Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, joiden seurassa kaikkien pitää varoa?

Vierailija
02.01.2025 |

Ai että, minä tunnen. On kuin lasien päällä kävelisi vai miten sitä sanotaan. Monen kanssa ollaan ihmetelty ja kauhisteltu. Niin hankala ihminen. Ja esittää vielä että sillä on ystäviäkin. Vaikka ei meilläkään ole. Ai että! En vain tajua. Eikä sille mitään kärsi sanoa. Onko muilla lähipiirissä tällaisia?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Heidän on syytäkin varoa jotka ovat tehneet minulle pahaa ja ovat kieroja selkäni takana. 

Vierailija
22/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siis teillä päivittelijöillä ei ole ystäviä? No ehkä se syy löytyy peilistä? Itse en ryhdy sellaisten ihmisten ystäväksi joiden huomaan juoruavan muiden asioista. Sellaisiin ei voi luottaa. Siksipä juoruakan toinen paras kaveri on toinen juoruakka. Muut ei niitä jaksa. 

Kiinnitin huomion samaan lauseeseen aloituksessa. Trolli tai sitten juuri joku luuserijuoruaja joka syystä tai toisesta vihaa kohdettaan. Toksista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurassa pitää varoa? Siis onko se joku väkivaltainen ihminen? Miksi te häntä ihmettelette ettekä auta ja avaudut täälläkin hänestä? Jokin ei nyt täsmää ap.

Mahtaisiko ap tarkoittaa sellaisia, jotka suuttuvat ja loukkaantuvat puolesta sanasta. Itse tiedän parikin sellaista ihmistä, joiden seurassa joutuu varomaan sanomisiaan ja tekemisiään jatkuvasti, jottei suututa tai loukkaa, kun toinen ottaa kaikesta itseensä. He eivät ole väkivaltaisia, mutta äärimmäisen rasittavia suututettuina.

Vierailija
24/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Tai no... taloyhtiömme juorurinkiläisten mielestä. Lähti siitä, että yksi päätekijä alkoi levittää minusta hyvin mielikuvituksellisia juoruja, joilla ei siis mitään totuuspohjaa. Hän oli vain kuullut pari puheluani, kun olin unohtanut parvekkeen oven auki ja sitten alkoi itsenäisesti vähällä älyllään kuvitella mistä puhutaan  - ja pieleenhän päättely meni. Vuosien varrella maineeni on toki kasvanut, koska jokainen tietää rikkinäisen puhelimen idean... Minulla onkin aikamoisen hankalan ihmisen maine tämän juoruringin ihmisten mielessä ja huomaan sen aina, kun ollaan tekemisissä vaikka talkoiden yhteydessä.

Toisinaan sitten jotkut, jotka ovat henk-koht- minuun tutustuneet, ovat spontaanisti ja vähän vahingossa möläyttäneet minulle tyyliin "voi vitsi, sä et oo yhtään sellainen mitä nuo yhdet puhuu! sähän oot tosi kiva ihminen!"

Mutta joo :) En ole viitsinyt alkaa oikomaan tuon juoruringin juoruja (pidä ystävät lähellä, mutta vihamiehet sitäkin lähempänä, eikös niin sanota). Olen minä niiden mielestä kuitenkin aikamoinen miestennielijä, hitonmoisen rikas, polyamorinen ja olen vissiin abortinkin tehnyt tässä vähän aikaa sitten ja sairastanut sukupuolitaudin ja haastanut ihmisiä oikeuteen (tämä pohjautui siihen, että sain kerran paksun kirjeen oikeudelta. Siellä oli yhdet sopimuspaperit, jotka oikeus oli vahvistanut liittyen erääseen työprojektiin ja toki sitten tuo jurourinkiläinen oli nähnyt sen kirjeen ja veti siitäkin omat päätelmänäs ja nekin meni pieleen ;D)  ja tottakai myös minulla on luvattomia valvontakameroita ovessani ja parvekkeellani, sekä mikrofoneja ja niiden avulla kerään tietoa, jotta voin tehdä lisää rikosilmoituksia.  Jos minulla olisi enemmän vapaa-aikaa, niin varmaan nää kaikki painaisi mieltä, mutta en nyt oikeasti jaksa...

ja onhan tästä hyviäkin puolia. Esim. jos taloyhtiön kokouksessa ilmoitan, että jatkossa haluaisin, että minulle on aina varattu pyykkitupa maanantaisin ja lauantaisin klo 10-13, niin kukaan ei uskalla sanoa vastaan :D

Vierailija
25/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä ap. 

Vierailija
26/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:llä ei oo kirjoituksen mukaan ystäviä, mutta juoru-/spekulaatiokavereita riittää. Red flag. Oisko peiliin katsomisen paikka?

Vierailija
27/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä luettuna. Aloittaja on kateellinen kun sillä hankalallakin ihmisellä on ystäviä mutta hänellä ja juorukavereilla ei? 

Vierailija
28/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ap:llä ei oo kirjoituksen mukaan ystäviä, mutta juoru-/spekulaatiokavereita riittää. Red flag. Oisko peiliin katsomisen paikka?

Jep. Ap on ilkeä luuseri. 

Vierailija
29/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varoa siksi, että loukkaantuvat kaikesta. Ja suuttuvat ja vaativat. 

