Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Tällainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Syy on murheellinen.

Vierailija
03.01.2025 |

Kommentit (235)

Vierailija
141/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat nykyisin miehiltä ihan liikoja ja sitten jos mies erehtyy vaatimaan naiselta edes normaalipainoa tai sitä ettei nainen olisi kovin ruma niin naiset siitä sitten suuttuu koska mies ei saa vaatia. 

Miehiltä vaaditaan päihteettömyyttä, jonkinlaista koulutusta ja työpaikkaa. Aika vaatimattomia vaatimuksia, jotka lähes jokainen pystyy halutessaan täyttämään. 

Naisen arvon taas määrittää ainoastaan syntymässä annetut geenit, koska miehet tulevat aina olemaan ulkonäkökeskeisempiä kuin naiset. Ei auta koulutus tai laihdutus, jos olet sattunut syntymään vähemmän viehättävämmäksi naiseksi. 

Vierailija
142/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erehdyin kerran työttömän vähävaraisen miehen ottamaan. Siinä rytäkässä meinasi lähteä omatkin luottotiedot, kun äijä mm. jätti oman osuutensa vuokrasta maksamatta. Maksoin sen verran isot oppirahat silloin köyhänä opiskelijana, että olen mieluummin sinkku kuin köyhän miehen kanssa :D Toki ei suhde ole rahasta kiinni, en minä nykyistä jättäisi vaikka köyhtyisikin. Mutta hänellä on sen verran paljon rahaa, että pärjäisi varmaan jo loppuikänsä vaikka jäisikin työttömäksi, niin ei ole vaaraa joutua elättäjäksi. Minä en hänen rahojaan halua enkä tarvitse, mutta minulla ei myöskään ole varaa ryhtyä kenenkään elättäjäksi. 

Ja toisaalta kyllä ne miehet deittisovelluksissa sun muissa katosivat, kun olin itse aikanaan työttömänä. Heti kun tuli työasiat puheeksi ja mainitsin olevani toistaiseksi työttömänä niin jo loppui viestittely. Ei se ole pelkästään miesten ongelma.

Tuolla on myös paljon hyvätuloisia ja rikkaitakin sinkkumiehiä. Ihan vaikka mun miehen kaveripiiristä heitä löytyy paljon. Mukavia tyyppejä, jotka eivät vain ole löytäneet sitä oikeaa. Oli tuo omakin mieheni sinkkuna varmaan kymmenisen vuotta ennen kuin me tapasimme, vaikka ei hänessä mitään vikaa ole. Minun onneni toki ettei kukaan häntä aikaisemmin huolinut :D

Mikäänhän ei pakota muuttamaan yhteistalouteen. Tosin jos tykkäät vaikka käydä ravintoloissa/matkoilla jne. niin eihän se onnistu huomattavasti vähävaraisemman kanssa ellet halua olla maksajan roolissa. Jos tykkäät ajanvietteistä jotka eivät maksa mitään niin sitten varallisuuden ei luulis olevan kynnyskysymys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset haloo. "Parisuhde" eli p anosuhde on parittelua, lisääntymistä. Kertokaapa miksi nainen, joka raskautuu, synnyttää, imettää, hoivaa lapsia, jne. ottaisi riesakseen vielä isokokoisen, narsistisen mieslapsen, joka omistelee lapsia, pahimmassa tapauksessa vie heidät äidiltään?

Jos nuo reikäsukat asettuisivat nöyrästi asemaansa huolehtimaan naisesta, jotta nainen voi huolehtia lapsista, niin saattaisi alkaa ääni kellossa muuttumaan. Mutta he vaativat elämää miesvauvana, joka saa käyttää naista hyväkseen rajattomasti s eksiorjana. Miten tällaista edes kehdataan tituleerata "parisuhteeksi"? 

Muutenkin hieman tarkkuutta tuohon termien käyttöön. Juuri tuli vastaan deittiapplikaatiossa "monogaminen sinkkumies" joka kuitenkin jo tekstissään paljastui naimisissa olevaksi polygamistiksi. Eli mies ei ollut monogaminen, eikä sinkku

Älkää esittäkö ja valehdelk

Arvostan, analyyttinen ja järkevä, hyvin perusteltu mielipide. Kuni olisin itse kirjoittanut.

mies

Vierailija
144/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies ei naisille kelpaa. Jännämies kelpaa naisille jos mies on vaan 180 cm pitkä ja komea.

ja alkoholisti?

Yllättävän monelle kelpaisi

Alkoholi kyllä tunnetusti auttaa pariutumista.

Jos sitä osaa käyttää. Absolutistilla on yleensä ongelmia ja juopolla niitä vasta onkin. Kohtuukäyttäjä on rennoin ja paras ihminen.

