Opettakaa lapsillenne että poliisin käskyjä pitää aina totella eikä pakoon saa pyrkiä missään tilanteessa!
Kommentit (61)
Onneksi teinit ovat aina sataprosenttisen ohjelmoitavissa, kun niille vaan sanoo jotain. Eiköhän tämän tee ihan jokainen vanhempi. Poliisin toimintaa ja oikeutta pakkokeinoihin säätelee joka tapauksessa suhteellisuusperiaate.
Oikeusvaltiossa ihmisen hengen ja terveyden takeena on myös lainsäädäntö, johon viranomaiset ovat toiminnassaan sidottuja. Emme ole mikään Venäjä, onneksi.
Kun siviiliautolla ajetaan päälle, ei käy mielessä, että kas, sehän on metsästävä poliisi.
Muistan vielä näin 15 vuoden jälkeenkin, miltä poikani näytti, kun poliisi päätti, että mopo on viritetty. Kaksi poliisia purki mopon kotiportilla käytännössä kokonaan, ällisteli, että ei se pahus ole viritetty ja jätti sitten pojan ja palaset siihen. Harmittelivat vielä paikalle saapuneelle isälle, että annettaisiin sakot, jos keksittäisiin, että mistä, olisikohan roskaaminen hyvä syy, kun tässä on tätä metallinpalasta kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Kun siviiliautolla ajetaan päälle, ei käy mielessä, että kas, sehän on metsästävä poliisi.
Hälytysvalot ja poliisin pysäytysvalo tietenkin raukalle täysin tuntemattomat. Jopa minä heikkonäköisenä erotin siniset vilkut autossa
Ensin pitää antaa se pysähtymiskäsky kuitenkin? Eikä ampaista autolla perään ja ajaa päälle. Eivätkä edes soittaneet ensihoitoa paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teinit ovat aina sataprosenttisen ohjelmoitavissa, kun niille vaan sanoo jotain. Eiköhän tämän tee ihan jokainen vanhempi. Poliisin toimintaa ja oikeutta pakkokeinoihin säätelee joka tapauksessa suhteellisuusperiaate.
Ainakin mopoilijat ovat yleensä alaikäisiä. Mopo pois samantien jos käy ilmi, ettei poliisia ole toteltu. Ensi kesänä voi ehkä kokeilla uudestaan.
Sikojen käskyjä ei tarvitse totella, näin olen opettanut pojalleni.
Poliisille mitali rauhanhäirikön tuuppamisesta.
Ei ku opettakaa niille että poliisi on oikeiston kätyri ja lapsilla ja lapsen tasolle jääneillä on kyllä oikeus istua keskellä Mannerheimintietä.
Ei yrittänyt pakoon, poliisi aikaa pysähtymiseen 2 sekunttia ja ajoi päälle.
Liikenteenvaarantaminen ja taponyritys poliisilta.
Vierailija kirjoitti:
Muistan vielä näin 15 vuoden jälkeenkin, miltä poikani näytti, kun poliisi päätti, että mopo on viritetty. Kaksi poliisia purki mopon kotiportilla käytännössä kokonaan, ällisteli, että ei se pahus ole viritetty ja jätti sitten pojan ja palaset siihen. Harmittelivat vielä paikalle saapuneelle isälle, että annettaisiin sakot, jos keksittäisiin, että mistä, olisikohan roskaaminen hyvä syy, kun tässä on tätä metallinpalasta kadulla.
Tyypillistä Suomen kyttää, fuck the police😆😆
Vierailija kirjoitti:
Ei yrittänyt pakoon, poliisi aikaa pysähtymiseen 2 sekunttia ja ajoi päälle.
Liikenteenvaarantaminen ja taponyritys poliisilta.
Sinähän et tiedä, mitä tuota ennen oli tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Sikojen käskyjä ei tarvitse totella, näin olen opettanut pojalleni.
Samoin minä, sikaniskat eivät edusta sitä valtiota jossa minä asun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälytysvalot ja poliisin pysäytysvalo tietenkin raukalle täysin tuntemattomat. Jopa minä heikkonäköisenä erotin siniset vilkut autossa
Ajoiko se lapsi mopolla poliisien perässä vai miten oletat, että hän ne näki`?
Oliko hesankyttä Dennis ratissa kun kohde oli vaaleaiho.
Mopolla ajaminen ei ole niin iso rikos, että tekijää saisi yrittää poistaa päiviltä.
Poliisin pitää ensin käskeä, että voi totella käskyä. Nyt se unohtui. Tuosta on kymmeniä videoita eikä yksikään osoita, että poliisi toimi tilanteen mukaisesti. Näyttää siltä, että kiinni yritettiin saada ison tason huumediileriä tai sarjamurjaania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoiko se lapsi mopolla poliisien perässä vai miten oletat, että hän ne näki`?
Kai mopoissa taustapeili on? Liikennettä pitää aina seurata, myös takaa tulevaa.
Kyllä, olen sanonut pojalleni kun poliisi pysäyttää on toteltava, voi olla puhalluttaminen, ylinopeus syynä. 2 sakot saanut, poliisit olivat ihan asiallisia.