Mistä naiset nyt saa uusia pyllyjä ja tisdejä kun klinikka meni kiinni
Voi voi naisraukat joilla oli aikavaraukset buukattuna. Nyt jää pyllyt saamatta.
😪
Kommentit (38)
Kuntosalilla saa treenattua hyvät muodot niin pyllyyn kuin rintoihinkin.
MIstä sä saisit naisen pebaa ja tissejä kun kukaan ei niitä sulle anna, ap?
Ei taida tt-tuki riittää ostopalveluun. Kuitenkin joku hätäinen käteen vetäisykin satasesta ylöspäin.
Ja kuinka nää on selittäneet ettei he mee johonkin Viroon näitä tekemään kun siellä ei ole turvallista 🤭
Ap, mene suihkuun. Ja käy parturissa vähintään 6 kertaa vuodessa. Hoidata hampaasi ja muista langata ja pestä ne päivittäin, sillä plakki ja hammaskivi löyhkää monta metriä vastatuuleen. Käytä bideetä paskalla käytyäsi ja kuse istualtasi ettet roiskuta päällesi.
Ja: koulu alkaa. Opiskele, jottet jää idiootiksi pysyvästi.
Voivoi, kun minun piti just tilata itselleni uudet tisdet, mistä minä ne nyt saan?
Vierailija kirjoitti:
Persu? Tyhmä?
Sun olis aika laajentaa sun sanavarastoa. Keskustelu käy tylsäksi jos on vain pari sanaa käytössä.
Tuo presidenttien turvamies on kyllä MIES. Aamutv parhaillaan. Ei ole tyhmä läskimahainen öyhö vaan MIES.
Kuinkahan monta vastaavaa klinikkaa Suomesta löytyy.
Perseen voi treenata pyöreäksi kuntosalilla. Suuret rinnat voi käydä pienentämässä julkisella. Mutta jos nainen on lauta (haluaa suurentaa rintojaan) niin sitten täytyy hakea silikonitissit ulkomailta. Halpoja leikkauksia tehdään Virossa ja muissa itäblokin maissa.
Olen pulassa. Tilasin leikkauksen että saan ryhtiä etuveitikkaani mutta klinikan toiminta on loppunut.
T. Jorma 64v
MIstä persu saa sentin lisää pituutta lyhyeen munaansa?
Ei mistään. Muuan influensseri kuoli pistoshoitoihin, joita otti penikseensä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suosittu-somevaikuttaja-kuoli-kayty…
Miettikääs: jos mustalla miehellä ei oma riitä, miten sitten teillä valkoisilla inceleillä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää muutama lääkäri irrottaa perusterveydenhuollosta tekemään bebaleikkauksia. Ei mummojen verenpaineet niin tärkeitä ole.
Niin kun miettii että kuinka moni ammattilainen on sidottuna tällaisiin turhanpäiväisiin toimenpiteisiin tänä päivänä kun samaan aikaan on pula niistä jotka hoitaa oikeita ihmisten terveysasioita.
En tiedä, olen luomunainen.
En käytä edes Botoxia.
Kuopiossa on useita B-klinikoita
ja plastiikkakirurgeja,
mutta en kuulu asiakaskuntaan.
Ehkä 5-10 vuoden päästä. E
Viro kiittää. Ja investoi lisää tarjontaansa.
Jotain hyvää sai tämäkin somejulkku aikaan elämällään. Harmi että tarvi kuolla sen takia.
Vierailija kirjoitti:
MIstä sä saisit naisen pebaa ja tissejä kun kukaan ei niitä sulle anna, ap?
Ei taida tt-tuki riittää ostopalveluun. Kuitenkin joku hätäinen käteen vetäisykin satasesta ylöspäin.
Todistit jälleen naisten ainoan arvon
😂
Nyt pitää muutama lääkäri irrottaa perusterveydenhuollosta tekemään bebaleikkauksia. Ei mummojen verenpaineet niin tärkeitä ole.