Kaupan kassalla työskentelevä - miksi et ohjaa herkästi rikkoutuvia tuotteita sivuun?
Onko tähän tullut jokin uusi ohjeistus vai onko mulle vaan sattunut viime aikoina sattumalta monta eri myyjää, jotka eivät viitsi ohjata herkästi rikkoutuvia tuotteita (esim. viilit, jogurttipurkit) sivuun hinnan oton jälkeen, vaan kaikki vaan annetaan mennä samaan kasaan? Pitääkö tästä alkaa sanomaan myyjälle vai mikä on ettei maalaisjärkeä osata käyttää?
Kommentit (30)
Voisit itse laittaa hihnalle ensin painavat ja vasta sitten herkät tuotteet.
Eikö asiakas voi itse ottaa tuotteet kärrystä liukuhihnalle haluamassaan järjestyksessä?
Näin minä teen, kun haluan pakata ne tietyssä järjestyksessä kassiin, enkä tykkäisi, jos kassa järjestelisi tavaroita erikseen.
Mitä sen on siinä vaiheessa väliä, asiakas on kuitenkin tuotteen ostamassa joten ei ole kaupan ongelma.
Miulla ei ole mennyt rikki mitään, suurin ongelma on oma latominen kassiin.
Mä huolehdin aina siitä, että olen heti pakkaamassa, kun tavarat alkavat tulla, ja pakkaan ne sitä mukaa kuin kassa laittaa ne. Siks ei tuommoista hyysäystarvetta.
Ei ne jogurttipurkit ole helposti rikkoutuvia, se hihna kulkee hitaasti ja vaikka tulisi maitopurkki sen jogurtin jälkeen niin ei se hajoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne jogurttipurkit ole helposti rikkoutuvia, se hihna kulkee hitaasti ja vaikka tulisi maitopurkki sen jogurtin jälkeen niin ei se hajoa.
Av-marketin kassahihna on viritetty kulkemaan 100km/h, tavarat vaan lentelee hihnalta pitkin kaupan aulaa ja painavimmat läpi ikkunaruuduista :/
Vierailija kirjoitti:
Käytä itsepalvelukassaa, niin saat käsitellä rikkoutuvat tuotteet oman mielesi mukaan.
Juu ei. Kaksi maitopurkkia jo tippunut ja mennyt särki. Niin pienet lastauspöydät.
-Kylmis
Laita itse ne jogurtit hihnalle viimeisenä. Ensin painavimmat.
Olen huomannut saman! Alkoi ehkä kuukausi sitten, yhtäkkiä tututkaan myyjät eivät enää pistäneet jogurttipurkkeja tai sushiannoksia sivuun. Viimeksi eilen tein 140€ ostokset, ja syöksähtelin pelastamaan milloin mitäkin pakkaamisen lomasta.
Kaupan kassalla työskentelevälle kysymys Tampereelle S-Markettiin. Miksi ei voi säätää musiikin voimakkuutta, miksi se tulee muka "muualta"? Miksi karkkipisteen kippojen kannet ovat auki pitkiä aikoja, jotkut, eikä kukaan sulje niitä hygieniasyistä? Miksi paistopisteen tuotteita on kassojen takana ja ovi auki, myös kaupan likaisessa ilmassa niitä kuljetellaan. Käryt kaupassa aamulla.
Laitan eka painavimmat tuotteet ja viimeisenä rikkoutuvat. Kassatyö on muutenkin stressaavaa. Autan myyjää sillä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalla työskentelevälle kysymys Tampereelle S-Markettiin. Miksi ei voi säätää musiikin voimakkuutta, miksi se tulee muka "muualta"? Miksi karkkipisteen kippojen kannet ovat auki pitkiä aikoja, jotkut, eikä kukaan sulje niitä hygieniasyistä? Miksi paistopisteen tuotteita on kassojen takana ja ovi auki, myös kaupan likaisessa ilmassa niitä kuljetellaan. Käryt kaupassa aamulla.
Ihan kuin kaupan kassa olisi vastuussa noista asioista. Ne kannet voi itsekin sulkea. Teen niin auttaakseni kaupan työntekijöitä. Ei ole nimittäin kevyin/helpoin työ heillä. Sitten vielä vinkuvonku asiakkaat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Käytä itsepalvelukassaa, niin saat käsitellä rikkoutuvat tuotteet oman mielesi mukaan.
Kassa ei kyllä sano näin, koska kohta olisi työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassa ei kyllä sano näin, koska kohta olisi työtön.
Meinaat, ettei kaupassa ole muita töitä kuin kassatyö?
Vierailija kirjoitti:
Eikö asiakas voi itse ottaa tuotteet kärrystä liukuhihnalle haluamassaan järjestyksessä?
Näin minä teen, kun haluan pakata ne tietyssä järjestyksessä kassiin, enkä tykkäisi, jos kassa järjestelisi tavaroita erikseen.
Kun pääsen pakkaamaan tuotteet on jo sekaisin päälimmäisenä on kevyet tuotteet jotka väistävät hihnalla.
Kiitos ideasta, mutta olen tottunut heittämää viili- ja jogurttipurkit, hillotölkit ja astiat olan yli Herran haltuun.
t. kaupan kassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. Kaksi maitopurkkia jo tippunut ja mennyt särki. Niin pienet lastauspöydät.
-Kylmis
Ja se on kassan vika jos ei kestä maitopurkit käsissä? Ziisus mitä juttua taas.
Vierailija kirjoitti:
Voisit itse laittaa hihnalle ensin painavat ja vasta sitten herkät tuotteet.
Tämä! Ja sitte yleensä ladotaan tuotteet sen muovikassin päälle ja aletaan vinkumaan kun se muovikassi pitäis saada heti.