Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäjä, kauanko kesti päästä erosta yli?

Vierailija
04.10.2026 |

Sinä joka olit suhteessa se, joka jätti. Kauanko kesti, että ero oli käsitelty? Vai oliko samantien, kun eropäätös tehtiin? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kuukausi, mutta se tapahtui ennen konkreettista eroa.

Puoli vuotta ennen eroa kerroin, että mikä suhteessamme mättää ja kyselin, että millaista korjaussarjaa saisimme aikaiseksi. Miehen mielestä kaikki oli oikein hyvin...

Yllättyi sitten kovasti erosta. Itse olin päässyt siinä vaiheessa suhteesta yli kun tajusin ettei se polku vie mihinkään.

Vierailija
2/8 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin käsitellä eroa niin paljon jo ennenkuin eropäätös varsinaisesti tehtiin, ettei eron jälkeen oikeastaan tuntunut miltään. Ehkä pari kuukautta oli vaikeampaa, mutta hyvin nopeasti jatkoin elämääni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sekuntia, tai no, oikeasti, päätös oli muhinut jo vuoden.

Vierailija
4/8 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli jo ennen eroa. Monta vuotta sitten rakkaus oli loppunut. Ero oli helpotus. 

Vierailija
5/8 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotyön tein ennen eroa. Se oli pakkokin. Ei meillä mitään avioliittoa enää ollut. Ei nukuttu yhdessä, ei tehty mitään yhdessä eikä puhuttu ja näin koska ex halusi. Käsittelin asiaa muutaman kuukauden ja ilmoitin erohaluni. Se oli siinä. Ei mitään tunteita. Vain uuden elämän odotus. 

Vierailija
6/8 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin se jätetty osapuoli. Pari vuotta kesti, ennen kuin tuli "voidaanko yrittää uudestaan".

Vierailija
7/8 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkän ja perusteellisen harkinnan ennen eroa. Avioliittossa olimme totaalisesti erkaantuneita toistamme. Terapia ei enää siinä vaiheessa hyödyttänyt mitään. Loppujen lopuksi ihastuin todella voimakkaasti toiseen mieheen. Lopulta vuoden pohdinnan jälkeen halusin eron. Ei tuntunut enää miltään muulta kuin helpottavalta. En tiedä oliko tällä uudella ihastuksella mös  sitten vaikutusta tähän, että ero oli osaltani todella helposti käsitelty. 

Vierailija
8/8 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi 8 minuuttia mennä. Sen verran piti mittaria ootella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi