Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Tällainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Syy on murheellinen.

Vierailija
03.01.2025 |

Kommentit (235)

Vierailija
161/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat nykyisin miehiltä ihan liikoja ja sitten jos mies erehtyy vaatimaan naiselta edes normaalipainoa tai sitä ettei nainen olisi kovin ruma niin naiset siitä sitten suuttuu koska mies ei saa vaatia. 

Miehiltä vaaditaan päihteettömyyttä, jonkinlaista koulutusta ja työpaikkaa. Aika vaatimattomia vaatimuksia, jotka lähes jokainen pystyy halutessaan täyttämään. 

Naisen arvon taas määrittää ainoastaan syntymässä annetut geenit, koska miehet tulevat aina olemaan ulkonäkökeskeisempiä kuin naiset. Ei auta koulutus tai laihdutus, jos olet sattunut syntymään vähemmän viehättävämmäksi naiseksi. 

Sillä vähemmän viehättävällä naisella on usein kuitenkin se pimpsa, jonka avulla pyörittää maailmaa.

Vierailija
162/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taas tämä tarina. Mä oon ujo nainen ja tollanen mies olisi unelma."

Mä tein sen virheen, että yritin. Kerta toisensa jälkeen. Ei olisi kannattanut.

T. Sosiaalisesti kömpelö mies, joka kuitenkin yritti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin jos kellään ei ois ruutuja? No sitten elettäs ihan erilaista maailmaa. Tykkäsin vielä joskus nuorempana lähteä vaikka baariin mutta sielläkin ihmiset vaan nykysin hiplaa puhelimiansa"

Eli jäät kotiin hiplaamaan sitä ruutua. Ja ihmettelet ettei kumppania löydy.

En missään vaiheessa sanonut että kaipaisin kumppania. Oli puhetta siitä kokeeko olonsa yksinäiseksi, sanoin että en koska netissä kirjoittelu on enemmän kun tarpeeks täyttämään sosialisuuden tarpeen

Vierailija
164/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen muodostaminen on haasteellista. Mutta toisinaan tulee ihan nappiosuma. Hyvänä esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuude

Suloiselta pikku mummolta löytyi aikanaan hyvät neuvot asiaan kuin asiaan ja näyttääpä löytyneen myös ratkaisu ap:n ongelmaan, vaikka mummo itse on jo edesmennyt. Suloinen mummo 💕💕💕💕💕💕💕

Vierailija
165/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo oli kyllä ihana. Hän oli aina niin auttavainen 🥰

Vierailija
166/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat nykyisin miehiltä ihan liikoja ja sitten jos mies erehtyy vaatimaan naiselta edes normaalipainoa tai sitä ettei nainen olisi kovin ruma niin naiset siitä sitten suuttuu koska mies ei saa vaatia. 

Miehiltä vaaditaan päihteettömyyttä, jonkinlaista koulutusta ja työpaikkaa. Aika vaatimattomia vaatimuksia, jotka lähes jokainen pystyy halutessaan täyttämään. 

Naisen arvon taas määrittää ainoastaan syntymässä annetut geenit, koska miehet tulevat aina olemaan ulkonäkökeskeisempiä kuin naiset. Ei auta koulutus tai laihdutus, jos olet sattunut syntymään vähemmän viehättävämmäksi naiseksi. 

Oon ollut enemmän ja vähemmän viehättävien naisten kanssa. Ulkonäkö on oikeasti vain yksi pieni osatekijä. Kauneimmastakaan

Yllättävän usein se "kauneus" myös muuttuu ylimielisyydeksi. Ulkonäkö menettää täysin merkityksensä jos ei edes käytöstapoja ole.

Jeps saatan olla vähän jopa ennakkoluuloinen todella kauniita ihmisiä kohtaan, hankala jotenkin kokea että vois olla sellaisen kanssa mitään yhteistä.

Vierailija
167/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen miehiä, jotka osaavat parsia sukkia!

