Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että jaat itseäsi ympäri kyliä tappoi kyllä kaikki tunteet. Harmi sillä sä olet ihan mukava nainen.
Tämä on kyllä saavutus, ottaen huomioon etten ole käynyt edes treffeillä yli vuoteen 😂
Mä oon aina ihmetellyt, kun parisuhteessa olevat käy treffeillä. Itse käyttäisin termiä mennään leffaan tai syömään, jos tapailuvaihe on ohitettu ja esim. asutaan samassa osoitteessa. Oonko tylsä?
Mitäs tylsää yhdessä leffaan yms. menemisessä on? Pääasia, että muistaa parisuhteessakin irtautua arjen rutiineista ja järjestää yhteistä aikaa muutoinkin, kuin kotona ollen. Etenkin, kun ensihuuma on laantunut ja parisuhde vaarassa liiaksi arkiintua ja rutinoitua. Niin usein parjatut viikonlopun tai yhdenkin yön hotelliirtaantumiset pyy
Musta parasta ois yhteinen pelipäivä kaksin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Myöhäisillan rilligallub: Millaiset rillit kaivatullasi?
Sellaiset, mitkä korostavat kauniisti hänen piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Signal toimii
👍🏻🥰
Iloinen ja välitön sä, joutsenia katsellessani, ajatuksissa. Käväsin myös hetkessä, kun näin lempeän katseesi. Sua kiinnosti tv-taso banskulaatikoiden lähellä. Keltainen, vihreä, lila ja sininen tila. Niissä ekas olin mä. Ja sä. Otin videon muistoksi lähtiessäni. Koska 💘
Oon niin köyhä et ei oo mitään varataloa, pelkkä talo. Jospa joku mies ostais mulle sen varatalon.🥲
Hyvää yötä ihanalle Päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle, toivottavasti teillä on ollut kiva talvipäivä valoineen varjoineen. Tulkaa elämääni.
No mä rakastan sua. Edelleen mä toivon, että mä saisin elää sun kanssa. Oon mä ihan realiteeteissa, sun ajatus tuskin on sama. Nuku hyvin.
Öitä produktiiviselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ihana maissikakkuseni, tulisit.
Luin et, mansikkakakkusein
No mä oonki yksi mansikkakakku ja tääl on prinsessaunelma
Vierailija kirjoitti:
Mä oon juurtunut ajatteleen, et kyllä mies naiseen yhteyttä ottaa aina ja uudestaan, jos hänet oikeasti haluaa.
harva nainen jää odottelemaan tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon juurtunut ajatteleen, et kyllä mies naiseen yhteyttä ottaa aina ja uudestaan, jos hänet oikeasti haluaa.
harva nainen jää odottelemaan tuollaista.
Ainakaan sellainen, jolla olisi menekkiä muutenkin.
Mangusti kirjoitti:
No mä rakastan sua. Edelleen mä toivon, että mä saisin elää sun kanssa. Oon mä ihan realiteeteissa, sun ajatus tuskin on sama. Nuku hyvin.
Saavut paikalle aina ennen 11 kirjoittamaan jotain kaunista! Hyvät yöt sivusta.
Tänäänkin viivähdit, kerran ja toisenkin, päivittäisten rutiinien kehystämällä mukulakivikadullani, jolta niin kevein askelin tahtoisin poiketa rakkaudentäyteiselle hattarapolulle. Kauniita unia tummuvaan maisemaan.
Olisitpa täällä kanssain kuuntelemassa veristä lyhtyä.