Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kunnon halin.
Kunnon hali
Ei hetken hipaisu, ei kiireinen vuoro, vaan hetki, kun kaikkoaa murhe ja huoli.Kietoa sinut syliin saisin, sen hetken mä muistoihin painaisin.
Tämä oli kunnon hali! Kiitos 🤗
Vierailija kirjoitti:
Veit kaiken, omistit kaiken, omistit minutkin samalla. Tuhosit minua sisältä, syövytit ja mädänsit. Se näkyy rakas ulospäinkin. Nyt sinä olet onnellinen.
Olet niin kaunis ja upea, olet niin onnellinen. Sinulla on kaikki mitä omistin ja enemmänkin. Nyt sinä oletkin kuten olin minäkin. Elät niin täydellistä elämää. Kadehdin sinua. Miksi teit niin? Tein susta kauniin.
Nyt katsohan sinä välillä minua. Anna minun nauttia sinun nautinnostaasi, nauttia sinun naurustasi. Eikös olekin hauskaa? Katso oikein tarkasti. Arvostele oikein rankasti.
En kuule sinua? Tuuli tuo taas lahjan kalleimman.
Kärsin. Kuuntelen. Tunnen ja mätänen.
Olen oksettava kun sinä olet minussa.
Kärsin koska haluan eroon sinusta.
Haluan olla parasta.
Haluan olla upea.
Haluan loistaa.
Haluan nauraa.
Haluan nauttia koko loppuelämänikin kaikesta.
Jätän tämän vain tähän
Veit kaiken, mutta nyt on aika antaa takaisin. Sinä et omista minua, enkä minä sinua. Olin itsenäinen ja vahva, ja se voima on palannut. Tuhosit minua sisältä, mutta nyt olen jälleen ehjä. Se näkyy rakkaudessani itseeni ja ympärilleni. Olet niin kaunis ja upea, olet niin onnellinen. Sinulla on kaikki mitä omistin ja enemmänkin. Nyt sinä oletkin kuten olin minäkin. Elät niin täydellistä elämää. Kadehdin sinua. Miksi teit niin? Tein susta kauniin. Nyt katsohan sinä välillä minua. Anna minun nauttia sinun nautinnostaasi, nauttia sinun naurustasi. Eikös olekin hauskaa? Katso oikein tarkasti. Arvostele oikein rankasti.
En kuule sinua? Vai kuulenko? Tuuli tuo taas lahjan kalleimman.
Haluan olla parasta.
Haluan olla upea.
Haluan loistaa.
Haluan nauraa.
Jätän tämän vain tähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet onnellinen kaikesta tuhosta jonka tiesit saavasi aikaan käden heilautuksella.
Pystyn ymmärtämään mitä tarkoitat. Heilautus ei kuitenkaan aiheuta samaa kuin nyrkki. Olen itse väkivallan uhri ja käynyt nuo fiilikset läpi.
Kannattaa kirjoitella näistä julkkisesti!
Noin joka kolmas nainen joutuu väkivallan uhriksi elämänsä aikana. Mikä tässä on julkista!
Mulla ei ole sitten mitään minne palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet onnellinen kaikesta tuhosta jonka tiesit saavasi aikaan käden heilautuksella.
Pystyn ymmärtämään mitä tarkoitat. Heilautus ei kuitenkaan aiheuta samaa kuin nyrkki. Olen itse väkivallan uhri ja käynyt nuo fiilikset läpi.
Noin joka kolmas nainen joutuu väkivallan uhriksi elämänsä aikana. Mikä tässä on julkista!
Asianomistaja on väitetyn rikoksen uhri tai vahinkoa kärsinyt. On hyvä puhua kuin Jonna julkisesti asioista! On se siis julkista jos siitä tekee julkista! Näistä sitten näin kuullaan ja nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo ja naisen paikka on elossa.
Kaipaan sinua N-nainen. Olen niin yksinäinen.
Rakkauden voima on se suurin.
Trevlig kväll fru speciallärare 😚
Tänää testataan kestääkö meidän vetovoima.
Minusta saisit hellän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Veit kaiken, omistit kaiken, omistit minutkin samalla. Tuhosit minua sisältä, syövytit ja mädänsit. Se näkyy rakas ulospäinkin. Nyt sinä olet onnellinen.
Olet niin kaunis ja upea, olet niin onnellinen. Sinulla on kaikki mitä omistin ja enemmänkin. Nyt sinä oletkin kuten olin minäkin. Elät niin täydellistä elämää. Kadehdin sinua. Miksi teit niin? Tein susta kauniin.
Nyt katsohan sinä välillä minua. Anna minun nauttia sinun nautinnostaasi, nauttia sinun naurustasi. Eikös olekin hauskaa? Katso oikein tarkasti. Arvostele oikein rankasti.
En kuule sinua? Tuuli tuo taas lahjan kalleimman.
Haluan olla parasta.
Haluan olla upea.
Haluan loistaa.
Haluan nauraa.
Jätän tämän vain täh
Nyt on matalan energiatason runo
Tänään nähtiin jo kerran :) illalla uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pialle halaus, voimia uuteen vuoteen. On ollut rankkoja vuosia mutta fiksut pärjäävät aina. 💪
Pia on kaunein nainen päällä maan ja erittäin lämmin.
Ei tässä nyt niin rankkaa ole ollut, enemmänkin tasaista. Mutta kaipuu toisesta on vahvaa, hyvä ja lämmin olo ajatuksista. Toisaalta, yksinkin pärjää kun on pakko🤔. Näkisipä kaivattua edes vilaukselta👍
Matalan energiatason kirjoitus on kirjoitettu korkeavärähteisesti mutta rakastan sitä paskaa mitä milloinkin kirjoitan. En nyt pystynyt parempaan mutta ei ollut tarkoituskaan.
Rakas, ohita minut ja voithan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pialle halaus, voimia uuteen vuoteen. On ollut rankkoja vuosia mutta fiksut pärjäävät aina. 💪
Pia on kaunein nainen päällä maan ja erittäin lämmin.
Ei tässä nyt niin rankkaa ole ollut, enemmänkin tasaista. Mutta kaipuu toisesta on vahvaa, hyvä ja lämmin olo ajatuksista. Toisaalta, yksinkin pärjää kun on pakko🤔. Näkisipä kaivattua edes vilaukselta👍
Koska viimeksi olette nähneet?
Vierailija kirjoitti:
Minusta saisit hellän miehen.
Varmasti, jos vain saisin sinut.
Puutarha kaipaa hoitajaa.