Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kovin moni nainen ei halua eron jälkeen enää avoliittoa? Miehet taas haluaa.

Vierailija
03.01.2025 |

Olen huomannut että tosi moni nainen haluaa asua yksin/lasten kanssa. Miehet sen sijaan etsivät yhä asuinkumppania. 

Minä olen itse tuo eronnut nainen, ja tapaillutkin miehiä. Missään nimessä en halua ketään asumaan kanssani. Tuntuu että niin moni on huonossa liitossa vain koska rahan takia ollaan yhdessä ja halutaan hienommat puitteet elämälle. 

Kommentit (407)

Vierailija
361/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteiden penääjä voi myös tutustua Tilastokeskuksen ajankäyttötutkimuksiin.

Yksilöi mihin tuo tilasto vastaa.

Vierailija
362/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista suhtautumista vastakkaisiin sukupuoliin... Mieheni on PARAS ystäväni.

Ei tuossa ole mitään kummallista. Suomalaiset naiset vihaavat miehiä.

Olen suomalainen nainen, enkä tunnista tuota väitettä itseeni sopivaksi.

Lue ketjun antia, tässä näkee miten naiset arvostavat miehiä.

Oletteko harkinneet että tekisitte joskus jotain, mitä naiset arvostavat, tai arvostaisitte vaikkapa naiseutta ja äitiyttä. Se että haluatte käyttää ja hyötyä heistä ei ole mitään näistä. Esim. Seksuaalisuuden hyväksikäyttö alentamalla nainen mälliämpäriksi ja lasten ryöstely on aika kaukana edes neutraalista suhtautumisesta naisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi olla ihan hiljaa siitä mitä miehet (muka) haluaa. Ei naisilla ole oikeus kommentoida kuin omaa tekemistään.

Sama kun miehet puhuisi abortin vaikutuksista.

Mutta puhdasta miesvihaa ja feministien kokoontumisajo tämäkin ketju on. Mitä törkeämmin miehiä haukutaan, sen enemmän tykkäyksiä. Huomaa kyllä ettei työt paina naisia, sen verran sakeaa settiä ollut jo tuntien ajan.

Eikö meillä olekaan sanamvapautta 😢. Olet hirveä fazisti kun kannatat naisten vaientamista.

On toki, itsestänne. Kertokaa aivan vapaasti mitä itse haluatte, mutta ette te oikein voi miesten puolesta puhua.

Onpa noiden kommellu

Kuulepas kun minä puhun ihan mistä ja miten haluan. En pyytele sinun tai kenenkään muun random jampan lupaa siihen.

Niin ne tekee ylilaudallakin. Sä et eroa tasoltasi mitenkään niistä.

Oletko ylpeä asiasta?

Vierailija
364/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on varsin yksinkertainen selitys.

Ainoa syy miksi naiset alun perinkään halusivat avioliittoa tavismiehen kanssa oli perheen perustaminen.

Kun naisella ei ole tarvetta miehelle perheen perustamista varten, ei naisella ole haluja tavismiestä kohtaan. Jos naisen taso ei riitä huippumieheen, nainen on mieluummin yksin.

Miehet puolestaan etsivät uutta naista, mutta ilman joutumista käveleviksi työkalupakeiksi ja naisen haaveiden mahdollistajiksi.

Huippumiehelle sopii vain huippunainen. Tavisnaiselle sopii hänen elämäntyyliinsä sopiva tavis

Vierailija
365/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hyötyy avioliitosta enemmän. Naiselle se on lähinnä työleiri. On mukavaa, kun ei ole mitään ankeaa ja kitisevää vapaamatkustajaa käyttämässä hyväksi.

Lähde väitteelle, mielellään luotettavasti vertaisarvioitu

#miesvihanäkyväksi

Missäs konferenssissa pikkumies luulee olevansa?

Kas kas, siinä mentiinkin sitten henkilökohtaisuuksiin. Todistaa aikaisemman pointin naisten myllystä

Kuis nyt niin? Kyllä voi kyseenalaistaa ihmisen kognition olevan vähän irrallaan, jos luulee olevansa tieteellisessä keskustelussa tällä palstalla.

Jos naisista esitetään väitteitä, aletaan vaatimaan lähteitä juuri samalla tavalla.

Miksi miehellä ei ole samaa oikeutta?

Vierailija
366/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkaa ilmaisena piikana?

Ei nainen ilmainen ole, itseasiassa maksettu seksi ammattilaisen tulee miehille halvemmaksi

Jos seksi ammattilaisen kanssa maksaa sanotaan vaikka satasen kerta, niin minun mieheni pitäisi maksaa pelkästään seksistä kuussa noin 1600 euroa.

Juu mutta sä et ole ammattilainen, sun taksa olis 20 euroa

Miehet siis arvottavat ne naiset korkeammalle, jotka ovat harrastaneet mahdollisimman paljon seksiä eri miesten kanssa. Yhden tai kahden miehen kanssa seksiä harrastanut nainen on heille parinkympin pano, kelpaa paremman puutteessa. Ei uskoisi.

