Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Juu. Irl sujuu paremmin niin ei tarvitse itkeä kaipuuta tänne.
Vierailija kirjoitti:
Meistä tulee me.
Millon? Mieheltäkö tämä varma tieto?
Olen kiistämättä jäänyt viehätysvoimasi uhriksi. Vaadin sydänvarkaudesta rikosuhrimaksuna pitkää halausta ja suudelmaa. Viivästynyt suoritus kasvaa korkoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiistämättä jäänyt viehätysvoimasi uhriksi. Vaadin sydänvarkaudesta rikosuhrimaksuna pitkää halausta ja suudelmaa. Viivästynyt suoritus kasvaa korkoa.
Laita perintäviesti minulle suoraan, vastaan varmasti. Aloitetaan siitä halauksesta.
Kaipaan sua R-nainen. Ikuisesti sinun 💘 Sinulla on hallussa Silppurin sinetti. Sitä olet kantanut kuin kuningatar kruunuaan. Sinulla on käskyvalta minuun. Ota yhteyttä jos tunnet samoin. Sulla on mun numero --- mutta mitä tärkeintä, sulla on sinetissäsi sydän jota palvon 😥
Mikä vakuutusyhtiö korvaa kolarin sun kanssa, vammat on syvät ja parantumattomat...
Kaikki mitä mä teen pitää aina korjata.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vakuutusyhtiö korvaa kolarin sun kanssa, vammat on syvät ja parantumattomat...
Sama täällä. Voisimme yhdessä korjailla toisemme kuntoon. Taitaa olla ainoa tapa miten tästä selviää. Aloita sinä ottamalla yhteyttä. Olen varmasti mukana
Kivaa perjantai-iltaa kivalle ja ihmeelliselle mysteerille! 😘
Mukavaa perjantai-iltaa ja hyvää viikonloppua ihastuttavalle naapuritalon naiselle 🤗😘
-ihastunut mies
Kivaa viikonloppua kaipaamalleni, olet sydämessäni
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ruveta nopeaksi, ettei tule kalliiksi. 😬
Vierailija kirjoitti:
Omavastuu on sen verran suuri, että ei kannata laittaa vakuutuksen piikkiin.
Ketju on hiljentynyt syystä. Näyttäkää nyt sitten mihin teistä on, en usko että paljoonkaan. 🙂