Hyvä huulirasva joka auttaisi kuiviin huuliin?
Monenlaista oon kokeillut, mutta vaikutus on useimmiten päinvastainen.
olen miettinyt 8 hour huulirasvaa onkohan hyvä?
Kommentit (71)
Syö jotain vitamiineja niin ei tarvitse laittaa huulirasvaa.
Mullakin ollut kymmeniä vuosia sama ongelma, eikä mikään ole kovin hyvin auttanut. Kortisoonivoide ehkä, mutta ei sitä voi pitkään käyttää. Sitten tilanne palautuu.
Decubal lips and dry spots balm. Tämän kun löysin, en ole muuta enää harkinnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Syö jotain vitamiineja niin ei tarvitse laittaa huulirasvaa.
Mitä vitamiineja sulla oli mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Decubal lips and dry spots balm. Tämän kun löysin, en ole muuta enää harkinnutkaan.
Ei auttanut mulla.
Vitalis.
Laitat runsaasti aamulla ja hierot sen huuliin. Pysyy tunteja, erittäin riittoisa ja halpa. Parissa päivässä huikea muutos.
Vierailija kirjoitti:
O'Keefe.
Ei auttanut minulla yhtään.
Mitä enemmän käytät, sitä enemmän niitä tarvitset. Kokeile olla ilman - riittävän kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän käytät, sitä enemmän niitä tarvitset. Kokeile olla ilman - riittävän kauan.
Tätäkin on kokeiltu kymmenien vuosien kuluessa, joskus pakon edessä. Huulet muuttuvat liuskottuneeksi nahaksi.
Carmex, se alkuperäinen purkki. Mikään muu ei vaan toimi.
Blustex Med Plus tai joku vastaava, se sininen purkki, on melkein yhtä hyvää.
Olen kokeillut kaikki mitä kaupasta löytyy, mutta näihin palaan aina.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
La Roche-Posay Cicaplast huulivoide apteekista.
Mulla oli niin kovat odotukset tälle, kun tätä on kehuttu. Mutta kun ei! Ei vaan toiminut yhtään :(
🇺🇦🇮🇱
Blistex sensitive on siitä kiva, että se on ihan mauton ja hajuton. Vähän sellainen vaseliinimainen. Ja halpa.
Se joku perinteinen Blistex on ihan kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Vitalis.
Laitat runsaasti aamulla ja hierot sen huuliin. Pysyy tunteja, erittäin riittoisa ja halpa. Parissa päivässä huikea muutos.
Vitalista ois ihana käyttää, mutta parabeenien takia on jääny kauppaan. Suuhuni en ainakaan laittais.
Vierailija kirjoitti:
Blistex sensitive on siitä kiva, että se on ihan mauton ja hajuton. Vähän sellainen vaseliinimainen. Ja halpa.
Se joku perinteinen Blistex on ihan kauheeta.
Blistexillä on hyvä se perinteinen purkki ja sininen purkki ja juurikin tuo sensitive. Muut ihan kauheita.
🇺🇦🇮🇱
Kiitos, onpa paljon suosituksia. Pitääpä käydä läpi yks kerrallaan, montaa on toki jo kokeiltukin.
Carles classic kirveltää, kun laitan yöksi, niin kihelmöi niin ärsyttävästi ylähuulessa, että on pakko pyyhkäistä pois. Edullisen hinnan vuoksi hankin, mutta ei näköjään sovi minulle.
Käytän vain luonnonkosmetiikkaa, koska ne ovat tehokkaampia ja eivät sisällä mm. hormonihäiriköitä. Suosittelisin kookosrasvaa. Sitä saa ison törpön edullisesti ja sopii myös hiusten ja päänahan hoitoon. Minun tyttäreni käyttää sitä säännöllisesti kuivien hiuslatvojen hoitoon.