Kuka tahansa puoljärkinen kyllä osaa kun netistä löytyy ohjeet. Se on sitten vähän toinen juttu onko jotain halpoja markettisukkia kovin järkeä ruveta parsimaan, paitsi ehkä harjoitusmielessä

Aikaisemmin ollut vinkki vanhojen sukkien käytöstä kenkien puhdistamiseen oli hyvä.  Älä kuitenkaan käytä villasukkia, ne sotkevat.

Naiset noteeraavan oikealla tavalla säästäväisen ja jopa ekologisia arvoja arvostavan miehen. Miksi ihmeessä pitäsi ostaa joitain kenkärättejä kaupasta jos kotona on materiaalia yllin kyllin? Lika imeytyy materiaaliin nopeasti. Nahkakenkiä kannattaa hoitaa huolella vaikka valjasrasvalla. Ainakin Tallipoika-nimistä on saanut alle 15€/0,5 litraa ja se riittää pitkäksi aikaa. 

Jos aletaan ihan tosissaan yhteistä tulevaisuutta ja etenkin perheenlisäystä suunnittelemaan, on miehelle oikeanlainen säästäväisyys hyve. Perheellisellä tulee menemään rahaa yllättävän paljon. Taito pitää huolta tavaroistaan on myös positiivinen piirre ihmisessä. Samoin se, ettei koko ajan pyri tavoittelemaan sielun autuutta kuluttamalla.

Säästäväinenkin mies voi käydä naisen kanssa museon kahvilassa ja tarjota naiselle, jos se käy hänelle. Hän voi ottaa myös naisen tarjoaman kahvilakäynnin kokematta miehistä egoaan loukatuksi. Parisuhde ei toimi jos toinen hassaa ja toinen yrittää säästää. Pitää osata puhaltaa yhteen hiileen. Ei ole syvältä käydä vaikka ulkona puistossa kävelemässä ja juoda siellä puistonpenkillä teetä tai vaikka mustaherukkamehua termoksesta!

Vierailija
168/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 34v rumakasvoinen, ikisinkkumies, joka ei siis ole koskaan seurustellut ja jonka seksikerrat voidaan laskea kahden käden sormillla. Naiset sano baarissa joskus hyvin: "Jos sulla on hyvännäköinen naama, niin v*ttu se on ihan sama jos kulkisit jätesäkki päällä tai olisit vaikka roskakuski, saat aina naista". Ei oikeasti ole ainakaan mistään reikäisistä sukista kiinni.

Vierailija
169/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset minustakaan ole koskaan kiinnostuneita vaikka aina on töitä riittänyt ja sukat kunnossa, paitsi kun näkevät minut tyttöystävieni seurassa tai nähdessään minun antavan runsaasti tippiä henkilökunnalle. Sitten kyllä ovat mielin kielin.

Vierailija
170/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön rahaton ei huolehdi itsestään, alkoholi, tupakointi ei juokse naiset perässä 😂 😂 😂 

Huomaathan, että olet hieman yksinkertainen. Rahattomalla ei ole varaa alkoholiin ja/tai tupakkaan.

Vierailija
171/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en ole incel.

Vierailija
172/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä pääse juttua lukemaan mutta oletan kyseessä olevan jollain tavalla se että mies ei huolehdi ulkonäöstään.

Onkin minusta kumma juttu että naisten pitää käyttää tunteja siihen että laittavat itsensä miesten mielestä houkutteleviksi mutta miehen sopii lompsia paikalle likaisissa verkkareissa ja vuoden takaisessa hiustenleikkuussa.

Mitä tuolla kaupoilla nähnyt pareja niin ei nuo naiset kyllä sen enempää ole tälläytynyt. Meikittä ja tukka sekaisin perheen kanssa.

Vierailija
173/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi kuvitella minkälainen on epämiellyttävä kumppani. Eihän kaikilla ole samoja kriteerejä ja näe samoja tyyppejä samalla tavalla. 

