni on PARAS ystäväni.
Ei tuossa ole mitään kummallista. Suomalaiset naiset vihaavat miehiä.
Olen suomalainen nainen, enkä tunnista tuota väitettä itseeni sopivaksi.
Lue ketjun antia, tässä näkee miten naiset arvostavat miehiä.
Koska yhä edelleen avioliitto on naiselle työleiri. Tilastojen mukaan sinkkunaiset elävät pidempään kuin avioliitossa olevat naiset, ja toisin päin sitten avioliitossa olevat miehet elävät pidempään kuin sinkkumiehet. Avioliitto siis laskee naisten ja nostaa miesten elämänlaatua.
Olin jouluna siskoni perheen luona ja mietin siinä itsekseni että en ikimaailmassa alkaisi sellaiseen.
Mitä siskoni teki:
- Oli tehnyt kauppalistan ja käynyt kaupassa
- Valmistanut kaikki joulun ruoat
- Kattanut pöydän ja koristellut kodin
- Auttoi lapsiaan ottamaan ruokaa
- Piti lapset järjestyksessä ja puuttui jos heille tuli riitaa
- Hoiti tiskit ja siivosi keittiön
- Keitti kahvit ja laittoi jälkiruoan pöytään, tämänkin jälkeen hoiti tiskit
- Lahjojen jaossa siivosi paperit pois
- Lähti illalla vielä ulkoiluttamaan koiran
Mitä siskon mies teki:
- Makasi sohvalla puhelimen kanssa
- Kävi äkkiä syömässä ja möllötti mitään puhumatta ruokapöydässä
- Makasi makuuhuoneessa puhelimen kanssa
Niin ja kummatkin ovat työelämässä että ei voi vetää edes mitään kotiäiti-korttia
Saahan siinä sitten ukot määkiä että ei tarvi joulun takia hössöttää, kun heille se joulu tulee ihan itsekseen kuten tälle siskon miehellekin. Jäisi aika monessa kodissa joulut viettämättä ja lapsuuden jouluista karut muistot jos laitettaisiin miesten vastuulle.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuisi karulta ajatukselta, että eron jälkeen lapsi viettäisi enemmän aikaa mun uuden miesystävän, kuin oman isänsä kanssa. Lapsi on siis niin pieni että viikko-viikko ei ole vaihtoehto. (Mielestäni vasta lähemmäs kouluikäisen kohdalla voi harkita jos asunnot lähekkäin.)
Puhtaasti siis mietin sekä lapsen, että lapsen isän etua. Vaikka meidän parisuhde ei toimisi, on lapsen isä silti minulle tärkeä henkilö ja lapselle vielä enemmän.
Eron jälkeen kuuluu olla katkera ja haukkua toisiaan narsisteiksi, amatööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ammattilaisen kanssa maksaa sanotaan vaikka satasen kerta, niin minun mieheni pitäisi maksaa pelkästään seksistä kuussa noin 1600 euroa.
Juu mutta sä et ole ammattilainen, sun taksa olis 20 euroa
Miehet siis arvottavat ne naiset korkeammalle, jotka ovat harrastaneet mahdollisimman paljon seksiä eri miesten kanssa. Yhden tai kahden miehen kanssa seksiä harrastanut nainen on heille parinkympin pano, kelpaa paremman puutteessa. Ei uskoisi.
Laatu ratkaisee. Tietysti se ammattilainen osaa työnsä sinua paremmin. Määrästä ei siinä ole kyse.
Olen satavarma että asun itsekseni jatkossa jos nykyinen tähän asti hyvä avioliittoni kariutuisi. Aika aikaansa kutakin.
M55