Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, joiden seurassa kaikkien pitää varoa?

Vierailija
02.01.2025 |

Ai että, minä tunnen. On kuin lasien päällä kävelisi vai miten sitä sanotaan. Monen kanssa ollaan ihmetelty ja kauhisteltu. Niin hankala ihminen. Ja esittää vielä että sillä on ystäviäkin. Vaikka ei meilläkään ole. Ai että! En vain tajua. Eikä sille mitään kärsi sanoa. Onko muilla lähipiirissä tällaisia?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että ap sai nopean ja ytimekkään opetuksen avautumisestaan...

Niinpä. Kuvitteli varmaan että saisi täälläkin vastakaikua juorumyllyynsä. 🦨

Vierailija
42/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla aloittaja muuta elämää kuin ihmetellä ja kauhistella toisten tekemisiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esitin yhelle naiselle tahaltteen tässä hiljattain hankalaa, jotta pääsen siitä äkkiä eroon. Ei tarvinut onneksi vääntää kuin pari pitkää ja saivartelevaa viestiä. Tiedä vaikka olisi sama henkilö tämä aloittaja. Vaikuttaa ainakin yhtä hehkeältä, hehheh..

Vierailija
44/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä esitin yhelle naiselle tahaltteen tässä hiljattain hankalaa, jotta pääsen siitä äkkiä eroon. Ei tarvinut onneksi vääntää kuin pari pitkää ja saivartelevaa viestiä. Tiedä vaikka olisi sama henkilö tämä aloittaja. Vaikuttaa ainakin yhtä hehkeältä, hehheh..

Tiiän tunteen ja tehny samat. Kauheelta se tuntuu mutta on nopee tie onneen.

Vierailija
45/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressiherkkiä ja vaikeasti persoonallisuushäiriöisiä on tullut vastaan. Silloin ei auta kuin katkaista kaikki siteet toiseen heti alkuun eikä ihmetellä kenenkään kanssa.

Joo vetävät pilleriä naamaan ja viiltelevät ranteitaan. Mun exä oli sellainen ja lopulta "jätti" mut kun en ollut tarpeeksi "hyödyllinen" 🤢🤮 olin niin sokea

Et ollut hyödyllinen? No teilläpä oli ihana suhde. Kauanko kesti ja jäikö traumoja?

Vierailija
46/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiän tunteen ja tehny samat. Kauheelta se tuntuu mutta on nopee tie onneen.

Oho, muitakin. Mäkin saatan joskus tahallaan käyttäytyä huonosti jos haluan joko eroon jostakusta tai jos haluan että tämä tukkii turpansa. 😳 On ollut tapauksia että aina saa kuulla samaa jankkausta ja häiriköintiä kerta toisensa jälkeen ja asiallinen pyyntö lopettaa ei auta. 

Vierailija
47/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen halunnut pisteen jollekin tilanteelle ja se on eskaloitunut myös jotensakin töksähtäen. Tai olen halunnut tappaa jonkun ihmisen kiinnostuksen itseeni. 

Vierailija
48/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorukellot ne jaksaa kalkattaa. 

Vierailija
49/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihme miten tyhjäpäiset ihmiset jaksaa päivitellä muiden asioita. Vähemmästäkin menee hermo. "sanoiko se niin, mitä se sanoi kun sanoit niin ja näin,millainen ilme sillä oli siinä ja tässä tilanteessa,miltä ääni kuulosti,hui oliko se todella sitä mieltä,voi ihme oliko sillä nyt punaiset sukat.."

Vierailija
50/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihme miten tyhjäpäiset ihmiset jaksaa päivitellä muiden asioita. Vähemmästäkin menee hermo. "sanoiko se niin, mitä se sanoi kun sanoit niin ja näin,millainen ilme sillä oli siinä ja tässä tilanteessa,miltä ääni kuulosti,hui oliko se todella sitä mieltä,voi ihme oliko sillä nyt punaiset sukat.."

Ei kai nyt oikeasti joku tollaisia jauha?!

Vierailija
51/62 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esittää vielä että sillä on ystäviäkin" paljasti viimeistään että aloittaja on itse se mätäpaise ja kateellinen jollekulle jolla ilmeisesti on oikeita ystäviä. Taisit menettää hyvän kaverin omalla käytökselläsi ja aloit haukkumaan siitä selän takana. Noloa.

Vierailija
52/62 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 mikä ketju kiusaaja aloitus ap hae apua päällesi

Vierailija
53/62 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Nyt tunnen.

Vierailija
54/62 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tällanen ystävä joskus 25v sitten. Osasi olla ihan hauskakin, meillä oli sama harrastuskin joten juttu riitti ja oltiin joskus paljonkin tekemisissä. Mutta hän oli mieleltään hyvin ailahteleva ja oikukas, häntä piti käsitellä jotenkin silkkihansikkain, jos ei aina niin hyvin usein. Se oli melko rasittavaa ja poikkeuksellista muihin verattuna. Sitten tuli esiin piirteitä joista en pidä, hän oli niin kateellinen minulle tuossa harrastuksessa menestymisestä että alkoi jopa shabotoimaan tiettyjä juttuja, kohdisti ihan silkkaa raivoa lemmikkiäni kohtaan, vähätteli minua ja lemmikkiäni, haukkui takanapäin jne. Siten hänestä tuli hyvin ylimilinen ja myöhemmin alkoi näkyä alkoholisoitumista (tähän oli voimakas sukurasite). Varakas, koulutettu mies sai tarpeekseen ja heitti sen pellolle, sitten alkoi alamäki, alkoholi vei suuren osan vapaa-ajasta ja korjaussarja oli tarpeen heti aamusta. Tämän myötä persoona muuttui kuten myös koko olemes ja ulkoinen habitus niin, että oli aika siirtyä syrjään tämän henkilön elämästä. 

Mutta näin se menee, samassa ihmisessä voi olla useita persoonia, mukava/hauska tai hankala/ilkeä.

Vierailija
55/62 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on ilkein ja häijyin koskaan täällä näkemistäni. Todella pelottavaa, että joku hautoo noin valtaisaa vihaa sisällään vain siksi, ettei itse pahantahtoisen luontonsa johdosta omista ystäviä toisin kuin mitä todennäköisimmin "vihansa" kohde. Tuli ihan fyysisesti huono olo tästä. Minusta ap antaa kuvan ihmisestä, jolla psyykessään hyvin paljon käsittelemättämiä asioita, ennenkaikkea patoutumia ja tunnelukkoja. Empatia oikein loistaa poissaolollaan. 

Vierailija
56/62 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esittää vielä että sillä on ystäviäkin" paljasti viimeistään että aloittaja on itse se mätäpaise ja kateellinen jollekulle jolla ilmeisesti on oikeita ystäviä. Taisit menettää hyvän kaverin omalla käytökselläsi ja aloit haukkumaan siitä selän takana. Noloa.

Sen kuvan tuosta aloittajan sanankäytöstä heti saa. Onko kateus ystävistä tai kohteen ammatillisesta menestyksestä? Palkankorotus meni Ap-n kollegalle? Seksuaalinen yksipuolinen ihastus haukkujen saajaan? Entinen puoliso, oman lapsen puoliso jäänyt pettämisestä kiinni? Itse paljastunut vilpillisyydestä vaimolleen tai miehelleen? Joku tuon Ap:n silmittömän vihan syy on oltava. 

Vierailija
57/62 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ap vaikuttaa ihanalta ihmiseltä. Not.

Vierailija
58/62 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän. Ja kaikki ylistävät häntä jatkuvasti, miten auttavainen ja ymmärtäväinen superihminen hän on. Ja todellisuudessa hänellä menee varmaan kymmeniä ihmissuhteita vuosittain romukoppaan, kun joku on sanonut hiemankin väärin. Hänen seurassaan tulee monesti vaivautunut ja painostava olo.

Vierailija
59/62 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedän. Ja kaikki ylistävät häntä jatkuvasti, miten auttavainen ja ymmärtäväinen superihminen hän on. Ja todellisuudessa hänellä menee varmaan kymmeniä ihmissuhteita vuosittain romukoppaan, kun joku on sanonut hiemankin väärin. Hänen seurassaan tulee monesti vaivautunut ja painostava olo.

Narsisti? 

Vierailija
60/62 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt oikeasti joku tollaisia jauha?!

Tietäisitpä vaan mitä uskomattomia spekulointeja ja mielikuvituksellisia utopioita jotkut kehittelee muiden ympärille. Se on kuin jotain rinnakkaistodellisuutta. Toki tätä harrastaa vain tavallista häiriintyneemmät ihmiset joilla ei ole mitään omaa elämän sisältöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme