Hyvä huulirasva joka auttaisi kuiviin huuliin?
Monenlaista oon kokeillut, mutta vaikutus on useimmiten päinvastainen.
olen miettinyt 8 hour huulirasvaa onkohan hyvä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
O'Keefe.
Ei ole tuollaista olemassakaan
O'Keeffe's
Itse ole mieltynyt kelaisessa metallipurkissa myytävään vaseliiniin. Laitan harvemmin kuin aiemmin erilaisia huulirasvoja käyttäessä. Lisäksi huolehdin riittävästi juomisesta pitkin päivää.
Huulten kroonistuneen tulehduksen seurauksena valkovaseliini on ollut ainoa toimiva vaihtoehto. Mm. mehiläisvahapohjainen huulivoide, puhdas lanoliini ja apteekin huulivoiteet Bevita R:stä Eucerinin Aquaphoriin pahentavat tulehdusreaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vain luonnonkosmetiikkaa, koska ne ovat tehokkaampia ja eivät sisällä mm. hormonihäiriköitä. Suosittelisin kookosrasvaa. Sitä saa ison törpön edullisesti ja sopii myös hiusten ja päänahan hoitoon. Minun tyttäreni käyttää sitä säännöllisesti kuivien hiuslatvojen hoitoon.
Ei läheskään kaikki synteettinen kosmetiikka kyllä sisällä hormonihäiriköitä, ja tuo väite että luonnonkosmetiikka olisi tehokkaampaa on täysin hatusta vedetty. Käytän itse menestyksekkäästi sekä synteettistä että luonnonkosmetiikkaa. Elämäni ainoan allergisen kosketusihottuman olen saanut yhdestä luonnonkosmetiikkaa olevasta kasvovoiteesta.
Huulirasva on käyttökelpoista monessakin mielessä.T:Therese J. ja FIS.
Vierailija kirjoitti:
Carmex. En ole vuosiin käyttänyt muuta, miehelläni sama juttu. Pari kolme kertaa päivässä kun lisää niin riittää.
Onks tämä se mikä haisee ja maistuu pahalta?
Vierailija kirjoitti:
Lanoliini!
Niin tai sitten ihan oikea puhdistettu villarasva.
Liontaistuotekaupoissa monia erilaisia. Ennen Lidl myi tosi hyvää luonnonrasvaa, mutta nyt loppu sieltä kuten Tokmanniltakin.
Suupielen halkeamiin b-vitamiini pitoista ruokaa kuten real leipä, liha tms. Purkista ei juurikaan auta.
Se rasva mitä rinssi harry hieroo pee nikseensä.