Monilla ajatuksissa kumminkin on yhdistäviä tekijöitä, jotka eivät miellytä kumppanin piirteinä. 

Hyvällä ulkonäöllä ja hyvin voiva ihminen on puoleensa vetävä, vaikka niitä huonoja piirteitä olisikin. Kuvitella tästä vastakohtaa niin vaikeampi sen pariutua.

Vierailija
174/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 34v rumakasvoinen, ikisinkkumies, joka ei siis ole koskaan seurustellut ja jonka seksikerrat voidaan laskea kahden käden sormillla. Naiset sano baarissa joskus hyvin: "Jos sulla on hyvännäköinen naama, niin v*ttu se on ihan sama jos kulkisit jätesäkki päällä tai olisit vaikka roskakuski, saat aina naista". Ei oikeasti ole ainakaan mistään reikäisistä sukista kiinni.

Mä oon hyvännäköinen mies, mutta ikisinkku minäkin oon. Sosiaaliset taidot ei vaan ole hyvät mulla ja mä aina ajaudun kiusallisiin tilanteisiin. Ei myöskään komeudella saada, jos kemiat eivät kohtaa ja näin on usein mulla.

Vierailija
175/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että itsestään selvistä asioista pitää vääntää sivukaupalla. Tämä on kaikki hyvin yksinkertaista. Viehättävä mies on seuraavassa tärkeysjärjestyksessä:

1. hyvännäköinen (etenkin kasvot, mutta myös muu vartalo)

2. tällä on tavalliset sosiaaliset taidot ja miellyttävä luonne (pystyy keskustelemaan naisen kanssa eri asioista, on hauska, empaattinen jne.)

3. tällä on sosiaalista pääomaa, ja näin ollen usein rahaa

Sillä selvä. Kaikkia näitä ei tarvitse olla merkittävissä määrin ollaksesi viehättävä naisille. Jos mies on aidosti komea, tällä voi olla vaikka mitä muita ongelmia, ja naiset silti haluavat pariutua tämän kanssa. Jos taas tällä on paljon sosiaalista pääomaa ja rahaa, vaikka olisikin ruma, kykenee naisia myöskin saamaan jne. jne. Yleistäen tietenkin.

Vierailija
176/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat kertoo

Jaakko laihdutti 160 kg ja sai elämänsä takaisin

Jaakko opiskelee lähihoitajaksi

Jaakko on neitsyt.

Kun epäilin , että jaakko ei saa naista, eikä työpaikkaa..minut lytättiin täysin.

Vierailija
177/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se normimies kelpaa sitten, kun on kersat tehty jännän kanssa, ja se on lähtenyt hehkeämmän perään. Lapset kuitenkin tarvitsevat kaikkea, niin tälle kaikelle tarvitaan maksaja.

Huom. Tässä tarinassa mies on työtön., ei ole minkään maksajaksi.

Vierailija
178/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos mies on aidosti komea, tällä voi olla vaikka mitä muita ongelmia, ja naiset silti haluavat pariutua tämän kanssa." 

Pelkällä komeudella ei tee yhtään mitään naismarkkinoilla, ei etenkään silloin, jos miehellä on jotain ongelmia tai niiksi tulkittavia.

Vierailija
179/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hyvännäköinen mies, mutta ikisinkku minäkin oon. Sosiaaliset taidot ei vaan ole hyvät mulla ja mä aina ajaudun kiusallisiin tilanteisiin. Ei myöskään komeudella saada, jos kemiat eivät kohtaa ja näin on usein mulla.

Laihduta 160 kg, niin saat elämäs takas.

Is kertoo:

Jaakko painoi 300 kg ja laihdutti 160 kg.

Jaakko on neitsyt ja opiskelee lähihoitajaksi.

Vierailija
180/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömissäkin on eroja. Jos elämänhallinta puuttuu ja on mielenterveyden tai addiktioiden kanssa ongelmia voi syyttää itseään. Kenen pitäisi hankkia itselleen lisää ongelmia?