Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HV
Kivat kirjaimet :)
Niin on. :) Meidän kirjaimet. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Yhteydenottosi helpottaisi oloani aika paljon. Olen ollut henkisesti aika hajalla siitä lähtien kun asiat meni miten meni. Aikamoista selviytymistä on ollut
Kuin myös. Valitettavasti mulla vain ei ole tapana jutella tunnepitoisia (ja vääntää entisestään veistä haavassa omassa sydämessäni) naimisissaolevien perheenisien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat minut kiinni samasta numerosta joka sulla oli silloin. Eli näkeminen on yhden viestin tai soiton päässä
Vedenpitävän tunnisteen päässä.
Vuosi 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi autottomat miehet ovat epäilyttäviä?
Ei minusta. Monesti he ovat reippaita.
Humanisteja suurella todennäköisyydellä.
Asuinpaikka vaikuttaa myös paljon. Ei se ole kaikkialla mikään statement onko autoa vai ei..
Jokainen kynnelle kykenevä tarvitsee auton, myös keskustassa. Kaikilla ei miehekkäillä ei ole autoa, mutta kaikilla miehillä on, myös keskustassa.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua vaivaa tämä tilanne.
Voisitko tehdä jotain tilanteen parantamiseksi? Toiveikkaana kyselen.
Teen kaikkeni, ykköspyrintönäni edelleen. Voisit parantaa viestiyhteyksiä. Hyvää yötä. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteydenottosi helpottaisi oloani aika paljon. Olen ollut henkisesti aika hajalla siitä lähtien kun asiat meni miten meni. Aikamoista selviytymistä on ollut
Kuin myös. Valitettavasti mulla vain ei ole tapana jutella tunnepitoisia (ja vääntää entisestään veistä haavassa omassa sydämessäni) naimisissaolevien perheenisien kanssa.
Olen nainen. T. Ap
Aiheutat minussa yhä sähkäreitä silloin kun ajattelen sua. Vaikka enntajunnut sinua lopulta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sinä suloinen sydämeni asukas. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka, mun mörköseni. 🧡🤗 Sinä mun pienessä sydämessäni. Hyviä uni. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaale
Vierailija kirjoitti:
Aiheutat minussa yhä sähkäreitä silloin kun ajattelen sua. Vaikka enntajunnut sinua lopulta ollenkaan.
Miltä ne sähkömiehet sinussa tuntuvat?
Toivon nukkuvani tänä yönä. Liian monta unetonta yötä takana. Olet mies, jota ikävöin öisin (ja päivin, aamuin, illoin), enkä vain silloin tällöin. Kauniita unia, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä ne sähkömiehet sinussa tuntuvat?
sähköiskuista puhuin duh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HV
Kivat kirjaimet :)
Niin on. :) Meidän kirjaimet. Sivu
Sun ensin ja minun toka :)
Hyvää yötä, nuku hyvin.
"iso k"
rakas päiväkirja,
haluaisin käydä tän keissin läpi kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat minut kiinni samasta numerosta joka sulla oli silloin. Eli näkeminen on yhden viestin tai soiton päässä
Olen poistanut sen, luonnollisesti.
Hän kyllä sen löytää
Todella hyvätuloisilla ei usein ole autoa, koska niillä on vara ajella aina taksilla
lopettamaan tämä pelleily?