Olen absolutisti, koska minulla on krooninen migreeni. En tiennytkään, että sitä pidetään noin suuren mittaluokan ongelmana. Itse poistun juhlista hieman ennen sitä kuin ihmiset ovat liian juopuneita. Se ei ole minulle mikään ongelma. 

Vierailija
145/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat nykyisin miehiltä ihan liikoja ja sitten jos mies erehtyy vaatimaan naiselta edes normaalipainoa tai sitä ettei nainen olisi kovin ruma niin naiset siitä sitten suuttuu koska mies ei saa vaatia. 

Miehiltä vaaditaan päihteettömyyttä, jonkinlaista koulutusta ja työpaikkaa. Aika vaatimattomia vaatimuksia, jotka lähes jokainen pystyy halutessaan täyttämään. 

Naisen arvon taas määrittää ainoastaan syntymässä annetut geenit, koska miehet tulevat aina olemaan ulkonäkökeskeisempiä kuin naiset. Ei auta koulutus tai laihdutus, jos olet sattunut syntymään vähemmän viehättävämmäksi naiseksi. 

Oon ollut enemmän ja vähemmän viehättävien naisten kanssa. Ulkonäkö on oikeasti vain yksi pieni osatekijä. Kauneimmastakaan naisesta ei ole iloa jos ei synkkaa laisinkaan

Vierailija
146/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi

Vierailija
147/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sopii olla gentleman naista kohtaan niin flaksia voi käydä vaikkapa tarjoamalla purilaiset lähigrillillä. !! 🤩

Kappale Pelimies kertoo juuri hyvin opettavaisen tarinan.

Vierailija
148/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut enemmän ja vähemmän viehättävien naisten kanssa. Ulkonäkö on oikeasti vain yksi pieni osatekijä. Kauneimmastakaan naisesta ei ole iloa jos ei synkkaa laisinkaan

Yllättävän usein se "kauneus" myös muuttuu ylimielisyydeksi. Ulkonäkö menettää täysin merkityksensä jos ei edes käytöstapoja ole.

Vierailija
149/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä pääse juttua lukemaan mutta oletan kyseessä olevan jollain tavalla se että mies ei huolehdi ulkonäöstään.

Onkin minusta kumma juttu että naisten pitää käyttää tunteja siihen että laittavat itsensä miesten mielestä houkutteleviksi mutta miehen sopii lompsia paikalle likaisissa verkkareissa ja vuoden takaisessa hiustenleikkuussa.

Syynä oli miehen työttömyys tai köyhyys. 

Mutta täälläkin saa aina lukea ettei rahalla ja statuksella ole mitään väliä?

Vierailija
150/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies ei naisille kelpaa. Jännämies kelpaa naisille jos mies on vaan 180 cm pitkä ja komea.

ja alkoholisti?

Yllättävän monelle kelpaisi

Alkoholi kyllä tunnetusti auttaa pariutumista.

Jos sitä osaa käyttää. Absolutistilla on yleensä ongelmia ja juopolla niitä vasta onkin. Kohtuukäyttäjä on rennoin ja paras ihminen.

Olen absolutisti, koska minulla on krooninen migreeni. En tiennytkään, että sitä pidetään noin suuren mittaluokan ongelmana. Itse poistun juhlista hieman ennen sitä kuin ihmiset ovat liian juopuneita. Se ei ole minulle mikään ongelma. 

Kaikki (jonkun mielestä) poikkeava lasketaan ongelmaksi.

Vierailija
151/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys?

T: introvertti

Oon itse introvertti enkä koe käytännössä koskaan oloani yksinäiseksi. Netin välityksellä kirjoittelussa on tarpeeks sosiaalisuutta. Kaupassa käydessä näkee ihan riittävästi muita ihmisiä

Mikä on syy ja mikä seuraus... Usein nörtit kertovat olevansa introvertteja, jotka eivät tarvitse ihmisiä ympärilleen.

No ihmiset on yleisesti ottaen aika ikäviä. Kun on ihmisten kanssa tekemisissä vain netin välityksellä ei ole velvollisuuksia sen suhteen että täytyisi olla ihmisen seurassa sillonkin kun ei huvita. Sinällään jos jonkun sielunkumppanin tapais niin mikäs sellaisen kanssa olis ollessa, tosin vuosi vuodelta mitä vanhe

Juuri siksi, koska vietät aikaa kotona ruutujen äärellä. Jos sinulla ei olisi kotona yhtään ruutua, mitä tuijottaa, niin mitä tekisit elämässäsi?

Vierailija
152/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä pääse juttua lukemaan mutta oletan kyseessä olevan jollain tavalla se että mies ei huolehdi ulkonäöstään.

Onkin minusta kumma juttu että naisten pitää käyttää tunteja siihen että laittavat itsensä miesten mielestä houkutteleviksi mutta miehen sopii lompsia paikalle likaisissa verkkareissa ja vuoden takaisessa hiustenleikkuussa.

Syynä oli miehen työttömyys tai köyhyys. 

Mutta täälläkin saa aina lukea ettei rahalla ja statuksella ole mitään väliä?

Ei olekaan...kunnes onkin se ainoa, millä oikeasti on väliä...

Vierailija
153/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus, itsestään huolehtiminen, taloudellinen vakaus, hyvä ammatti. Tietysti osaa pukeutua  siisti, harrastaa liikuntaa,siinä ne tärkeimmät 

Vierailija
154/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön rahaton ei huolehdi itsestään, alkoholi, tupakointi ei juokse naiset perässä 😂 😂 😂 

Vierailija
155/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin odotan naiselta sitä, että edes itsensä elättää.

Vierailija
156/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus, itsestään huolehtiminen, taloudellinen vakaus, hyvä ammatti. Tietysti osaa pukeutua  siisti, harrastaa liikuntaa,siinä ne tärkeimmät 

Vasta loppuun laitoit sen tärkeimmän, että lihasmassa on selkeästi näkyvillä ja rasvaa on vähän. Mites pituus ja hiukset?

Vierailija
157/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys?

T: introvertti

Oon itse introvertti enkä koe käytännössä koskaan oloani yksinäiseksi. Netin välityksellä kirjoittelussa on tarpeeks sosiaalisuutta. Kaupassa käydessä näkee ihan riittävästi muita ihmisiä

Mikä on syy ja mikä seuraus... Usein nörtit kertovat olevansa introvertteja, jotka eivät tarvitse ihmisiä ympärilleen.

No ihmiset on yleisesti ottaen aika ikäviä. Kun on ihmisten kanssa tekemisissä vain netin välityksellä ei ole velvollisuuksia sen suhteen että täytyisi olla ihmisen seurassa sillonkin kun ei huvita. Sinällään jos jonkun sielunkumppanin tapais niin mikäs sellaisen k

Juuri siksi, koska vietät aikaa kotona ruutujen äärellä. Jos sinulla ei olisi kotona yhtään ruutua, mitä tuijottaa, niin mitä tekisit elämässäsi?

Niin jos kellään ei ois ruutuja? No sitten elettäs ihan erilaista maailmaa. Tykkäsin vielä joskus nuorempana lähteä vaikka baariin mutta sielläkin ihmiset vaan nykysin hiplaa puhelimiansa

Vierailija
158/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön rahaton ei huolehdi itsestään, alkoholi, tupakointi ei juokse naiset perässä 😂 😂 😂 

Täysin ylivedetty hymiöiden käyttö...

Vierailija
159/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin jos kellään ei ois ruutuja? No sitten elettäs ihan erilaista maailmaa. Tykkäsin vielä joskus nuorempana lähteä vaikka baariin mutta sielläkin ihmiset vaan nykysin hiplaa puhelimiansa"

Eli jäät kotiin hiplaamaan sitä ruutua. Ja ihmettelet ettei kumppania löydy.

Vierailija
160/235 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kiltti ja huomaavainen sellainen, joka avasi ovet, kuunteli tarkkaan ja muisti pienet yksityiskohdat. Hän uskoi, että kohtelemalla naisia kunnioittavasti ja lempeästi hän löytäisi jonkun, joka arvostaisi häntä sellaisena kuin hän oli.

Mutta treffit kerta toisensa jälkeen päättyivät samaan lopputulokseen. "Olet mukava, mutta et vain tunnu oikealta," nainen sanoi usein hymyillen, ennen kuin jatkoi etsimään jotain "erilaista". Mies huomasi, että monet naiset kaipaavat jännitystä, karismaa tai statusta asioita, joita hän ei osannut tarjota. Hänen rauhallisuutensa ja tavallisuutensa jäivät varjoon niiden miesten rinnalla, jotka osasivat hurmata itsevarmuudellaan tai hohdokkailla tarinoillaan.

Mies mietti usein, oliko hänen kiltteytensä virhe. Tuntui kuin naiset etsisivät enemmän unelmaa kuin ihmistä jotakuta, joka vastaisi heidän mielikuviinsa täydellisestä kumppanista. Hän ei sopinut siihen kuvaan, vaikka sydämessään ties

Taas tämä tarina. Mä oon ujo nainen ja tollanen mies olisi unelma.