Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Etkö voisi soittaa kaivatullesi jo tänään ja ehdottaa tapaamista?
Siitä vasta sotku syntyisikin 😂
Tai saisitte toisenne pysyvästi? Tai kuuman rakkaushetken?
Naimahetken
Raukean miellyttävää pyhäaamua, ihana. Olisitpa nyt täällä hölmöilemässä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Raukean miellyttävää pyhäaamua, ihana. Olisitpa nyt täällä hölmöilemässä kanssani.
Kuulostaa romanttiselta. Olisinpa.
Vierailija kirjoitti:
Hölmöilemässä?🤔
Rakkaalle tyypille kivaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöilemässä?🤔
Niin, semmoista juttuja kun punaturkkinen koiramainen eläin menee pesään ju nou. Sivust.
Jäi vastaamatta siihen yhteen eiliseen viestiin, vaikka tuskin oli minulle. Kasvoin konservatiivisessa perheessä, ja siitä on paljon hyviä muistoja. Olen kuitenkin itse avoimempi ja joustavampi monissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, ette te osaa olla riitelemättä ja ohiskelematta. Ette sitten millään niin millään.
Silti luet näitä, koska?
Varmaan yrittää etsiä sopivaa lovea omalle kaipausviestilleen sieltä sun riitelyn seasta? Kuten me muutkin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Faktat ei ole riitelyä eikä kaipuu saati sen kohde ole aina ruusunpunainen hattarapilvi.
Eihän kukaan näin ole väittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, ette te osaa olla riitelemättä ja ohiskelematta. Ette sitten millään niin millään.
Silti luet näitä, koska?
Varmaan yrittää etsiä sopivaa lovea omalle kaipausviestilleen sieltä sun riitelyn seasta? Kuten me muutkin. Sivusta
Jos jokainen huolehtii vain omista viesteistään ja kaipauksestaan niin jo sillä jää paljon turhaa paskanjauhantaa pois. Niin minä teen. Ohitan epäkiinnostavan tai -mieluisan sisällön ja kirjoitan oman viestini just silloin ja sellaisena kuin haluan. Mikä vimma teillä on rutkuttaa toisten viesteistä koko ajan ja pahimpien tampioiden vielä pitää yrittää rajoittaa toisten oikeuksia poistattamalla? Eri sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöilemässä?🤔
Niin, semmoista juttuja kun punaturkkinen koiramainen eläin menee pesään ju nou. Sivust.
Sulla on erikoinen kulli. Sivusta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöilemässä?🤔
Ai kiitti. Itse olen ihan tyytyväinen siihen.
Pitäisit mua spagettikädestä.
" I got no car and it's breaking my heart, but I've found a driver and that's a start "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöilemässä?🤔
Ai kiitti. Itse olen ihan tyytyväinen siihen.
Hyvästä kannattaa olla ylpeä. 😄 Minun jortikka sai toissapäivän kovasti kehuja eikä mikään ihme! On se aikamoinen mestarimeisseli.
Hohhoh vauvapalsta syövyttänyt mun aivot taas. Takas töihin!
Kaivatulle terkkuja. Kaunis hiihtopäivä tänään. Toivottavasti suksi luistaa! 😄
Gallup: mitkä ovat ketjulaisten sunnuntain pääaktiviteetit?
Vierailija kirjoitti:
Turvotuksen sulatuslenkki ja penkkiurheilu. Oikea vapaapäivä nääs.
Vierailija kirjoitti:
Työ
Vierailija kirjoitti:
Tänään itkeminen.
Huomenna vasta.