Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
No jos kierrät vaikka Turun kautta mun luo niin tuleehan siitä satoja kilometrejä. ;)
Tänään salissa taisi olla samat ajatukset, kun toiselta reunalt kohtasin sun lempeän katseen ja hymyn. (beigehousuiselle harmaapaitaiselle komistukselle)
Kaipaan niin, että haluttaa. (Autocorrect korjasi valuttaa, mutta ei sentäs.)
Aarre, lemmittyni, oletko hävinnyt taivaan tuuliin?
Olisitpa käsinkosketeltavampi.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa kommunikointikykyisempi.
Vierailija kirjoitti:
Aarre, lemmittyni, oletko hävinnyt taivaan tuuliin?
Joo. Näin unen Martina Aitolehdestä. Päädyimme samaan joukkueeseen jossain kisassa, jossa suoritettiin tehtäviä. Meillä synkkasi ja vähän kipinöi, vaihdettiin puhelinnumerotkin ja nyt mielessäni on vain hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa suuteloitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa suuteloitavissa.
Olisitpa vierelläni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua suosikkikollegani 👩🏫 😚
Siis ruotsinkielinen erityisopettaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat päällä, hus pois ne.
Itse ajattelen sillä tavalla, että vaikka kaivattu olisikin täällä ja välillä ymmärtäisi melko hyvät vinkkini, mitä sitten? Etenkin jos kyseessä ns. mahdoton rakkaus, ei niillä tunnisteilla tee yhtään mitään. Siksi en ymmärrä itsekään, miksi vielä täällä olen. En koskaan pysty realisoimaan näitä tunteitani, vaikka joskus vielä kohdattaisiinkin. Sivubiatch
Ketä sä sivubiatch kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen sillä tavalla, että vaikka kaivattu olisikin täällä ja välillä ymmärtäisi melko hyvät vinkkini, mitä sitten? Etenkin jos kyseessä ns. mahdoton rakkaus, ei niillä tunnisteilla tee yhtään mitään. Siksi en ymmärrä itsekään, miksi vielä täällä olen. En koskaan pysty realisoimaan näitä tunteitani, vaikka joskus vielä kohdattaisiinkin. Sivubiatch
Ketä sä sivubiatch kaipaat?
Dunno
Vierailija kirjoitti:
Meistä tulee me.
Kuten haluat-te, alistun tahtoon-ne ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kidutat itseäsi tulee täälläkin mieleen?
Ki*utan itseäni? Olenko sanonut ki*uvani? Elän erittäin hyvää, miltei täydellistä elämää. Jos siinä joku pieni sivupolku ja sivukaipaus kulkee mukana, miten se minua ki*uttaisi? Ei mitenkään. Tämä ketju on ainoa asia mistä haluan päästä eroon. Tästä ei ole mitään hyötyä, mutta vie turhaan aikaa. Sivub. Piti rikkoa jotkut sanat, kun joutui mod kohteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kidutat itseäsi tulee täälläkin mieleen?
Ei se itseään kiduta.
Nopeasti menee vuodet ja ajatuksistani et häviä vaikka mitä yritän.
Tämä osoittautuikin aika vakavaksi ainakin minun puoleltani, vaikka sanoinkin silloin ettei se niin vakavaa ole.
Entiselle ystävälle.