Laatu ratkaisee. Tietysti se

Mies purkautuu unissaan jos tarve vaatii. Teen """"työni"""" olemalla kiihottamatta miehiä ja antamalla heidän nukkua rauhassa yksin asunnoissaan. Sinä maksat prostituoidulle siitä, että hän esittää, että siemenesi kiinnostaisi jotakuta

Vierailija
367/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsen omaavat naiset eron jälkeen yrittävät lapsetonta miestä? 

Miksi ihmeessä eivät yrittäisi?

Mitä tarkoitat? Juurihan täällä todistellaan ettei ne mitään miestä yritä vaan ovat onnellisia yksin.

Onko nyt niin etteivät naiset saa miestä vaikka haluavat, miehillä taas tilanne on toinen ja ne kelpaa?

Vierailija
368/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä teettää edelleen kotityöt ja lastenhoidon naisilla ja valittaa seksin vähyydestä, vaikka sitä olisi säännöllisesti. Omassa kodissa voi nauttia omasta elämästä ja ottaa miehestä ilo irti, kun itselle sopii. Itselleni avoliitto ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto, jos löytyy vaan oikeanlainen mies.

Suurin osa naisista maksattaa edelleen kaiken miehellä ja odottaa silti, että mies tekee 60 % naisenkin kotitöistä niiden kotitöiden lisäksi, jotka mies tekee 100 %:sti.

Siis missä harhoissa te jotkut oikein elätte? Kun todellisuutta on se, että suurin osa naisista käy töissä ja elättää perhettä siinä missä miehetkin. Kodin töitä tekee molemmat. 

Vierailija
369/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska parisuhde on naiselle rasite, mies puolestaan hyötyy siitä.

Nainen on suurimman osan aikaa rasite,siedetään vain tietystä syystä.

Vierailija
370/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsen omaavat naiset eron jälkeen yrittävät lapsetonta miestä? 

Miksi ihmeessä eivät yrittäisi?

Mitä tarkoitat? Juurihan täällä todistellaan ettei ne mitään miestä yritä vaan ovat onnellisia yksin.

Onko nyt niin etteivät naiset saa miestä vaikka haluavat, miehillä taas tilanne on toinen ja ne kelpaa?

Vaikutat aika katkeralta. Jäikö ilman vastakaikua vai tulitko jätetyksi?

Minä en ole todistellut mitään mihinkään suuntaan. Ainoastaan ihmetellyt kysymystäsi. Nyt ihmettelen, miksi nolaat itsesi vai kuvitteletko ettei katkeruus loista kauas?

Nyt teet vähän töitä itsesi kanssa, opettelet arvostamaan itseäsi ja muita ihmisiä. Kyllä se päivä alkaa vielä paistamaan.

Vierailija
371/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun yksin (kissan kanssa) omakotitalossa enkä mä kyllä kovin helposti tähän ketään miestä ottaisi. Kun en ole varma, että haluanko enää edes parisuhdetta. Avioero rikkoi mut niin pahasti.

Vierailija
372/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies haluaa ne hotellitason palvelut ja seksuaalipalvelut, joihin on tottunut, mutta naista ei kiinnosta enää miesvauvan passaaminen, kun huomaa, että pääsee ihan helvetin paljon vähemmällä työllä ja vaivalla ja itselle jää enemmän omaa aikaa ja päätösvaltaa omiin asioihin.

Vierailija
373/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se seksi ole? 😱

0-3 min 😬

Vierailija
374/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurahdin ääneen aloitukselle! No tässäpä vastaukseni. Elin avoliitossa 14 vuotta. Kävin töissä, hoidin kodin, hoidin lapset, lämmintä ruokaa pöytään. Ostin perheen ruoat ja lapsille kaiken tarvitsevan. Maksoin bensat, omat puhelinlaskut ja toisen lapsen laskut. Lasten harrastukset maksoin myös. Ja mitä sain kuulla? Sen että olen laiska ja hyödytön akka ja miehen kanssa vain rahasta, sillä hän maksoi asumiskulut ja toi enemmän pöytään rahaa. Sitten yksi päivä minulle riitti ja lähdin. Mies jäi ruikuttamaan takaisin. Erosta nyt reilu 2 vuotta ja minulla jää yksin lasten kanssa eläessä enemmän rahaa käteen ja vihdoin myös lasten isä Osallistuu lastensa kasvatukseen! Minä en enää koskaan lähde tuollaiseen kuvioon, jossa mies alistaa ja käyttäytyy muuten kuin pieni lapsi.

Vierailija
375/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on alkanut kyllästyttää ainainen ruuanlaitto. Yritin vaikka mitä, että miesi olis ottanut oman osuutensa hoitaakseen. Sitten keksin, että teen ruokia, joista mies ei tykkää, suunnilleen inhoaa. Ja kas, alkoihan miestä kiinnostaa ruuanlaitto. Minua ei haittaa yhtään, että me syödään eri ruokia. Omat ruokakulut on liki puolittuneet, joten säästän rahaakin.

Mies ei siis tee kuitenkaan ruokaa sinulle, vaan ainoastaan itselleen? Jopas. Kuinka usein nainen tekee ruokaa lähtökohtaisesti vain itselleen eikä koko perheelle? 

Tuttavaperheessä ultrajuoksuun hurahtanut mies syö ihan omia sörsseleitään. Jotain kalliita proteiini- ja palautusjuttuja, joita ei tietenkään koko perhe voi syödä. Mutta ei hän siis myöskään kokkaa lapsille ikinä, vaan vai

Olen nainen ja itselläni aikaa ultrajuoksuun on riittänyt vasta eron jälkeen, kun lapset ovat vuoroviikoin isällään. Ennen eroa olin kiinni lapsissa kaiken työajan ulkopuolisen ajan, koska ex-mies oli sitä mieltä, ettei hänen elämäänsä saa rajoittaa. En kyllä tajua, mitä ihmesörsseleitä tämä laji muka vaatii. Vatsani kestää juostessa suunnilleen mitä ruokaa vain ja lisäproteiinia voi napata jauheena kaapista,  jos nyt treenin jälkeen ei proteiinipitoinen ruoka naistu.

Sulta meni pointti ohi.

Siinä vain haukuttiin miestä, ei faktoilla ole väliä.

Vierailija
376/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska parisuhde on naiselle rasite, mies puolestaan hyötyy siitä.

Nainen on suurimman osan aikaa rasite,siedetään vain tietystä syystä.

Nainen on parasta maailmassa.

Äiti, mummo, siskot, oma aviovaimo, oma tytär.

Mies45

Vierailija
377/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hyötyy avioliitosta enemmän. Naiselle se on lähinnä työleiri. On mukavaa, kun ei ole mitään ankeaa ja kitisevää vapaamatkustajaa käyttämässä hyväksi.

Lähde väitteelle, mielellään luotettavasti vertaisarvioitu

#miesvihanäkyväksi

Missäs konferenssissa pikkumies luulee olevansa?

Kas kas, siinä mentiinkin sitten henkilökohtaisuuksiin. Todistaa aikaisemman pointin naisten myllystä

Mutta vakavasti ottaen: missä konferenssissa sä luulet olevasi?

Yleensä on tapana esittää todisteet väitteille. Siis, jos on yhtään

Siis sä kavereiden kanssakin jutellessasi vedät journaalit pöytään ja vaadit niitä kavereiltasi? Mahdat olla haluttua seuraa. Ja siltähän se vaikuttaakin.

Kavereiden kanssa tuskin esitetään väitteitä "naiset tappavan vauvansa" vaikka se pitääkin paikkansa.

Vierailija
378/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin silloin, jos lapsia on kuvioissa, menee turhan monimutkaiseksi ja hankalaksi. Naiset ajattelevat ehkä enemmän kokonaisuutta ja ottavat paremmin huomioon myös lasten näkökulman.

Itse en halua avoliittoa mm. tuosta syystä. Toinen syy on se, että tässä iässä ihmisillä usein on omistusasunnot, joko asuntolainaa tai velaton asunto. Menee liian hankalaksi säätämiseksi, jos näitä pitäisoi ruveta myymään. Ja vielä hankalammaksi menee, jos parisuhteen osapuolten maksukyky asuntoa ajatellen on kovin erilainen. Tai jos vain toisella olisi varaa ostaa asunto, mutta toisen tulot riittävät vuokraan (ei esim. saa asuntolainaa tms).

On vaan helpompaa, kun asutaan kumpikin omassa asunnossa.

379/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella 40-50-vuotiaalla on jo omistusasunto, niin on hirveä härdelli alkaa myymään omaa asuntoa ja vuokraamaan yhteistä asuntoa uuden kumppanin kanssa.

Myös jos on etäsuhde eri paikkakunnilla, niin nykypäivänä on vaikeaa löytää uutta työpaikkaa, kun jomman kumman pitää kuitenkin muuttaa uudelle paikkakunnalle.

Vierailija
380/407 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on varsin yksinkertainen selitys.

Ainoa syy miksi naiset alun perinkään halusivat avioliittoa tavismiehen kanssa oli perheen perustaminen.

Kun naisella ei ole tarvetta miehelle perheen perustamista varten, ei naisella ole haluja tavismiestä kohtaan. Jos naisen taso ei riitä huippumieheen, nainen on mieluummin yksin.

Miehet puolestaan etsivät uutta naista, mutta ilman joutumista käveleviksi työkalupakeiksi ja naisen haaveiden mahdollistajiksi.

Huippumiehelle sopii vain huippunainen. Tavisnaiselle sopii hänen elämäntyyliinsä sopiva tavis

Tietysti, mutta tavisnainen luulee olevansa huippu joten se vaatii itselleen huippumistä tai porsii sille tavikselle jättäen sen saatuaan haluamansa (siemenen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme