IL: Tällainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Syy on murheellinen.
Eli ostaa uudet sukat niin kelpais?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2b111310-ba0a-4a5c-9467-e4e4956ebda1
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies ei naisille kelpaa. Jännämies kelpaa naisille jos mies on vaan 180 cm pitkä ja komea.
ja alkoholisti?
Yllättävän monelle kelpaisi
Alkoholi kyllä tunnetusti auttaa pariutumista.
Vierailija kirjoitti:
Tiivistettynä: pienituloiset ja työttömät miehet eivät pariudu. Vastaavasti naisella edellemainitut asiat vaikuttavat pariutumiseen huomattavasti vähemmän.
Tätä "tasa-arvoa" ei tietenkään yksikään nainen kannata. Rusinat pullasta. Ja se pullakin pitäisi hänelle ostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehelle parinvalinta on aivan eri asia kuin naiselle. Iso osa miehistä ei voi valita koskaan itselleen "juuri sopivaa, minulle unelmallista kumppania", vaan on otettava se, jonka omilla kyvyillä, taidoilla, ulkonäöllä, iällä ja varallisuudella jne voi saada. Ja totta kai, mieskin voi olla yksin, mutta monelle miehelle se on mahdoton ajatus, jos edes joku on saatavilla vierelle. Ikävä kyllä nämä alimman korin miehet sitten saavat näitä mielenterveyden haasteista kärsiviä naisia, joita on helppo hyväksikäyttää. Mies ja nainen ovat parisuhderintamalla täysin eri asemassa, vaikka molemmille sukupuolille onkin tarjolla omat haasteensa.
Mikä siinä yksin olemisessa on oikeasti niin kamalaa. En ymmärrä
Yksinäisyys?
T: introvertti
Vierailija kirjoitti:
Tiivistettynä: pienituloiset ja työttömät miehet eivät pariudu. Vastaavasti naisella edellemainitut asiat vaikuttavat pariutumiseen huomattavasti vähemmän.
Se on ihan luonnollista. Miehelle nainen on lähinnä palvelija ja kotitalouskone. Miehellä ei ole juurikaan mitään muuta tekemistä kuin käydä töissä, koska miehille maksettaan isompaa palkkaa kuin naisille, miehen työssäkäynti vaikuttaa taloudellisesti lasten elatuskykyyn. Se olisi eri asia, jos se työtön mies hoitaisi kodin ja lapset, pyykkäisi, kävisi kaupassa ja tekisi ruuat, ja huolehtisi kaiken mitä nainen yleensä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä "tasa-arvoa" ei tietenkään yksikään nainen kannata. Rusinat pullasta. Ja se pullakin pitäisi hänelle ostaa...
Pariutumisessa ei ole eikä tarvitse olla tasa-arvoa. Jokainen saa tehdä valinnat pariutumisen suhteen ihan omasta näkökannastaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys?
Oon itse introvertti enkä koe käytännössä koskaan oloani yksinäiseksi. Netin välityksellä kirjoittelussa on tarpeeks sosiaalisuutta. Kaupassa käydessä näkee ihan riittävästi muita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan luonnollista. Miehelle nainen on lähinnä palvelija ja kotitalouskone. Miehellä ei ole juurikaan mitään muuta tekemistä kuin käydä töissä, koska miehille maksettaan isompaa palkkaa kuin naisille, miehen työssäkäynti vaikuttaa taloudellisesti lasten elatuskykyyn. Se olisi eri asia, jos se työtön mies hoitaisi kodin ja lapset, pyykkäisi, kävisi kaupassa ja tekisi ruuat, ja huolehtisi kaiken mitä nainen yleensä tekee.
Itse vielä sillon kun seurustelin hain naisesta varmaan ensisijaisesti kumppania ja seuraa. Tuo mitä sanot yhteisen kotitalouden dynamiikasta lienee kyllä totta, yhden kerran erehdyin naisen kanssa yhteen muuttamaan eikä homma toiminut laisinkaan. Jos joskus vielä suhteeseen eksyn lienee fiksuinta että molemmilla on omat asunnot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutumisessa ei ole eikä tarvitse olla tasa-arvoa. Jokainen saa tehdä valinnat pariutumisen suhteen ihan omasta näkökannastaan.
Juuri näin. Tasa-arvosta valittaminen onkin siis vain keino kerätä jatkuvasti lisää oikeuksia ilman velvollisuuksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys?
Oon itse introvertti enkä koe käytännössä koskaan oloani yksinäiseksi. Netin välityksellä kirjoittelussa on tarpeeks sosiaalisuutta. Kaupassa käydessä näkee ihan riittävästi muita ihmisiä
Itselläni muuta sosiaalisuutta on tarpeeksi ja siihen toki riittää vähäinenkin annostus, mutta kumppanin puute aiheuttaa yksinäisyyttä. Yksinolo on mukavaa, mutta yksinäisyys ei.
sama
Vierailija kirjoitti:
Miehen sopii olla gentleman naista kohtaan niin flaksia voi käydä vaikkapa tarjoamalla purilaiset lähigrillillä. !! 🤩
Kiitos feminismin, osta itse purilaisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys?
Itselläni muuta sosiaalisuutta on tarpeeksi ja siihen toki riittää vähäinenkin annostus, mutta kumppanin puute aiheuttaa yksinäisyyttä. Yksinolo on mukavaa, mutta yksinäisyys ei.
sama
Niin eli kaipaat jotain läheisyyttä/seksiä/hyväksyntää/mitä lie parisuhde nyt tuokaan. Kyllähän nuo asiat tällein anonyymisti kirjotellessa vois ihan sanottaakkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sopii olla gentleman naista kohtaan niin flaksia voi käydä vaikkapa tarjoamalla purilaiset lähigrillillä. !! 🤩
Eihän naiselle saa edes puhua enää. Hän saattaa kokea sen ahdistavana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ihmettele jos perus palstailijan lähestymisyritykset aiheuttaa ahdistuksen tunnetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys?
Mikä on syy ja mikä seuraus... Usein nörtit kertovat olevansa introvertteja, jotka eivät tarvitse ihmisiä ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies ei naisille kelpaa. Jännämies kelpaa naisille jos mies on vaan 180 cm pitkä ja komea.
ja alkoholisti?
Jos sitä osaa käyttää. Absolutistilla on yleensä ongelmia ja juopolla niitä vasta onkin. Kohtuukäyttäjä on rennoin ja paras ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys?
Mikä on syy ja mikä seuraus... Usein nörtit kertovat olevansa introvertteja, jotka eivät tarvitse ihmisiä ympärilleen.
No ihmiset on yleisesti ottaen aika ikäviä. Kun on ihmisten kanssa tekemisissä vain netin välityksellä ei ole velvollisuuksia sen suhteen että täytyisi olla ihmisen seurassa sillonkin kun ei huvita. Sinällään jos jonkun sielunkumppanin tapais niin mikäs sellaisen kanssa olis ollessa, tosin vuosi vuodelta mitä vanhemmaksi tulee niin usko mihinkään sielunkumppanuuden olemassaoloon vaan vähenee ja vähenee
Minä erehdyin kerran työttömän vähävaraisen miehen ottamaan. Siinä rytäkässä meinasi lähteä omatkin luottotiedot, kun äijä mm. jätti oman osuutensa vuokrasta maksamatta. Maksoin sen verran isot oppirahat silloin köyhänä opiskelijana, että olen mieluummin sinkku kuin köyhän miehen kanssa :D Toki ei suhde ole rahasta kiinni, en minä nykyistä jättäisi vaikka köyhtyisikin. Mutta hänellä on sen verran paljon rahaa, että pärjäisi varmaan jo loppuikänsä vaikka jäisikin työttömäksi, niin ei ole vaaraa joutua elättäjäksi. Minä en hänen rahojaan halua enkä tarvitse, mutta minulla ei myöskään ole varaa ryhtyä kenenkään elättäjäksi.
Ja toisaalta kyllä ne miehet deittisovelluksissa sun muissa katosivat, kun olin itse aikanaan työttömänä. Heti kun tuli työasiat puheeksi ja mainitsin olevani toistaiseksi työttömänä niin jo loppui viestittely. Ei se ole pelkästään miesten ongelma.
Tuolla on myös paljon hyvätuloisia ja rikkaitakin sinkkumiehiä. Ihan vaikka mun miehen kaveripiiristä heitä löytyy paljon. Mukavia tyyppejä, jotka eivät vain ole löytäneet sitä oikeaa. Oli tuo omakin mieheni sinkkuna varmaan kymmenisen vuotta ennen kuin me tapasimme, vaikka ei hänessä mitään vikaa ole. Minun onneni toki ettei kukaan häntä aikaisemmin huolinut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ihmettele jos perus palstailijan lähestymisyritykset aiheuttaa ahdistuksen tunnetta
"Peruspalstailija". Hauska.
T. Sama
Ps. Naisvaltaisella alalla vakiduunissa oleva mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja alkoholisti?
Jos sitä osaa käyttää. Absolutistilla on yleensä ongelmia ja juopolla niitä vasta onkin. Kohtuukäyttäjä on rennoin ja paras ihminen.
Minkälaisia ongelmia absolutistilla mielestäsi on?