Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat päällä, hus pois ne.
Itse ajattelen sillä tavalla, että vaikka kaivattu olisikin täällä ja välillä ymmärtäisi melko hyvät vinkkini, mitä sitten? Etenkin jos kyseessä ns. mahdoton rakkaus, ei niillä tunnisteilla tee yhtään mitään. Siksi en ymmärrä itsekään, miksi vielä täällä olen. En koskaan pysty realisoimaan näitä tunteitani, vaikka joskus vielä kohdattaisiinkin. Sivubiatch
Miksi kidutat itseäsi tulee täälläkin mieleen?
Ki*utan itseäni? Olenko sanonut ki*uvani? Elän erittäin hyvää, miltei täydellistä elämää. Jos siinä joku pieni sivupolku ja sivukaipaus kulkee mukana, miten se minua ki*uttaisi? Ei mitenkään. Tämä ketju on ainoa asia mistä haluan
nyt en ymmärrä kysymystä. Tarkenna. Satutan itseä? En. Satutan toista? En. En ole missään tekemisissä kaivattuni kanssa, joten miten se häntä voisi satuttaa?
Kaipaan sitä nuorta miestä, jolla ei aina ollut viisautta tehdä oikeita päätöksiä, mutta aina ns.otti eteen. Nyt on ne ajat menneet ja edessä on vain ikääntyminen ja vanhuus. Silloin kun on nuoruus toisessa kädessä, niin toisessa kädessä on hulluus. Se on kylmä totuus, ainakin minulla. Kyllä se tästä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä nuorta miestä, jolla ei aina ollut viisautta tehdä oikeita päätöksiä, mutta aina ns.otti eteen. Nyt on ne ajat menneet ja edessä on vain ikääntyminen ja vanhuus. Silloin kun on nuoruus toisessa kädessä, niin toisessa kädessä on hulluus. Se on kylmä totuus, ainakin minulla. Kyllä se tästä.
Puhu vaan omasta puolestasi:)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu kiduttaa mua.
Ai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat päällä, hus pois ne.
Itse ajattelen sillä tavalla, että vaikka kaivattu olisikin täällä ja välillä ymmärtäisi melko hyvät vinkkini, mitä sitten? Etenkin jos kyseessä ns. mahdoton rakkaus, ei niillä tunnisteilla tee yhtään mitään. Siksi en ymmärrä itsekään, miksi vielä täällä olen. En koskaan pysty realisoimaan näitä tunteitani, vaikka joskus vielä kohdattaisiinkin. Sivubiatch
Miksi kidutat itseäsi tulee täälläkin mieleen?
Ki*utan itseäni? Olenko sanonut ki*uvani? Elän erittäin hyvää, miltei täydellistä elämää. Jos siinä joku pieni sivupolku ja sivukaipaus kulkee mukana, miten se minua ki*uttaisi? Ei mi
Jos sinulla on mahdoton rakkaus ja siksi olet täällä palstalla, niin eikö se ole itsensä kiduttamista? Jos kerran tosielämässä et asialle voi mitään tehdä.
Riisu silti paita viel kerran ja vyötäsi avaa
Tahdon polvilles panna sut
Tarpeekseni saanut en oo ennen kuin
Olet kyynelissä silmin mua suudellut...
😉🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa käsinkosketeltavampi.
Olisitpa kommunikointikykyisempi.
Tuo on se taito, josta mulle maksetaan, jos ylipäänsä maksetaan. Epäiletkö kykyjäni? 🤔 T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu kiduttaa mua.
Itepäs.
Vierailija kirjoitti:
Meistä tulee me.
Tiedän, kulta. 🤭
Hyvää viikonloppua S-naiselle! Toivottavasti kaikki on sulla hyvin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa käsinkosketeltavampi.
Olisitpa kommunikointikykyisempi.
Olisitpa suuteloitavissa.
Olisitpa vierelläni.
Olisinpa sylissäsi. Ja vähän muutakin. 🤭 eri
Toivottavasti et ole jäänyt lumipyryn alle. Itse vielä tien päällä. Illemmalla seuraava viesti, jos pääsen kotiin saakka. n
Vierailija kirjoitti:
Meistä tulee me.
Jos olet Silppurin sinetin kantajatar vain silloin sinulla on käskyvalta minuun.
Vierailija kirjoitti:
Meistä tulee me.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä tulee me.
Miten?
Joo jos laittaa kirjaimet yhteen, mutta muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Lahjaani.
Lahja kaipaa ottajaansa.
Eli haluat satuttaa muita? Tai jotakuta tiettyä? Miksi?