Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Ei musta olis sulle mitään iloa.
Hienoa, että osaat myöntää sen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei musta olis sulle mitään iloa.
Hienoa, että osaat myöntää sen itsellesi.
Mitäs pienellä ku ei mekään pienistä :D
Paskiaiset, poistatitte viestini. Siinä ei ollut mitään syytä poistoon. Muistin juuri, ettei tänne kannata mitään kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten päivä meni? Pääasia, ettet joutunut hukan suuhun.
Nukuin koko päivän, heräsin 17.55
Kuinka omasi sujui?
Sujuihan se.Tuijotin tylsänä hiihtoja Välillä ajattelin kaivattuani ja olin vaan. Sellainen päivä tällä kertaa. Tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Etähaluttaa.
Sitä samaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä ahdistaa?
Tää oli varmaan mulle siihen poistettuun viestiin. Monikin asia ahdistaa, mutten ehdi enää kirjoittaa ajatuksella. Jos kysyisit irl, kertoisin kyllä.
Voisit olla tänään oikea käteni
Vierailija kirjoitti:
Tony oot mun paras päiväuni 😘
Kuiva päiväuni
Viestit vielä lukematta, jatketaanko S24 tai+?
Mä näin tänään unta että heräsin. Totesin että onpa ihan ylinukkunut olo ja koitin tehdä kotihommia. Sitten heräsin oikeasti ja totesin että "Hemmetti en ollut vieläkään oikeasti herännyt"
Sinua,
minä
Niin että välillä ihan sattuu
Miehelle. Lumi on usein kaunista, niin nytkin, mutta se on harvoin niin uskomattoman kaunista kuin se oli silloin eräänä yönä. Lukematon määrä kimmeltäviä tähtiä maan päällä, kuin kulkisi keskellä mittaamattoman kalliita timantteja.
Hyvät yöt mammoille. Iltarukouksen paikka.
Sinun pitää nähdä maailmaa. Minä olen jo nähnyt kaiken. Lämpimin ajatuksin sinua muistelen. Hyvät yöt.
En tiedä mistä täällä on puhuttu tänään, kun nyt vasta saavuin, mutta vastaan, että jos etänäkin susta on ollut niin paljon iloa, irlinä varmaan monin kerroin. <3