Kuka ei suuttuisi aapeen kaltaisen seurassa ja vaatisi selitystä kamalalle käytökselle?

Vierailija
30/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä tuntuu nykyään että kaikkien nuorten ihmisten kanssa. On kiellettyjä termejä, on kiellettyjä emojeja. Eikä niissä kaikissa pysy perillä. Ihan vahingossakin saattaa ajatuksissaan sanoa jotain paheksuttavaa ja kiellettyä. Esim. vaikka että "Tykkään virkata molemmille sukupuolille sopivia neuleita" JAIKS!!!!!...Molempia viittaa kahteen ja sukupuolia olikin enemmän kuin kaksi. Pitäis muistaa sanoa, että kaikille sukupuolille vai sittenkin sukupuolineutraaleja. Paitsi että niin ei voi sanoa, jos olenkin virkannut vaaleanpunaista. Oikeastaan se vaalenapunaisen virkkaaminenkin on loukkaavaa. Pitää piilottaa ettei kukaan näe. En oikein uskalla puhua enää keski-ikäisenä nuoremmille mitään. 

Vierailija
31/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että ap sai nopean ja ytimekkään opetuksen avautumisestaan...

Vierailija
32/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestä tuntuu nykyään että kaikkien nuorten ihmisten kanssa. On kiellettyjä termejä, on kiellettyjä emojeja. Eikä niissä kaikissa pysy perillä. Ihan vahingossakin saattaa ajatuksissaan sanoa jotain paheksuttavaa ja kiellettyä. Esim. vaikka että "Tykkään virkata molemmille sukupuolille sopivia neuleita" JAIKS!!!!!...Molempia viittaa kahteen ja sukupuolia olikin enemmän kuin kaksi. Pitäis muistaa sanoa, että kaikille sukupuolille vai sittenkin sukupuolineutraaleja. Paitsi että niin ei voi sanoa, jos olenkin virkannut vaaleanpunaista. Oikeastaan se vaalenapunaisen virkkaaminenkin on loukkaavaa. Pitää piilottaa ettei kukaan näe. En oikein uskalla puhua enää keski-ikäisenä nuoremmille mitään. 

En itse koskaan muista mikä se oli se hymyemoji, joka tarkoittikin nuorista vittuilua, niin en uskalla käyttää nykyään hymyemojeja ollenkaan. En oikeastaan oikein muitakaan emojeja, kun niillä kaikilla taitaa olla jo eri merkitys kuin 10 vuotta sitten. Joka viikko varmaan vaihtuu ne merkitykset.

Vierailija
33/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, miniä! Varovasti kysyin mitä nyt tekee kun ei vaikuta töissäkään käyvän ja alkoi huutaa ettei mitään. herranjumala miten säikähdin. aiemminkin on pitänyt häntä kohdella kuin silkkihansikkain, uskalsin kysyä pitäisikö vauvalle pukea lisää vaatetta kun on kylmä niin mikä murhaava katse tuli. En uskalla enää sanoa mitään vaan kaikki kävelee hänenkin ympärillä kuin munan kuorilla, milloin taas mistäkin ystävällisestä neuvosta ja sanasta alkaa tiuskiminen ja itku silmässä saa muut pahimmillaan olla!

Vierailija
34/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo nyt ainakin.

Vierailija
35/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, joo ja siihennauttaa erilaiset rajat ja riittävä etäisyys. Minulla ei ole mitään asiaa heille ja olen päättänyt, ettei heilläkään minulle. En tarvitse minkäänlaisia kohtaamisia tällaisten kanssa, on täysin heidän oma ongelmansa, jos pyrkivät iholle ja siitä seuraa push back. Alkaisi olla pikkuhiljaa jo aika oppia, mutta kun haasteeksi muodostuu näillä juuri se ällin puute. No, ei auta, apinakin tarvitsee oppiakseen useita toistoja.

Vierailija
36/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nimi ja juoruillaan siitä tyypistä täällä kaikkien vapaaehtoisten kieroilijoitten kanssa yhdessä!

Vierailija
37/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuo mieleeni entisen työpaikkakiusaajani. Olen kilttinä mutta vähän erikoisena ihmisenä helppo kohde tuollaisille. Ensin alkaa perättömät valheet selän takana ja ihmiset into piukeana kuuntelevat niitä ja sitten vihjailevat uhrille tai alkavat kartella ja kohdella kuin paskaa kun uskovat näitä juttuja. Sitten kun uhri lopulta pimahtaa niin riemu repeää kiusaajan ja hovinsa keskuudessa. 

Vierailija
38/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse koskaan muista mikä se oli se hymyemoji, joka tarkoittikin nuorista vittuilua, niin en uskalla käyttää nykyään hymyemojeja ollenkaan. En oikeastaan oikein muitakaan emojeja, k

🙂 Tää oli kai se vittuiluemoji. 

Vierailija
39/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös woke- ja sukupuolisekoilijakansa on jäätävää sakkia, samoin vihervassarit - en halua edes samaan tilaan heidän kanssaan. Ulvotaan termeistä, teeskennellään ja esiinnytään. Valitetaan Ihan Kaikesta.

Vierailija
40/62 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että hän esittää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä