Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Meidän kohtaamisella oli iso vaikutus minuun. Se sai aikaan monenlaisia tuntemuksia ja käänteitä, joita en halua enää liikaa avata täällä. Kohtaamisen jälkeen aloin nukkua huonosti, mikä vaikutti keskittymiskykyyni. Aika tuntui kulkevan ihan eri tavalla ja ajantaju hävisi kokonaan. Muistan vain kolme päivämäärää, jotka tallensin muistiin. Yksi niistä oli 4.2. Ai jumankauta, miten sekaisin olin silloin. Ai mistäkö? No sinusta.
Minulla on vain sinut, minut voi tuomita rangaistussiirtolaan, kärsimään tuomiotani päivästä päivään, kävelemään kahleet jaloissani, kalterit kotinani, silti vapaa mieleltäni, minulla on vain sinut.
Illalla junan raiteilla, yksi väsynyt matkustaja.
En vastaile teidän turhiin kysymyksiin olleskaan.
Anttiahan minä kaipaan!
Antti on maailman komein mies, joka osaa soittaa kitaraa. Olin tyhmä, kun en pyytänyt puhelinnumeroa.
En ole ikinä ihastunut näin nopeasti keneenkään!
Toivoisin, että Antti tulisi ensi perjantaina 17.1. samaan paikkaan Tampereella. Tai jättäisi tiskille puh nronsa.
Mulla oli lappuhaalarishortsit, musta vyölaukku ja valkoiset tennarit.
Antilla oli kaveri mukana jolta pyytelin anteeksi, kun hän joutui istumaan yksin niin paljon.
Mandi
En voi tehdä yhtäkään virhettä. Muuten menetän kaiken. Ei olisi voimia yrittää uudelleen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Veit Irma sanat suustani.
Kirjaimellisestiko?
Vierailija kirjoitti:
En vastaile teidän turhiin kysymyksiin olleskaan.
Kysyttiinkö sinulta vääriä kysymyksiä?
Naiselta ei ainakaan saa kysyä ikää eikä laukun sisältöä.
Jaahas, pitäiskö sitä sitten lähteä lumitöihin. Siinä olisi myös kullalle töitä. Lunta kaivamalla saataisi autokin liikkeelle.
Jonnillla on joutavat housussa.
Jonnin joutavat.
Vierailija kirjoitti:
En voi tehdä yhtäkään virhettä. Muuten menetän kaiken. Ei olisi voimia yrittää uudelleen mitään.
No mitäs nyt sitten tapahtuu? Oletko mielestäsi turvassa? Haittaako jos menetätkin kaiken? Minua ei haitannut, tuuli tuli ja imaisi kaiken. Helppoa.
Mitä menettäisit? Olisiko se niin kamalaa kuitenkaan?
Olette monet kiinni rahaenergiassa. Kuvittele kuinka sinulta viedään aivan kaikki. Mitä tapahtuisi?
Vierailija kirjoitti:
Olen virhe joita tapahtuu.
Minulle ei välttämättä tapahdu tai jos tapahtuisi niin virhe kärsisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Mulla ei olisi enää edes mahdollisuutta yrittää enää.
Pialle halaus, voimia uuteen vuoteen. On ollut rankkoja vuosia mutta fiksut pärjäävät aina. 💪