Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Saako omalla parvekkeella olla alasti

Vierailija
12.06.2023 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009638889.html

Hauska artikkeli esimerkkeineen ja kysymyksineen. Yllätyin jopa hieman, että vastaajat noinkin hyväksyvästi suhtautuu alastomuuteen eri yhteyksissä. Median ja netin kautta aina välittyy negatiivisempi ja rajoittuneempi fiilis suomalaisista.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomana olo lämpimällä säällä on vapauttavaa.

Vierailija
2/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun, professorin mukaan lain henki on, että alastomuus on varsin sallittua ja kannattaa katsella muualle, jos häiritsee. Kotonaan, parvekkeellaan ja pihallaan saa olla alasti, vaikka joku voisi nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asui alapuolella lienee melko viinaan menevä vanhempi pariskunta.

Kun pihalla tapahtui jotain, niin he oli siveliäästi paidat päällä päivystämässä kaiteeseen nojaten. En tiedä, unohtivatko housut tahallaan kun ylhäältähän näkee alapuolelle 😂

Itse nakuilen, tosin olen asentanut näkösuojat ja olen niin häveliäs, että en uskaltaisi nakuna nousta pystyyn niin että joku näkee.

Vierailija
4/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Ei haittaa kun otan maisemakuvia ja selfieitä, että keikaroit alasti taustalla.

Vierailija
5/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla. Ei haittaa kun otan maisemakuvia ja selfieitä, että keikaroit alasti taustalla.

Professori totesi jutussa, että missään nimessä ikinä ei kannata ottaa alastomasta ihmisestä mitään todistusaineistoa kuvina. Saat nimittäin itse kunnon tuomiot siitä.

Vierailija
6/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on Suomen saunapääkaupunki, mutta miksi joka paikassa pitää saunoa ja uida uikkarit päällä. Sekö on suomalaista?

Vierailija
7/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ainakin käy alasti vilvoittelemassa omalla pihallamme.

Vierailija
8/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä saa aivan vapaasti olla alasti, nussia, jumpata, ottaa aurinkoa tai mitä vain, vaikka muut näkisivätkin. Samoin naisilla on täysi oikeus olla rannalla yläosattomissa ja vaikka keskellä kaupunkiakin jos haluavat.

Vierailija
9/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa olla omalla parvekkeellaan alasti, ja myös minun parvekkeella!

Vierailija
10/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parinvaihto, ryhmäseksi ja prostituutio ja kannabis on ok. niin kai sitä nyt perkkele voi munasillaan olla omalla parvekkeella😂

Vierailija
11/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Professori totesi jutussa, että missään nimessä ikinä ei kannata ottaa alastomasta ihmisestä mitään todistusaineistoa kuvina. Saat nimittäin itse kunnon tuomiot siitä.

Yleensä kyttääjät kokevat kyttäämisensä oikeutetummaksi kuin sen, että ihminen saisi oleskella alasti kotirauhan suojaamalla alueella. Sen sijaan että katselisi muualle.

Vierailija
12/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta voi olla, kotonaan niinkuin haluaa. Puistelu parvekkeelle en menisi ihan alasti.

Vierailija
13/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oleskelen omalla parvekkeella usein alasti, kun sinne ei kovin helposti ja läheltä mistään näe. En kehtaisi avaremman näkymän partsilla, vaikka artikkelin mukaan se ok olisikin.

m38

Vierailija
14/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla asui alapuolella lienee melko viinaan menevä vanhempi pariskunta.

Kun pihalla tapahtui jotain, niin he oli siveliäästi paidat päällä päivystämässä kaiteeseen nojaten. En tiedä, unohtivatko housut tahallaan kun ylhäältähän näkee alapuolelle 😂

Itse nakuilen, tosin olen asentanut näkösuojat ja olen niin häveliäs, että en uskaltaisi nakuna nousta pystyyn niin että joku näkee.

no ei kyllä ylhäältä alapuolelle näe. vai onko teillä parvekkeiden lattiat/katot lasia? aika pitkälle eteenpäin kaiteen yli saat kurottaa että kunnolla alakerran parvekkeelle näet.

Vierailija
15/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök!. Todellä epähygienistä. Toivottavasti et istu ja nojaile hikisellä ja haisevalla kropallasi huonekaluilla.

Vierailija
16/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök!. Todellä epähygienistä. Toivottavasti et istu ja nojaile hikisellä ja haisevalla kropallasi huonekaluilla.

Puhdas pikkupyyhe puhtaan pyllyn alle. Mikä siinä on niin epähygieenistä?

Vierailija
17/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaalit ei oo liberaaleja, oikeesti😉

Vierailija
18/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tuomiot? Ottelen vain selfieitä, enkä huomaa mitä taustalla tapahtuu.. Mitä se alaston siellä partsilla soittaa poliisille: Joku kävelee kadulla puhelin kädessä ja ottaa kuvia!! Öö... Joo?

Vierailija
19/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa pitää alasti tanssiesitystä naapureillesi.

Vierailija
20/64 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen kuvatessa katuja jäi kuvaan joku itseään tontillaan tyydyttävä henkilö. Hänet poistettiin, koska on aika leimaavaa löytyä sellaisesta askareesta pihaltaan kun joku etsii osoitetta X:ntie 1 Googlen avulla. Toki moni huvikseen Googlen avulla virtuaalimatkaava ehti nähdä hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä