Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Välillä aina elän kuplassa, että olemassa ollaan vain minä ja kaivattu. Kaikessa on kyse vain meistä eikä muita ole. Muiden olemassaolo suorastaan unohtuu.
Hyvää viikonloppua suosikkikollegani 👩🏫 😚
Olet ehkä huomannut että olen ihastunut suhun. Pidän keskusteluistamme. Sun seurassa on hyvä ja helppo olla oma itsensä. Pidän sinusta. 💕
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä huomannut että olen ihastunut suhun. Pidän keskusteluistamme. Sun seurassa on hyvä ja helppo olla oma itsensä. Pidän sinusta. 💕
Tismalleen samat sanat voisin kirjoittaa eräälle naiselle. Terveisin mies.
Vierailija kirjoitti:
Maija Maija Maija, postia tulossa.
Ihanaa! Toivottavasti kaivatun Pikkarit! 😘😘😘
Jumala on siunannut kun sain tutustua kaivattuuni. Olemme kuin sama persoona jakautuneena kahteen eri kehoon 🤭
Kaivatulle mukavaa ja pirtsakkaa päivää.
Asemalla olit niin hehkeä panttereissasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olispa helppo ottaa harhat, mut en enää
Koikele, eihän sitä tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Jumala on siunannut kun sain tutustua kaivattuuni. Olemme kuin sama persoona jakautuneena kahteen eri kehoon 🤭
God works in mysterious ways.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olispa helppo ottaa harhat, mut en enää
Ota vain. Tuo yksi oli sinulle salakoodilla. ;)
Palaan hetkiin helposti, kun sut tapasin. Kiireen keskellä pieni ihana hetki sua. Joka päivä ja taas jaksaa. 22.3. ja 5.5.21. Kiitos! Toisinaan tanssin niin, et oot ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuuliset terveiset kaivatulleni aamuhämärään. Toistelen mielessäni sun nimeä. Nimesi on kaunis sana.
Ole varovainen liikenteessä. 👍 Tänne etelään on luvattu kovaa lumipyryä ainakin iltapäiväksi.
Onneksi on vapaapäivä. Kaupassa kyllä olisi pakko käydä😊 Lunta on tosiaan luvattu meille. Terveiset kaivatulleni, etenkin hänelle, ja kaikille kivoille 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuuliset terveiset kaivatulleni aamuhämärään. Toistelen mielessäni sun nimeä. Nimesi on kaunis sana.
Ole varovainen liikenteessä. 👍 Tänne etelään on luvattu kovaa lumipyryä ainakin iltapäiväksi.
Onneksi on vapaapäivä. Kaupassa kyllä olisi pakko käydä😊 Lunta on tosiaan luvattu meille. Terveiset kaivatulleni, etenkin hänelle, ja kaikille kivoille 😍
Minä kävin jo ja nyt sitä lunta alkaa tulla. Kohtalaisesti vasta. Mereltä päin työntyy rintama. Kultani kainalossa olisi kiva kuunnella tuuita ja katsoa pyryä. Kultu tosin asuu satojen kilometrien päässä.Sivusta.
Vielä on kylmä, mutta siihenkin saadaan muutos. Leppoisan letkeää viikonvaihdetta, kultaseni. 😉